יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

שופרסל מפתיעה גם בחומרי הניקוי

אחת ההפרעות הקשות שיש לי בחיי הינה מחלת הניקיון ממנה אני סובלת, אני יכולה במשך 24 שעות ביממה לנקות , לשפשף ולהבריק את הבית.



מאחר ואני כאמור סובלת מההפרעה הנ"ל אני מקפידה לרכוש את חומרי הניקוי הטובים בשוק ובעלי ניחוח עז הנשאר לאורך זמן.

את מרכך הכביסה של שופרסל אני קונה כבר חודשים רבים, אחרים סקירת כל הסוגים נפלא ההכרעה , המרכך המרוכז הלבן הכי טוב, נשאר לאורך זמן ותמיד אנשים נפעמים מטיב ריחם העז של הבגדים.

במסגרת היותי שופרסטארית אני כל שבועיים מנסה מוצרים חדשים ו/או ותיקים מבית שופרסל, החודש קיבלנו הפצה שווה במיוחד, מתנה אישית ומיוחדת בשבילי.

אז את הקפסולות ג'ל מיד ניסינו ואת האמת? הופתעתי בגדול, הכתמים ירדו, הכביסה מריחה עוד יותר טוב והמחיר? נוח מאוד, פחות משקל לקפסולה.

נוזל לניקוי הרצפות גם הוא הפתיע, העניק ברק לרצפה והניחוח נשאר לאורך זמן, שטפתי את הבית רגע לפני שהלכנו לישון והתעוררנו עם ריח לבנדר מרענן ונעים.

ממליצה בחום!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה