יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

רגע לפני החג קבלו מתכון מעולה לעוגת גזר נפלאה



עוגת גזר נפלאה של דודה שולה

ראש השנה עוד רגע כבר כאן (פחות מחודש אבל מי סופר) וכאחת שמארחת אני כבר מתחילה להכין תפריט הכולל מתכונים ישנים לצד מתכונים חדשים.
אין לי כלל ספק כי הרבה קולינריה מובטחת השנה (בכל זאת חייבת להשתדרג משנה לשנה).
אבל על עוגה אחת אני לא מוותרת, גם לא מוותרים לי- עוגת הגזר הנפלאה של דודה שולה, מתכון שמלווה אותנו כבר מספר שנים ולא רק בחג.
עוגה נימוחה, קלילה , טעימה ומי שלא יודע אפילו לא מאמין לי שהעוגה עם גזר.

אז תכינו אותה, ממליצה לכם בחום!

המצרכים:

1/3 כוס סוכר חום
1/2 כוס סוכר לבן
2 ביצים
1/2 כוס שמן
3 כפות דבש
4 גזרים מגורדים
1/3 1 כוס קמח
שקית אבקת אפיה
כפית קינמון
אגוז מוסקט
1/2 כוס אגוזי מלך קצוצים

אופן ההכנה:

להקציף הכל לפי הסדר, לאפות בתבנית אינגלשקייק.



עוגה מעולה בתאבון ובהצלחה.


בחודשים האחרונים אני משתמשת כמעט ורק בקמח של הטחנות הגדולות של ארץ ישראל ולרגל החג משווקת החברה אריזה חגיגית לקמח חיטה לבן בהיר בעיצוב רטרו ועליה איור מקסים של צנצנת דבש ועוגה וברכה לשנה טובה ומתוקה! על האריזה מופיע מתכון להכנת עוגת דבש חגיגית.

כמו כן, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" לכבוד ראש השנה מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.

אריזת הקמח לראש השנה נמנית עם סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award לשנת 2015. 



מחיר אריזת קמח לבן בהיר: 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה