יום שישי, 26 בינואר 2018

דורקו מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם חוזר לישראל

אתר מוצרי הפארם המשתלם בישראל משיק: 
דורקו מותג סכיני הגילוח הטוב בעולם חוזר לישראל
 במחיר המשתלם ביותר


הזוגי שלי סובל מעור פנים מאוד עדין ועל כן נאמן לסכין הגילוח שהוא מכיר ומשתמש כבר שנים רבות וזאת בעיקר בשל העובדה שרוב הסכינים פשוט פוצעות אותו ו/או עם חומרים פחות איכותיים.

כאשר הגיע להתנסות סכיני הגילוח מבית דורקו הוא מיד יצא לניסוי וזאת בעיקר בשל העובדה שניסה להשתמש בהם בעבר והיה מאוד מרוצה.

מי שלא מכיר מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco  חוזר לארץ לאחר היעדרות של כמעט שנה- מדובר בסכינים איכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם באיכותם הגבוהה אך יחד עם זאת במחירם הזול (כ-30-50% פחות מהמתחרים בשוק).

אז על מה אנחנו מדברים?

4 PACE - סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל - סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך 3 .הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ-30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה.
הסכין מתאימה גם לאלו המגלחים לא רק את עור הפנים ולספורטאים.

מאחר ומדובר במוצרים באיכות גבוהה  הסכין גילוח הינה אל חלד, כוללת ציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב.

הסכינים מכילים רכיבים להגנה על העור כגון: תמצית זיתים המסייעת להתחדשות הקולגן ולמניעת פטרת, תמצית קמומיל ואבקת אלנטואין אנטי אלרגנית, אנטי- דלקתית ומרגיעה.

הסכין בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה וזוית גילוח אידאלית.

מחיר: מערכת סכיני הגילוח הבסיסית של PACE4 כוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים) במחיר די מגוחך יש לומר של  68 ₪ בלבד!



 6 PACE – סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים (פלוס טרימר- להב אחורית לעיצוב הזקן והפאות). ה'פייס 6 'נחת בחזרה בארץ הקודש, לאחר היעדרות של כשנה, כדי להתחרות על נתח השוק של סכין הפרוגלייד והפיוז'ן, ויש לו את כל הנתונים להצליח- אגב, זוהי הסכין המועדפת על ידי הזוגי.

גם כאן מדובר בסכין גילוח אל חלד, כוללת 6 להבים עדינים במיוחד לגילוח חלק וציפוי עדין של פולימר סיכה המאפשר מגע חלק ועדין עם העור, ציפוי נגד קורוזיה וציפוי להגברת עמידות הלהב וחיזוק קצה הלהב.

הסכין, שמיועדת לאנשים עם עור רגיש ומגורה, מכיל קומבינציה של ויטמין E ,אלוורה ושמן לבנדר שמרגיעה ושומרת גם על העור הרגיש ביותר. גם כאן הידית בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ולא מרגישה גדולה או מסורבלת.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום PACE6 הכוללת ידית + 2 מחסניות _8 סכינים) במחיר 80 ₪ בלבד! להשיג ב - il.co.MyDorco .



יודגש כי בניגוד לחברות אחרות -כל ידית של דורקו, מתאימה לכל סכין של דורקו ולהפך. אודות Dorco דורקו, שהוקמה בשנת 1955 ,הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מספר מוצרי איכות שיעניקו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה בארה"ב (com.dollarshaveclub ,שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח מפלצתי של %50 משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים), אפריקה, אסיה ואנגליה. למידע נוסף על דורקו ישראל- il.co.mydorco.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה