יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

היינות שיככבו אצלנו בראש השנה



יקבי כרמל ממשיכים להתחדש:

ב'יקבי כרמל' משיקים בציר חדש ומראה חדש

לסדרת היינות הנמכרת ביותר בישראל SELECTED



בכל ערב שבת ובכל חג נמצא על שולחננו מבחר יינות מפנקים כיאה לאירוע, חלקם חגיגיים יותר וחלקם "פשוטים" .
הפעם בחרתי לסקר את יקבי כרמל- היקב הגדול והוותיק בישראל.

היקב מציג לקראת החגים מראה חדש לבציר 2014 של היינות הלבנים והאדומים מסדרת SELECTED: 

יינות לבנים: מוסקטו (תוסס), אמרלד ריזלינג-קולומברד, סוביניון בלאן
יין סמוק (רוזה): זינפנדל סמוק 
יינות אדומים: קברנה סוביניון, מרלו, קברנה סוביניון/מרלו וקברנה סובינון/מרלו/שיראז 

סדרת SELECTED הינה הסדרה המוכרת והנמכרת ביותר בישראל! בסדרת סלקטד מגוון יינות וזנים: לבנים, מבעבעים, סמוקים ואדומים. היינות, בעלי אופי צעיר, קליל, פירותי ורענן, ונותנים תמורה מצוינת למחיר. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת SELECTED, המותאמים לחיך הישראלי מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות: שתייה אישית, ארוחה משפחתית ואירוח. 


היין עדין מאוד, טעים ומרענן, אותו לגמנו עם אירוח מהנה של "על האש", ממליצה בחום ללגום אותו עם בשר איכותי.


בסדרת Selected של יקבי כרמל שמונה יינות מבציר 2014, לבנים – אמרלד ריזלינג קולומברד, סוביניון בלאן, מוסקטו (תוסס). סמוק (רוזה) – זינפנדל סמוק. אדומים - קברנה סוביניון, מרלו, קברנה סוביניון/מרלו, קברנה סובינון/מרלו/שיראז, יינות קלילים, רעננים, טעימים ובעלי תמורה נהדרת למחירם. 

היינות מגיעים עם העיצוב החדש של סדרת Selected, המביא לידי ביטוי את המורשת והמקצוענות של יקבי כרמל יחד עם אלגנטיות ועדכניות. הנראות החדשה של הסדרה עוצבה על ידי מר ניל טולי, בעל תואר Master of wine מבעלי חברת העיצוב האנגלית המתמחה ביין Amphora.



ראש השנה בפתח – מה שאומר שהתירוש האהוב מגיע לשולחן החג 

אין אצלינו ערב חג ו/או ערב שבת שיעברו ללא בקבוק תירוש קר , מרענן וטעים של יקבי כרמל.

ניסינו את כל הסוגים ובכל פעם אנחנו חוזרים למקור כי אין כמו התירוש האותנטי המיוצר מ-100% ע"י יקבי כרמל.

מיץ הענבים מפוסטר, והוא 100% טהור וטבעי. מיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו. התירוש הלבן מיוצר ברובו מענבי מוסקט אלכסנדרוני וענבי קולומבאר, והתירוש הסמוק מיוצר ברובו מענבי קריניאן. 





תהליך ייצור: התירוש מיוצר מענבי איכות, בעיקר קריניאן, טמפרניו וארגמן, הגדלים בתנאים אופטימליים, נבצרים בהבשלה מלאה ולאחר השרייה קצרה נסחטים כדי לייצר מיץ ענבים טבעי לקידוש, להבדלה ולהנאה. 


תירוש הוא מיץ ענבים המופק מענבים שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. בבתים רבים בישראל שותים מיץ ענבים בקידוש של שבת ובחגים. סקר שנעשה לאחרונה העלה ששני שליש מהאוכלוסייה בישראל שותים מיץ ענבים לארבע כוסות של ליל הסדר, אם כי, לרוב התירוש משמש לקיום מצוות ארבע כוסות בליל הסדר על ידי הילדים. 


אודות יקבי כרמל 

יקבי כרמל נוסדו בשנת 1882 ביוזמתו ובתמיכתו של הברון אדמונד דה רוטשילד, בעליו של יקב שאטו לאפיט המפורסם בבורדו. היקב בזכרון יעקב הוא היקב המסחרי הפעיל הוותיק ביותר במדינה, כשמעורבים בו יחדיו עולם ישן ועולם חדש באותו מבנה. כרמל הוא היקב הגדול ביותר במדינת ישראל, עם ייצור של כ-15 מיליון בקבוקים בשנה. 



מתוך מטרה לייצר יין ברמת איכות גבוהה לכל פלח שוק, לכל טעם ולכל סגנון, כרמל מציעים מגוון רחב של יינות, החל מיינות סדרת 'סלקטד' הפירותיים והקלים לשתייה, וסדרת 'פרייבט קולקשן שנותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף, דרך סדרת 'הכרמים היחידניים', המבטאים באופן מושלם את הטרואר הייחודי של הכרם ומהווים ביטוי מדויק של זן הענבים, ועד יין הדגל 'לימיטד אדישן' הייחודי, המורכב והיוקרתי. בבעלות יקבי כרמל גם שני יקבים קטנים איכותיים, יקב יתיר בתל ערד שנוסד בשנת 2000, ויקב קאיומי ברמת דלתון שנוסד בשנת 2004.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה