יום חמישי, 4 בינואר 2018

איך לגדל ילדים מאושרים

איך לגדל ילדים מאושרים
 
ספר ראשון בסידרה 




אם יש משהו שלדעתי כל הורה חפץ לדעת זה איך בדיוק לגדל ילדים מאושרים, הלוא בהופכנו להורים לא קיבלנו ספר הדרכה כזה או אחר המורה ומסביר לנו איך לנהוג בסיטואציה זו או אחרת על כן לאורך השנים אין לי כלל ספק כי לעיתים ילדינו מאושרים ולעיתים בהחלט לא!

יש המון ספרים אשר ילמדו אותנו דבר מה על גידול הילדים אך יכולה להעיד כי את הספר הנ"ל כולכם צריכים לקרוא! מדובר בספר מקסים, מעשיר, מלמד ומכיל אין ספור המלצות, הסברים וגם כהורה לארבעה ילדים שהגדולה כבר בת 20 למדתי המון.

כל מה שויטאלי בוצ'אצקי רצה, הוא להכין עצמו כהורה לקראת לידת ילדיו. כאיש הייטק שעובד סביב השעון, שאל את עצמו איך יוכל להיות האבא הטוב ביותר לילדיו בשעה אחת ביום. 

הוא החל ללמוד את התחום. קרא מאות ספרים ואלפי מחקרים, השתתף בקורסים וסדנאות ושמע עשרות הרצאות. בשלב מסויים החל לשתף את תובנותיו ואת התהליך שעבר בעמוד בפייסבוק בעל שם זהה לספר. להפתעתו הגדולה העמוד תפס תאוצה ותוך זמן קצר כבר היו לו עשרות אלפי עוקבים פעילים. 

הספר נכתב בעקבות מאות פניות שקיבל מחברי עמוד הפייסבוק שהקים. 

במסע שכולל בתוכו שישים ואחד פרקים מגיש ויטאלי, באופן נגיש וקל לעיכול ובלי לנסות לחנך, עצות וכלים מעשיים כיצד לממש את הייחודיות של ילדינו ולהגשים את יעדיהם וחלומותיהם; כיצד להשפיע ולהנהיג כהורה במשפחה; כיצד למוסס התנגדויות ולהניע את ילדינו לפעולה; כיצד לפתח בהם התמדה ונחישות; כיצד ליצור מערכות יחסים מצוינות בין בני המשפחה ועוד. 

מדובר למעשה ברב מכר אשר מכר כבר מעל 22,000 ספרים , כאשר 15,000 ספרים נוספים הודפסו לבקשת סטימצקי- כיום מככב בראש טבלאות המכר , מקום חמישי בין כל ספרי ההורות באמזון .

מעל מאה אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק , מעל חמישים אלף עוקבים בניוזלטר 

 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה