יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

מלון בוטיק אוליב נהריה - לחופשה רומנטית ומהנה


בסופ"ש האחרון חגגנו 23 שנות זוגיות ומה יותר מתאים מחופשה ספונטנית, מהנה, זוגית ושקטה נטולת ילדודס?

הפעם בחרנו מצד אחד בחופשה שקטה ושלווה ומצד שני בחופשה קרובה לבית, רק שעת נסיעה בכביש 6 והגענו.


המלון שוכן בכניסה לנהריה, צמוד לקניון ארנה החדש, גם לאלה שבוחרים להתפנק עד הסוף ניתן להגיע ברכבת (ישנה תחנת רכבת בסמוך למלון).
המלון ממוקם בנקודה מרכזית וסואנת מצד אחד (סמוך לחוף הים, לטיילת, מסעדות רבות, בתי קפה ועוד ) ומצד שני ברגע שנכנסים למלון ונסגרת דלת הלובי מתקבל לו עולם שלם של שקט, שלווה ורוגע.

המלון מציע 24 חדרי בוטיק מעוצבים, מרווחים, גדולים ומאובזרים היטב, נמצא בהם: מיטה זוגית עם מזרון נוח במיוחד, מקרר, ספה נפתחת, חדר אמבטיה מפנק עם מייבש שיער, פינת קפה,מטבחון מאובזר, מרפסת ברב החדרים ועוד שפע של פינוקים.

המלון מציע מספר אופציות של חדרים: חדרי סטנדרט עם מרפסת - מותאמים לזוג ו/או זוג+2, סוויטה, סוויטה עם מרפסת , חדר זוגי.

דבר נוסף שלא נמצא בכל מקום- אינטרנט אלחוטי בכל החדרים.

אנשי העסקים שיגיעו למלון יהנו מלאונג' לאנשי עסקים ובמהלך היום יורשו להכנס לטרקלין עסקים המאפשר בין היתר כיבוד קל ועמדות אינטרנט . חדר ישיבות : חדר ישיבות לטובת אורחי המלון המאפשר ביצוע פגישות עסקיות ומצגות .




אני לא יודעת מה חשוב לכם בהגיעכם לבית מלון אבל אצלי אחד הדברים המאוד מאוד חשובים זה ניקיון החדר והשטחים המשותפים, כבר בכניסה ללובי המלון המלון קיבל אצלי נקודות זכות, הוא היה נקי במיוחד וכך גם החדרים (כן, גם המראות היו מבריקות- דבר שלא קורה בהרבה בתי מלון).

כפי שציינתי מעלה המלון שקטטטטט במיוחד, ביום שישי כאשר הגענו למקום מיד פרשנו לשנת צהריים ולהבדיל ממלון סוען כאן הצלחנו לנוח ללא הפרעות מיותרות.

בלובי המעוצב של המלון נוכל להנות  מתערוכות אומנות מתחלפות של אמנים מצפון הארץ,




השוהים במלון מקבלים שובר לקאנטרי הקרוב למלון - שם נמצא בריכה, חדר כושר ועוד, אנחנו בחופשתנו ויתרנו על התענוג ובחרנו לנוח בחדר המלון.

בשבת בבוקר נהננו מארוחת בוקר קלילה , טעימה ומפנקת:





השירות כאן אדיב מאוד, כל גחמה ובקשה קטנה כגדולה נהנות בחיוב, במהירות וביעילות.

אז אם גם אתם רוצים להתנתק קצת מחיי היום יום ולהנות מבילוי שקט, מפנק וכיפי במיוחד הגיעו למלון בוטיק אוליב בנהריה, הנאה רבה מובטחת לכם.

מלון בוטיק אוליב נהריה
קניון ארנה, רחוב שדרות הנשיא 2, נהריה.
טלפון להזמנות: 04-9531153
טלפון קבלה: 073-3729022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה