יום שבת, 20 בינואר 2018

מסתור - רוצו לצפות

השבוע הוזמנו לצפות בפרימיירה של הסרט "מסתור" - סרט מותח ומקסים, כזה שיגרום לכם להיצמד למסך ולרצות לראות את סופו- אין ספק שהקולנוע הישראלי ממשיך להתפתח ולהפתיע.



סיפורה של נעמי רימון (נטע ריסקין), סוכנת מוסד מצטיינת, הנושאת עימה כאב אישי גדול ורגשות אשמה שרק הולכים ומתגברים. ההצעה לנסוע לאירופה לשמור על משתפת פעולה לבנונית נשמעת לה כמו רעיון טוב. שבועיים באירופה וכמו שאמר לה הבוס "אין לך מה לדאוג, אף אחד לא מכיר את הדירת מסתור הזאת וכל מה שאת צריכה לעשות זה לוודא שמונה לא תעשה שטויות".



מונה (גולשיפטה פרהאני), בת למשפחה לבנונית עשירה, מקושרת למוסד ועובדת בשירותו עד שהיא נחשפת ומוצאת במהירות מביירות. היא עוברת ניתוח פלסטי כדי שתוכל לעטות על עצמה זהות חדשה ולהמשיך הלאה. בינתיים היא זקוקה לשבועיים התאוששות והמוסד ממקם אותה בדירת מסתור בהמבורג.שבועיים והיא בדרכה לחיים חדשים.



מונה לא מחפשת צרות. היא השלימה עם העובדה שחייה כפי שהכירה אותם הסתיימו. אלא שיש לה עניינים לא פתורים ולא סגורים בביירות והם לא יעלמו גם אם תרצה מאוד בכך. אנשים רבים, בעלי כוח רב, מחפשים אותה והם יהפכו את העולם כדי לסגור חשבון. כדי להשתיק אותה לנצח. נעמי מבינה אט אט שאין משימות קלות בחיים.



מונה ונעמי. דירת מסתור. מסביב שקט. מרחוק המולה הולכת וגוברת של טרור מזרח תיכוני אכזרי מאי פעם שמאיים להגיע לליבה של אירופה ולעשות בה שמות. ההגנה המוענקת למונה – ולנעמי - אמורה להיות מוחלטת ומושלמת – אך אין דברים מושלמים, לא בעולם הזה ואפילו לא בעולם של המוסד...



שבועיים. שתי נשים. דירת מסתור. מסביב גהינום. השאלה היחידה היא מתי הוא יגיע אליהן, האם יוכלו לחמוק ממנו ומה צופן להן העתיד.




סרטו של ערן ריקליס

שחקנים:  גולשיפטה פרהאני, נטע ריסקין ,יהודה אלמגור ,דורייד לידאווי, האלוק בילגינר , מרק וושקה , ליאור אשכנזי.

על פי הסיפור "החוליה" מאת שולמית הראבן


בבתי הקולנוע החל מ-25.1.18












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה