יום שלישי, 16 בינואר 2018

גלידה "חצי אפוי" של חב' "בן& ג'ריס" חוזרת למדפים אחרי 15 שנה


כן, אל תרימו גבה, אני יודעת שהחורף כבר כאן אולם יחד עם זאת אצלי גלידה אוכלים 365 ימים בשנה, ממש לא חשוב לחבר'ה שלי אם העונה העכשיווית הינה חורף, קיץ, סתיו או אביב- פשוט אוהבים! 

בימים אלו גלידת "חצי אפוי" חוזרת למדפים לאחר 15 שנים- מדובר גלידת שמנת משובחת עם וניל וגלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד עם בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וחתיכות בראוניס. 






גלידת "חצי אפוי" הינה גלידת שמנת משובחת עם וניל וגלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד, עם בצק עוגיות שוקולד צ'יפס (10%) וחתיכות בראוניס (8%), התוצאה טעם ייחודי שלוקח את הגלידה לרמה חדשה של טעמים. 

מדובר בגלידה טעימה במיוחד, כזו שתגרום לכם לזלול את הגביע מבלי לשים לב! רצוי עם כף גדולה (ובלי שותפים).

אבי זינגר, מנכ"ל "בן & ג'ריס" מציין: שגלידת "חצי אפוי" שקיבלה את שמה מהעובדה שבצק העוגיות אינו אפוי והעוגיות בראוניס אפויות, הגלידה מורכבת מ – 2 טעמים קלאסיים – בצק עוגיות ושוקולד בראוניס משולבים יחד והתוצאה גלידה מובחרת וטעימה". 

חברת בן & ג'ריס מייצרת את מגוון הגלידות עם חומרי גלם שמקורם בסחר הוגן. חומרי הגלם, עוברים בדיקה שהם יוצרו בתנאים חברתיים נאותים, ללא ניצול עבודת ילדים, ללא ניצול חקלאים ממדינות עולם שלישי, וכד'. בניגוד לסחר החופשי המקדש את הרווחיות. 

הבראוניס האגדיים והעשירים בטעם הזה הם ממאפיית גרייסטון בניו יורק, שם  יצירת מאפים מעולים היא חלק מהמשימה החברתית לספק משרות והכשרה לאנשים שמתקשים להיכנס לשוק התעסוקה. 

גלידת "חצי אפוי" משווקת בפיינטים של 500 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן 24.90 ₪. 

ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות מובחרות וחנויות המפעל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה