יום שני, 14 בספטמבר 2015

מסעדת אוקינאווה- פנינה קולינרית קסומה


הראשון לספטמבר בהחלט תאריך שחיכיתי לו במשך חודשיים, הילדים חזרו לשגרה ושעות הערב המוקדמות (כן , שמונה זה בהחלט שעות הערב המוקדמות) התפנו רק עבורינו והבית שקט, אז לציון החזרה לשגרה יצאנו לחגוג בערב רומנטי זוגי ושקט במסעדת האוקינאווה, פינה קולינרית קסומה בלב שכונת נווה צדק.



העיצוב מקסים ומוקפד וניכר כי הושקעה כאן מחשבה רבה, פינות הישיבה הינן או על הבר (המושקע מאוד) או הן על הבר הצופה על הרחוב השוקק חיים בשעות הערב, אופציה נוספת היא הישיבה בחוץ בלב העניינים.




המסעדה מעוצבת כסושי בר שכונתי המגיש לסועדיו טעימה ענוגה ממעדני המזרח הרחוק, מתובלת בהמון ניסיון ואהבה. תפריט המסעדה נבנה בהשראת המטבח היפני האותנטי, על טעמיו הקלאסיים לצד חידושים מפתיעים כך שלכל אורח קיימת האפשרות להתענג על קשת רחבה של טעמים וניחוחות במסגרת ארוחה יפנית טעימה ומשובחת.

התחלנו את הארוחה במנות ראשונות קלילות שבהחלט פתחו את התאבון:

ספירלה שרימפס- שרימפס במעטפת סלילי תפוחי אדמה פריכים- מנה מקורית מאוד, טעימה מאוד ורק בעיה אחת הייתה איתה שהיא התחסלה מאוד מהר:


סלט אוקינאווה- רצועות עוף, מלפפון, גזר, פלפל אדום, צנון ונבטי מיקרו סלק ברוטב סויה חמאת בוטנים ייחודי - אחד הסלטים הכי טובים שאכלתי מעודי עד היום, סלט מרענן, עם רוטב מקורי וטעים להפליא, אני לא חסידת חמאת הבוטנים בכלל אולם המנה הפתיעה בענק, נתנה טוייסט מדהים לסלט- אל תוותרו:


פלטות סושי מדהימותתתתתתת, מאחר ואנו סועדים המון במסעדות בהחלט יש לי למה להשוות, כאן זה הסושי המנצח, הכי טוב שאכלנו עד היום, שילוב הטעמים המקוריים יוצרים חגיגה קולינרית בחיך, אפילו הסושי הצמחוני הפתיע בענק, הפלטות התחסלו כלא היו תוך מספר דקות.



מאחר וישבנו על החלון צפינו גם בשולחנות העמוסים בלקוחות, לא בכדי המקום היה מלא עד אפס מקום, השפע, המנות העשירות, הטעמים המקוריים והמגוונים יוצרים כאן תמליל של מאכלים שלא תמצאו בכל מקום אחר, אין ספקי כי החבר'ה כאן יודעים את העבודה.

וזה עוד לפני שדיברתי על השירות האדיב, מקצועי ומהיר, צוות המלצרים מחייך וסובלני לכל גחמה שלנו הלקוחות.

את הארוחה המעולה הזו ליוו מספר קוקטליים מעולים:

מרטיני ליצי- ליקר בולס ליצי, ליים, טריפל סק, מיץ ופרי ליצי- קוקטייל קליל ומרענן כאשר בסיומו נהנים מהליצי הספוג אלכוהול וטעים מאוד:


טרופיקל מידורי- מידורי, ליקר בולס יוגורט, ג'ין, תערובת סאוור, אלדרפלאוור, מלפפון, נענע ולימון - במילה אחת מושלם!!! קוקטייל נפלא:


אניס און אייס- אוזו מטסקה, רוטן פסיפלורה, סטולי לימון, טריפל סק, ליים ומיץ חמוציות- קוקטייל זה מומלץ לאוהבי האוזו- טעים:


קאמפרי בריז- קאמפרי, ליים רום, ליקר תות שדה, ליקר תפוזי דם, טוניק, תפוז ונענע- מושלם:


כל הקוקטלים היו נפלאים, שילובי טעמים נפלאים יצרו ארומה מדהימה.

את הארוחה המושלמת הזו קינחנו בעוגת ביסקויטים ביתית, מפנקת וטעימה במיוחד:


אתם חייבים לבקר במקום, מבטיחה לכם עונג צרוףףףףף!!

שבזי 46, נווה - צדק, תל אביב
03-5101099


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה