יום שלישי, 9 בינואר 2018

עור יבש בחורף – תסמכי על הדוקטור



עור יבש בחורף – תסמכי על הדוקטור


מניחה שאתם מכירים את השיר: "איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב! במקרה שלי זה: "איך יודעים שהגיע החורף? פשוט מסתכלים על העור שלי".

מאז היותי ילדה קטנה אני סובלת מתסמיני החורף הקשים ובהם עור יבש וסדוק ועל כן מקפידה בשנים האחרונות לטפל בעצמי ובעורי ולהשתמש במוצרים הטובים ביותר.

לאחרונה מאז שאני מכירה את דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור אשר מציע מגוון של מוצרים שיסייעו לעבור את החורף והיובש בשלום הכל עובר בקלות והיובש כבר לא מבקר בביתי.

עונת החורף מביאה עימה מזג אוויר קר ויבש הגורם לתחושה של יובש בעור, שפתיים יבשות, עור צורב וסדוק ולתחושת גירוי עור הגוף והפנים.

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע מגוון מוצרים ייעודיים ואידיאליים לשימוש בעונת החורף.

NUTRIQUE Intensive Day Cream - קרם יום לעור יבש במרקם קטיפתי המעניק לעור לחות והזנה אינטנסיבית לכל היום, לעור הנראה בריא וזוהר. נספג מיידית ומותיר את העור נינוח וחלק, משיב לעור את הגמישות שאבדה לו. מכיל מקדם הגנה מהשמשSPF 20 . מחיר מומלץ לצרכן: 138.7 שקלים 


ACU-LIPאקו ליפ, שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות - המעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ואף מגן על השפתיים מפני קרינת השמש הישראלית הדומיננטית, העלולה להחמיר את היובש והסדקים בשפתיים במהלך עונת החורף. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF 50+. המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש. מחיר מומלץ לצרכן: 36.90 שקלים.

בנוסף, ניאופרם מוצרי צריכה השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה של דוקטור עור לרחצה וטיפוח הגוף הכוללת גם מוצרים יעודיים לעור יבש המתאימים במיוחד לחורף .

תחליב גוף לעור יבש מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף, תחליב גוף המותאם במיוחד לעור יבש, המזין ומעניק לחות, בניחוח פרחי בר. מכיל את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל - 700 מ"ל.

קרם ידיים / קרם רגליים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור - קרם לעור יבש, להזנת העור בניחוח פרחי בר. מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 שקלים ל- 100 מ"ל

את המוצרים, יחד עם שאר מוצרי דוקטור עור, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ (את מוצרי סדרת הרחצה והטיפוח של דוקטור עור ניתן להשיג גם ברשתות יוחננוף וחצי חינם).

דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, מציע מגוון מוצרים רחב וייחודי. ייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בפיתוחם ע"י רופאי עור, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי עור שונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים שיעילותם מוכחת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה