יום רביעי, 10 בינואר 2018

רשת הריהוט CAVIO מציגה קולקציית ריהוט חדשה בדן דיזיין



אנו נמצאים בדירתנו כבר למעלה מעשור ועל כן לאחרונה אנו מחדשים עוד ועוד פינות בבית, יותר ויותר מבקרים בחנויות רהיטים על מנת לקבל רעיונות , לשדרג, להשתדרג ולהנות מבית חדש גם ללא צורך במעבר דירה.




השבוע הוזמנתי להכיר מקרוב את קולקציית הריהוט של CAVIO , ריהוט ייחודי מאיטליה הכוללת עשרות פריטים כמו מיטות, קומודות ,ספו,ת פינות אוכל , שלל כסאות ,פריטי ריהוט לסלון ועוד- קולקצייה מרהיבה בצבעים ובקווים נקיים בדיוק כמו שאני אוהבת, עוד הקולקציה מתאפיינת בעיצוב עכשווי  מתקופות עיצוב שונות במהלך ההיסטוריה כמו רנסאנס, רוקוקו, ארט נובו ועוד וזאת תוך כדי הדגשת האלמנטים שאפיינו כל תקופה ותקופה. 





חברת CAVIO הינה מותג הפרימיום המתמחה בריהוט יוקרתי היישר מוורונה שבאיטליה, משווקת את מוצריה ל-39 מדינות ברחבי העולם, בעלת סטנדרטים גבוהים ביותר. 




בקולקציה נמצא שלל פריטים עם השפעות בולטות הלקוחות מעיר הרנסאנס - ורונה, שם מיוצרים הפריטים ומציגים לראווה את הסגנון האיטלקי האלגנטי המשלב צבעים עזים בשילובי אלמנטים מוזהבים ומוכספים, להשלמת המראה עם דגש ניכר על נוחות טוטאלית, כל הפריטים מיוצרים באיכויות של עבודת יד איטלקית בגימור מוקפד ואיכותי- בשל כך המותג מציב רף גבוה של נב שמכונה אופנה סביבתית ומגבירים את השילוב הטוטאלי של אופנה ועיצוב פנים.


 


הפריטים שנמצא בחנות הינם בעיצובים ואלמנטים עשויים מעצים כמו עץ דובדבן ,לינדן ואלון - פריטים בעיצובים מתקופת הבארוק , עם פיתוחים עיצובים וגילופי עץ מעוגלים בעיקר ברגלי הפריטים כמו מיטות שולחנות וכ'ו. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה