יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

מתנות לחגים? ברור שספרים

אצלי בתקופת החגים כולם מקבלים מתנות, הילדים, החברים, המשפחה , המארחים , הגננות והמורות.

אני משתדלת להעניק לכל אחד את המתנה הייחודית ומלאת משמעות לכל אחד ואחת, שמה דגש והמון מחשבה כך שלילדים הקטנים והגדולים משתדלת להעניק ספר ו/או משחק חינוכי.

במיוחד לרגל החג קיבצתי מבחר רחב של ספרים שמתאימים למתנות קסומות לילדים הקטנים והגדולים, חלק מן הספרים אף יינתנו במתנה לגן של בני בן השלוש.

אז שנתחיל?

"פלסטלינה בכיף" 

בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר פעילות בסדרת "ערכת יצירה". איזה כיף לפסל בפלסטלינה! עם ערכת היצירה המקסימה הזאת, הילדים, ולפעמים גם המבוגרים, תוכלו גם אתם ליצור חיות נהדרות מפלסטלינה. כל חיה מוצגת בשלבים קלים להכנה ואיורים מפורטים מדגימים איך ליצור אותה בצורה הנכונה. תלמדו על החומרים הדרושים ושיטות עבודה בסיסיות ותפסלו 14 בעלי חיים שונים בהם אריה, צפרדע, כבשה, פיל, פלמינגו, ג'ירף ועוד. הערכה מכילה פלסטלינה ועיניים מפלסטיק. מתאים לגילאי 3 ומעלה.



אז קדימה, קחו פלסטלינה וצאו לדרך! כל אחד יכול להיות אמן פלסטלינה!

"ערכת יצירה: פלסטלינה בכיף" / תרגום: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 88 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il




יצירה ראשונה- "חיות הגונגל"



האם הילדים אוהבים חיות? האם  הם אוהבים יצירה? אז הספרים המקסימים בסדרת "יצירה ראשונה" הם בדיוק בשבילם. 

"חיות הג'ונגל" מאת ג'יליאן צ'פמן, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "יצירה ראשונה". בואו להכיר את חיות הג'ונגל וליצור בדמותן יצירות יפות ומועילות. הכינו בובת אצבע בצורת למור, קופת חיסכון בצורת טיגריס, קופסת אוצר בצורת צב, נרתיק ליומן בצורת תוכי, מגנט בצורת נמלה, קישוט לחלון בצורת פרפר, כרטיס נדנדה בצורת עצלן, בובה על חוט בצורת איגואנה, מסכה בצורת עיט ועוד.


ספר היצירה היפהפה הזה מכיל הרבה הפתעות מגניבות וכולל הוראות הכנה ברורות ופשוטות, מלוות באיורים מאירי עיניים, דוגמאות שיעזרו לכם לצייר את החיות השונות ודף עם יותר מ- 180 מדבקות עיניים שהילדים יוכלו להוסיף לחיות הספארי שלהם.


"יצירה ראשונה: חיות הג'ונגל" מאת ג'יליאן צ'פמן, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 40 עמודים. מחיר לצרכן 59 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 




יצירה ראשונה: "חיות הספארי"

 


"חיות הספארי" מאת ג'יליאן צ'פמן, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "יצירה ראשונה". בואו להכיר את חיות הספארי וליצור בדמותן יצירות יפות ומועילות. הכינו כרטיס ברכה מתנדנד בצורת זברה, מתלה לדלת פלמינגו, כלי לממתקים בצורת כלב בר, מעמד לתמונה בצורת אריה, מגנט בצורת לטאה, קופסת אחסון בצורת ג'ירף, מחזיק ספרים בצורת היפופוטם, תגית צבעונית בצורת פיל נחמד שתקשטו בה כל מתנה שאתם נותנים, כספת סודית בצורת תנין ועוד. 

ספר היצירה היפהפה הזה מכיל הרבה הפתעות מגניבות וכולל הוראות הכנה ברורות ופשוטות, מלוות באיורים מאירי עיניים, דוגמאות שיעזרו לכם לצייר את החיות השונות ודף עם יותר מ- 180 מדבקות עיניים שהילדים יוכלו להוסיף לחיות הספארי שלהם. 

"יצירה ראשונה: חיות הספארי" מאת ג'יליאן צ'פמן, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 38 עמודים. מחיר לצרכן 59 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 


 "ערכת יצירה"- מצירים בכיף




האם הילדים אוהבים לצייר ולפסל? האם הם אוהבים יצירה? אם כך, הספרים המקסימים בסדרת "ערכת יצירה" הם בדיוק בשבילם. 

"מציירים בכיף" בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר פעילות בסדרת "ערכת יצירה". איזה כיף לצייר! עם ערכת היצירה המקסימה הזאת תוכלו גם אתם לצייר המון ציורים נהדרים של חיות (בהם צפרדע, חיפושית, קוף, שבלול), כלי רכב ואנשים (קוסם, שודד ים, גמד). כל ציור מורכב משלבים קלים להבנה ותקבלו טיפים והסברים, כדי שהמלאכה לא תהיה קשה מדי. בספר זה מתרגלים ילדים את השימוש בעפרון ובנייר תוך כדי משחק, ולומדים באופן מהנה איך ציורים מוצלחים נוצרים. הערכה מכילה עפרון, עפרונות צבעוניים ומחק. מתאים לגילאי 3 ומעלה.

"ערכת יצירה: מציירים בכיף" / תרגום: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 29 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 88 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

סדרת קופיקו מאת תמר בורנשטיין - לזר


את תוכנית הטלויזיה קופיקו כולנו מכירים, אוהבים ומוקירים באהבה רבה ועכשיו הסדרה מגיעה גם לספרים.

"קופיקו האורח" מאת תמר בורנשטיין לזר בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הראשון בסדרת "קופיקו" שחוזרת למדפים בהוצאה מחודשת, לפי הסדר המקורי, בעריכה מחודשת ועכשווית ובלווית איורים חדשים ומרהיבי עין.

ב"קופיקו האורח" אנחנו פוגשים לראשונה את קופיקו ואת שאר החברים המוכרים והאהובים: שלומקה, נוגה, יורם, ז'קו התוכי והשכנה המצחיקה שושנה. קופיקו מגיע לשכונה, ואנחנו מצרפים לחגיגה.

תמר בורנשטיין לזר הסופרת האהובה, הידועה גם כ"אמא של קופיקו" כתבה יותר מ-150 ספרי קופיקו ועוד עשרות ספרים אחרים לילדים. קופיקו שלה הופיע לאחרונה גם בגרסת קומיקס בספר "קופיקומיקס- תעלומה בקרקס".

"קופיקו האורח" מאת תמר בורנשטיין לזר, איורים: דדי וגנר, הוצאת "דני ספרים", 104 עמ'.
מחיר לצרכן 78 ש"ח, מנקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה.

"אמא ואני אופים" 




הספר "אמא ואני אופים" בהוצאת "דני ספרים", הוא שער שדרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של האפייה. הם יפתחו כאן את כישורי המטבח שלהם וילמדו לחתוך, לערבב, לקשט ולאפות והכל בעזרת אמא (או אבא). כאן הם גם יגלו דברים מרתקים על סודות האפייה: למה הבצק תופח? איך מודדים חומרים? מהו תפקידן של הביצים באפייה ועוד? 

אפייה היא דבר מהנה מאוד, ובעזרת הספר הזה הילדים ילמדו להכין המון מאפים טעימים. הילדים ילמדו על בטיחות, ציוד אפייה בסיסי, שקילה ומדידה. הם ילמדו, בין היתר, להכין עוגיות בצורת חיות (כולל ציפוי וקישוט), יכינו פרחי עוגיות (הכינו הרבה עוגיות ויהיה לכם גן פורח וטעים), יכינו בית חרושת לעוגיות (במהרה ההזמנות מחברים יתחילו להגיע), ילמדו מה קורה בתוך התנור ועל גן עדן של קפקייקס, יכינו עוגה מנומרת, עוגת אננס הפוכה ואפילו מגדל בראוניז ועוד. 

הטקסט המנוקד מוגש בצורה קלילה מפורטת וברורה, לצד תמונות מתאימות. הפורמט הגדול של הספר עוזר ותורם גם הוא להנאה. כל המתכונים בספר כשרים. 

"אמא ואני אופים", מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 63 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה