יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

קפה לואיז- קרית מוצקין

בסופ"ש האחרון בחרנו לצאת לחופשה זוגית ורומנטית, את הבוקר התחלנו בביקור בקפה לואיז השוכן בקרית מוצקין כי כאשר הקיבה מלאה בכל טוב החופשה מתחילה טוב יותר.




קפה לואיז שוכן בקריית מוצקין כבר שמונה שנים ולא בכדי, מדובר במסעדה/בית קפה/מעדניה אשר משלבים יחדיו את כל הטוב שיש לטבע להציע לנו, כן לראשונה נוכחתי לדעת שאוכל בריא יכול להיות אוכל טעים, מזין ושופע.



מאחר מאוד אהבתי את ההגיגים המצויים בפלייסמנטים המונחים על השולחן צילמתי להתרשמותכם:



המקום מנוהל על ידי מיטל- בחורה מקסימה מקסימה, לבבית וחייכנית אשר מעניקה לסועדים יחס אישי, חם ואוהב, צוות המלצרים מקצועי ואדיב מאוד מעניק שירות יוצא מן הכלל, ביתי וחמים, ניכר כי רוב הסועדים מבקרים במקום באופן קבוע - בהחלט מבינה מדוע.

לצד בית הקפה ממוקמת המעדנייה, שבה אפשר לרכוש שלל מוצרי בריאות וטבע, כמו גם תערובת הקפה המעולה, הלחמים הבלעדיים הנאפים במקום, הממרחים הייחודיים הנרקחים על ידי השפים של קפה לואיז, הגרנולות המיוחדות, ומוצרים נוספים שמשתלבים עם הרוח והחזון של המקום ולרגל החג המון מארזים המכילים כל טוב:






בקפה לואיז מאמינים בערכי איכות אהבה, בריאות וטבע ומיישמים ערכים אלו במנות הבריאות המזינות המכילות מרכיבים טבעיים בלבד. בעיצוב הנקי של חלל בית הקפה ובשירות עם חיוך ואהבה. כל אלה מעניקים לקפה לואיז את אופיו הטעים המזמין והרגוע.

אז כאמור בשל העובדה שהגענו בשעות הבוקר בחרנו ב-2 ארוחות בוקר מפנקות וטעימות במיוחד:

קרואסון סביח - חציל קלוי, תפוח אדמה, טחינה, פרוסות ביצה, שרי, בצל ירוק, סלט צד, שתיה קרה/חמה- מנה מדהימהההה, את הקוראסון מכינים כאן במקום, טרי, פריך ופשוט מושלם, מלווה בפרדוקטים טעימים המשלימים אחד את השני- נפלא:


בוקר נורבגי - סלמון מעושן, ביצה עלומה, ארטישוק, בייבי תרד, גבינת עיזים מתובלת, צנונית, בצל ירוק, סלט צד, שתיה קרה/חמה - גם מנה זו פשוט מושלמת- עונג מושלם בכל ביס:


כפי שאתם בוודאי שמים לב, המנה ענקיתתתת וכל כך טעימה, בטוחה שאבקר במקום ולו רק בשביל להמשיך ולטעום מהמטעמים החלומיים שיש למקום להציע.

מאחר בקפה לואיז נוכל למצוא מגוון מנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות בחרנו בעוגת גבינה ללא גלוטן וללא סוכר, כמה מפתיע אבל היא הייתה במילה אחת מושלמת- נימוחה בפה וכל כך טעימה, שולבה עם פלחי תפוז, טראפלס שוקולד- אל תוותרו:


ניתן להצטרף למועדון החברים של קפה לואיז ולהנות ממגוון הטבות ומתנות- שווה:





הסניף כשר.

רוצו תבקרו, הנאה רבה מובטחת לכם, אנחנו בטוח עוד נחזור!!!

רחוב הורד 26 קריית מוצקין
04-8275580

שעות פתיחה:
ימים א' עד ה': 07:30-24:00
שישי: 07:30-16:00
מוצ"ש: 21:00-24:00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה