יום שישי, 26 בינואר 2018

עוף עם פירות יבשים- קליל, מהיר וטעים כל כך


ט"ו בשבט עוד רגע ומגיע (יום רביעי ליתר דיוק), מי שמכיר אותי יודע שכל חג מהווה עבורי אתגר קולינרי ובכל חג יש את המאכלים הרגילים שמכינה ויש הפתעות קולינריות נוספות- את העוף הזה אני מכינה מספר פעמים בשנה אולם בט"ו בשבט אין מצב שלא יככב על השולחן, כולם התמכרו ומתלקקים, הוא טעים, מתקתק ומיוחד, בעל גוון מרהיב וניחוח סופני, אז מצטרפים אלי לחגיגה?

לרוב אני רוכשת פירות יבשים מחנויות מתמחות אולם הפעם עשיתי שימוש בפירות יבשים מצוינים מבית מיה- אגב, מי שמכיר אותי יודע שאני ממליצה רק על מוצרים טובים וכאן ממליצה בחום על כל מוצרי החברה - מוצרים מעולים במחירים נוחים מאוד.

אז שנתחיל?

המצרכים:
כ-10 חלקי עוף (מה שאתם אוהבים)
0.5 כוס סויה
0.5 כוס רוטב טריאקי
5 שיני שום 
2 בצלים פרוסים דק
כוס יין אדום יבש
200 גרם משמשים יבשים של מיה
200 גרם שזיפים מיובשים ללא חרצנים של מיה 
200 גרם צימוקים לבנים של מיה


אופן ההכנה:
לטגן את הבצל עד להזהבה , להוסיף את השום הקצוץ ולערבב היטב.
להוסיף את העוף ולהזהיבו היטב מכל הכיוונים עד שהוא משחים..
מוסיפים לסיר את כל מרכיבי הרוטב ומבשלים עד לרתיחה מלאה, מוסיפים את הפירות היבשים ומבשלים על אש נמוכה כשעתיים שלוש עד לצמצום הנוזלים.

להגיש עם קערת אורז לבן ולהתענג.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה