יום שלישי, 9 בינואר 2018

מדריך מד"א לעזרה ראשונה במבוגרים, בתינוקות ובילדים



ידידי מד"א בישראל בשיתוף מגן דוד אדום גאים להציג את מדריך מד"א לעזרה ראשונה במבוגרים, בתינוקות ובילדים



אם להודות באמת אני ומצבי לחץ כלל לא חברים, כן, גידלתי ועודני מגדלת ילדים , נחשפת לחתכים, מכות, נפילות , תפרים, פרפרים , מחלות ועוד אך יחד עם זאת מעולם לא התחשלתי ואיני יודעת כלל וכלל מה צריך לעשות במצבי חירום, ייתרה מכך אף בעבר בעת מצב חירום בו נחתך עובד בידו באחת המכונות במקום עבודתי לא הצלחתי לתפקד ואף לא לחייג למד"א - מאז ומעולם בתת המודע שלי מככב איזה שדון קטן המורה לי ללכת בדחיפות לקורס עזרה ראשונה ולו בשביל היכולת לתפקד במצבי לחץ.



השבוע הוזמנתי למוקד הארצי של מד"א אותו מוקד המקבל ומרכז את כלל קריאות האזרחים, עברנו סיור במקום המלא אדרנלין ואקשן - אין לי כלל ספק כי כל אחד מאיתנו צריך לעבור סיור במקום ולהבין איך כל המערך המדהים הזה עובד ופועל במלוא המרץ 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.






בימים אלה מושק לראשונה בישראל מדריך עזרה ראשונה לציבור הרחב המספק כלים בסיסים למתן עזרה ראשונה ללא כל צורך בידע קודם- מדובר בספר מציל חיים אשר לדעתי חובה שיהיה בכל בית.

מדריך מד"א לעזרה ראשונה נועד לספק לציבור כלים בסיסיים במתן עזרה ראשונה, ללא כל ידע מוקדם. במצבי חירום מסוימים, מתן עזרה ראשונה בדקות הראשונות היא קריטית ומצילת חיים.

לדברי גיל ויזר יו"ר אגודת הידידים: "המדריך לציבור הרחב, נולד מתוך שאיפה שכל אזרח במדינה, יוכל להגיש עזרה ראשונה וחיונית. ובכך ליצור מערך אזרחי זה, אשר יחד עם 30,000 מתנדבי מד"א, מבטיח לנו רשת תמיכה אזרחית ומקצועית איכותית וטובה עד לבואם של צוותי מד"א להציל חיים".

במצבי חירום רפואיים, כמו אובדן הכרה, חנק, דימומים וכדומה, לאזרחים תפקיד חשוב וקריטי בהגשת סיוע מידי, ראשוני ונכון עד להגעת הצוות המקצועי של מד"א.

המדריך מספק כלים לזיהוי מצבי חירום ומפרט הנחיות ודרכי פעולה ברורות ופשוטות למתן עזרה ראשונה מידית ויעילה.

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "חשיבותו העצומה של ספר זה הוא בהנחלת הידע החיוני לכולם. החומר מוגש בשפה קלה וברורה ומזקק את עיקרי הנושאים החשובים ביותר בהצלת חיים. הניסיון הרב שנצבר ב- למעלה מ 700,000 קריאות בשנה, מתורגם בספר זה להנחיות לזיהוי מצבי חירום וטיפול ראשוני בחולים ונפגעים".

בנוסף, מאפשר המדריך סריקה פשוטה מהטלפון הנייד, של סרטונים ואפליקציות חיוניות שילוו את הציבור בעת הצורך בהגשת העזרה הראשונה.

מדריך חובה בבית, ברכב ובמקום העבודה!

מומלץ להורים, לסבים ולסבתות, בני נוער, מדריכים, מטפלים סיעודיים, צוותים חינוכיים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ועוד.

כל ההכנסות ממדריך זה הינן תרומה לרכישת ציוד מציל חיים למתנדבי מד"א.

כתבו: ד"ר אלי יפה, איתמר אברמוביץ
הוצאת סטימצקי

ניתן להשיג בחנויות סטימצקי




מחיר: 69 ₪

מחיר מבצע לחודש ינואר: 29.90 ₪






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה