יום שישי, 12 בינואר 2018

לחורף רגוע עם מוצרי ברא צמחים



קופת חולים שלום! כל העמדות מאויישות, אין מקום לחולים נוספים! בחיי שכך אני מרגישה בימים הללו שמצד אחד החורף דופק על החלון ומצד שני השמש מבצבצת לה- זו פשוט מכה כמעט כולם חולים! 

על כן אני משתדלת לעשות טיפולי מנע ומגינה על גופנו- דואגת שהילדים וגם אנו המבוגרים נאכל הרבה פירות הדר העשירים בויטמינים, נוטלים ויטמינים שונים ואף מקפידים על תזונה נכונה.

חברת ברא צמחים פיתחה את סדרת מוצרי 'ברא מגן', המבוססת על פורמולות צמחי-מרפא שנרקחו על בסיס ידע וניסיון קליני רב-שנים, שתסייע לכם לעבור את החורף בשלום.

הסדרה הינה פרי פיתוח כחול-לבן והיא מכילה תמציות צמחים מרוכזות, בתמציות נוזליות, בטבליות ובתרסיסים. הפורמולות הצמחיות מיוצרות תחת בקרת איכות ותנאי ייצור קפדניים, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובשיטת ה'מיצוי השלם', לשמירה על מקסימום הרכיבים העיקריים בצמח.

חבריי ומשפחתי הקרובים יודעים שבשנתיים האחרונות אני מאוד סובלת בימי החורף ובחילופי מזג האוויר, כל התקררות קטנה כגדולה גורמת לי מיד לדלקת במיתרי הקול דבר המוביל לאיבוד קול של בין שבועיים לחודש- דיכאון אמיתי.

לפני כשבוע שוב התקררתי אך הפעם התנסתי במוצר מהפכני שגרם לי חיש מהר להתאוששות ולא להידרדרות במצב הדלקת- הפעם השתמשתי עם ספריי האיסאטיס מבית ברא צמחים שהנו חלק מסדרת "ברא מגן" 



האיסאטיס (ISATIS): פורמולה זו קרויה על שם שני הצמחים המובילים שבה, המיועדים, ע"פ הרפואה המסורתית הסינית, לסילוק של "חום ורעילות" - זהו מונח סיני מסורתי שמתייחס לתחושת "בערה ושריפה" שבמקרים מסוימים מרגישה ממש כמו קוץ שורף בגרון.

לאלו הסובלים מכאבי גרון/דלקת/הצטננות אני ממליצה בחום להשתמש במוצר, בניגוד להמון מוצרים שאני מכירה הוא נותן עבודה, הוא בהחלט הציל אותי הפעם משתיקה ארוכה ועל כן מתחילה לאמצו ואף את שאר מוצרי החברה שמותאמים לכל בעיה.

ניתן להשיג את המוצר גם בתרסיס - לשימוש חיצוני נקודתי ונוח.

ניתן לרכוש את המוצרים בחנות האונליין של החברה ו/או בתי מרקחת השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה