יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מסעדת פדריק- לאכול טוב במודיעין

מי אמר שבשביל מסעדה טובה חייבים לנסוע לתל אביב?
מי אמר שבשביל מסעדה טובה חייבים לתור אחר חנייה במשך רבע שעה לפחות?

מסעדת פדריק המצויינת שוכנת בלב מודיעין בצמוד לישפרו סנטר, רק 25 דקות מפתח תקווה, עם ה-מ-ו-ן מקומות חנייה, אוכל נפלא, קוקטלים מדהימים, שירות איכותי ומוקפד, צריך יותר מזה?

מסעדת פדריק הינה מסעדה ישראלית המציעה מגוון מנות גדולות , עשירות וטעימות , כאן כל אחד ימצא את מבוקשו החל מהילדים, צמחונים/טבעוניים וכלה בקרניבורים שבחבורה.

תמצאו כאן מגוון רחב של מנות ראשונות, סלטים, נשנושים, מנות מן הטאבון, כריכים וטוסטים, פסטות, מנות אסיאתיות, בשרים, דגים, מנות ילדים , קינוחים.



המסעדה מנוהלת על ידי שלושה בעלי מקצוע מנוסים במיוחד:
שף מצטיין, בוגר לימודי בישול גורמה, בעל נסיון עשיר במסעדות יוקרה ומסעדות מובחרות;
בר-מן מקצוען עם הרבה שעות בר, במיטב הפאבים של תל-אביב;
מנהל מסעדה, בעל נסיון רב שנים בניהול עסקי מזון והסעדה,
שיודע לשדך בין אנשים לבין מזון ומשקאות מעולים, וליצור חוויה קולינרית מושלמת, במחיר בר-השגה.



המסעדה פתוחה בכל שעות היום, עד השעות הקטנות של הלילה ומבטיחה הנאה מלאה למשפחות, צעירים, זוגות, אנשי עסקים ולאוהבי החיים הטובים,

אנחנו הגענו למסעדה לאחר ראש השנה, חשבתי לתומי, אוקי, אנשים אכלו מלא בחג, בטוח לא יבקרו במסעדה ונהנה מרוגע ושקט אולם עד מהרה התברר לי כי טעיתי ובענק, המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום (מזל שהזמנו מקום), הגיעו לסעוד משפחות, בודדים, חברים, חיילים, נערים ונערות- אין ספק כי פדריק מהווה נקודת ציון מרכזית במודיעין.

אז שנתחיל?

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

קריספי רביולי- שלושה סוגים של רביולי ממולא בגבינות, בטטה ותרד בציפוי פנקו מוגש לצד איולי שום ואיולי שיפקה- בהחלט מנה מעניינת, שונה וטעימה מאוד:


כדורי גבינת פטה , לבנה ותרד, מצופים בפנקו, מוגשים על מצע של שמנת חמוצה ועגבניות קצוצות- מנה קלילה וטעימה, נשנוש טעים לפתיחת הארוחה:


קרפציו פילה בקר- נתחי פילה בקר הנחתכים לפרוסות דקיקות, בתיבול קלאסי של שמן זית וחומץ בלסמי בליווי קרוסטיני:


את הארוחה ליווינו ב-2 קוקטלים נפלאים (לצערי לא זוכרת את השמות שלהם):


המנות העיקריות שהזמנו:

אני הזמנתי מדליוני זהב- 250 גרם של פילה בקר משובח ועסיסי, על מצע של מדליוני בטטות אפויות, בתיבול דבש תמרים וסויה- מנה נפלאה, הפילה בקר נימוח ועשוי בדיוק במידת הצלייה המתבקשת, הנתחונים עסיסיים, טריים וטעימים, שילוב הבטטות המתוקות והנימוחות יצרו מנה מושלמת:


בעלי הזמין את ה"נתח" חצי ק"ג של אנטריקוט עסיסי ומיושן, לצד ציפס בליווי איולי עשבי תיבול- נתח איכותי מאוד, גם כאן הבשר טרי, טעים ונימוח- חגיגה לקרניבורים שבחבורה- מושלם!


קינחנו בקרם בורלה - שכבות של קרם ברולה וניל סימפרדו וביניהם טווילים של בצק עלים- מנה קלילה, מרעננת וטעימה:


מסעדה מעולה, אנחנו עוד נחזור גם עם הילדים, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם!!


פדריק
רח' הקדר , מרכז עינב, מודיעין
08-856-0644

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה