יום חמישי, 11 בינואר 2018

מתכוננים לפורים עם חגיגת התחפושות של שושי זוהר



כשמסתיים לו חג החנוכה מיד אני מתחילה להכנס לכוננות פורים, מחפשת רעיונות למשלוחי מנות- עוגות, עוגיות ושות', מתחילה להתארגן על תחפושות לילדים (כי אם תתמהמהו לא תמצאו את התחפושות השוות בחנויות לאחר מכן) ובוחרת עבורם את הטוב ביותר, ילדי שיהיו בריאים כל שנה מחפשים אטרקציות מיוחדות- כאלו שלא תמצאו על כל אחד, שנה אחת הכנו לבד תחפושות, שנה אחת מצאנו תחפושות מקוריות , שנה אחת מצאנו תחפושות וינטז' של ממש אבל כמעט ולכולן היה מכנה משותף אחד - את התחפושות מצאנו ביצרנית מספר 1 בשוק - שושי זוהר- מעבר לתחפושות המהממות שלה דבר חשוב נוסף שיש לזכור (ומבחינתי הוא החשוב ביותר- כל התחפושות של שושי זוהר בעלות תו תקן ישראלי לפורים- משמע התחפושות בטוחות לשימוש).

התחפושות של שושי זוהר מוכיחות שנה אחר שנה למה פורים זה החג הכי מהנה בשנה. הן איכותיות, מרשימות, זהות לדמות המקור ומעוצבות. החברה נותנת דגש לכל מה שחשוב להורים ולילדים: תשומת לב לדיטיילים צבעוניים ותוספות מעניינות שמשדרגות כל תחפושת; תפירה איכותית ובדים עשירים ונבחרים כך שהתחפושות נשמרות ומשמשות את הילדים כל השנה; מותגים בלעדיים ואהובים כל כך

שושי זוהר, יצרנית ומעצבת התחפושות המובילה בארץ, מתחדשת לפורים עם קולקציה ענקית יותר מ- 800 תחפושות ואלפי אביזרים בעיצובים ססגוניים ומיוחדים. טאלנטים חדשים, מותגים מנצחים ודמויות אהובות מככבות השנה עם תחפושות המיועדות לכל הגילאים: מתינוקות, ילדים, נוער ועד מבוגרים. קולקציית הענק האיכותית כוללת שפע של תחפושות עשירות במראה, שמלות מפוארות לצד גלימות, חליפות צבעוניות ועד אוברולים מתוקים בקשת רחבה של מחירים נגישים. 

לראשונה השנה מככבות תחפושות טרנדיות של הצמד המצליח סטטיק ובן אל תבורי במראה צבעוני, אוונגרדי ומשעשע עם הדפסים משוגעים ואביזרים שמזוהים איתם כמו שרשראות בלינג בלינג, משקפיים של סטטיק, טבעות חותם כפולות וכובעים קוליים. אלילת הילדות נועה קירל זוכה ל- 10 תחפושות מבריקות ושיקיות, בכסוף או שחור, כיאה לכוכבת היפ הופ שידועה בלוקים לא שגרתיים. המופע 'שלושת המוסקטרים' שכיכב בחנוכה זוכה גם לתחפושות עם שתי שמלות מפוארות לדמותה של נועה קירל ותחפושת בדמותו של עוז זהבי. 

כיאה לרוח התקופה מבחר ענק של תחפושות מעצימות של גיבורות על שנותנות מקום של כבוד לכוח הנשי. טרנד היוניקורן משתלט גם בפורים עם 13 תחפושות בגוונים עזים ומתוקים של חדי הקרן, קשתות, כובעים ופאות שיקיות. עוד חדש השנה: זהבית ופזית, הדמויות המתוקות מהסדרה Shimmer&Shine, תחפושת לילדות של ליידי באג 'המופלאה' מהסדרה החדשה, תחפושת של שלד לכל הגילאים וראבל ממפרץ ההרפתקאות. שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב תחפושות דיסני מקוריות, מתחדשת עם דמותה של בל מהסרט החדש של היפה והחיה ומציעה את כל הדמויות האהובות: אלזה ואנה, מואנה, אלנה, ברבי, פו הדוב, מיקי מאוס, בת הים הקטנה, מליפיסנט ושודדי הקאריביים וכל המותגים המבוקשים. 


קולקציית התחפושות של שושי זוהר פורים 2018: 

 סטטיק ובן אל תבורי- 14 תחפושות טרנדיות של הצמד המצליח במראה צבעוני, אוונגרדי ומשעשע עם הדפסים משוגעים, גוונים נועזים ואביזרים שמזוהים איתם כמו שרשראות בלינג בלינג, משקפיים של סטטיק, טבעות חותם כפולות וכובעים קוליים. 





נועה קירל - 10 תחפושות מבריקות ושיקיות, בכסוף או שחור, כיאה לכוכבת היפ הופ. 





'שלושת המוסקטרים'- שתי שמלות מפוארות של נועה קירל וחליפה בדמותו של עוז זהבי מהמופע האהוב. 



גיבורות על ואבירות- מבחר דמויות לנערות ונשים של נשים חזקות ולוחמות. 
יוניקורן- 13 תחפושות בגוונים עזים ומתוקים של חדי הקרן עם אביזרים מגניבים של קשתות, כובעים ופאות שיקיות לקטנטנים ועד מבוגרים. 
זהבית ופזית- דמויות חדשות ומתוקות מהסדרה Shimmer&Shine. 
המופלאה- תחפושת לילדות של ליידי באג מהסדרה החדשה. 

מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, בוב הבנאי- תחפושת חדשה של ראבל שמצטרפת לכלבי ההצלה מרשל וצ'ייס ממפרץ ההרפתקאות. בנוסף דמותם האהובה של סמי הכבאי ובוב הבנאי. 



צבי נינג'ה- הצבים הלוחמים עם תחפושות חדשות חלקן מודפסות חלקן בתלת מימד עם שריון לקטנים ומבוגרים וכוללות עם סט חרבות במתנה בכל תחפושת. 

דיסני- שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב תחפושות דיסני מקוריות לוקחת את הנסיכות הנשיות, הדמויות המתוקות והמותגים האהובים ומכניסה בהם חיים עם תחפושות כובשות, יפות ומתוקות. השנה התחדשה עם דמותה של בל מהסרט החדש של היפה והחיה. בנוסף דמותן של יסמין, בת הים הקטנה עם תחפושת שיקית לנשים ולילדות בגווני הים, מליפיסנט עם שמלה מרשימה, ברבי המתוקה עם שלל שמלות נסיכותיות, שלגיה, היפיפייה הנרדמת, סינדרלה, סופיה ורפונזל. וכמובן הדמויות המתוקות של פלוטו, מיני ומיקי מאוס, פו הדוב, דמבו, פיטר פן. 



מואנה ואלנה מאוולור- הגיבורה ממוצא לטיני של דיסני אלנה מאוולור ממשיכה גם השנה, כשלצידה שתי תחפושות בדמותה של מואנה. 



אלזה ואנה – תחפושות בדמותן של מלכות הילדות, אלזה ואנה, עם עיצובים מסרטון ההמשך פרוזן פיבר (קדחת הקרח) ודמותו של אולף. לצד שמלות קלאסיות ומודפסות, התחפושות שופעות בד, עם שרוולים תפוחים, טולים, פייטים, נצנצים, פרחים, פתיתי שלג, אמרות זהב ותחרה במראה מפואר במיוחד. 
שודדי הקאריביים- ילדים וגם קטנטנים בדמותם של הפיראטים מהסרט המצליח עם המון עניין ודיטיילס בכל תחפושת. 
פאוור ריינג'רס- תחפושות מעוצבות בהרבה עניין ותוספות מדליקות מהסרט החדש. 
מטוסי על- שתי תחפושות פרמיום מדליקות במראה של מטוס סילון בתלת מימד. 
רונאלדו, מסי, אינייסטה וסופר סטיירקה–שחקני כדורגל מפורסמים עם מדי כדורגל. 
נינג'ה- כמות מסחררת של נינג'ות מבריקות, יפות ומושקעות. התחפושות בגווני ניאון נועזים וחדשים עם מסיכות פנים, עיטורי זהב ונוכחות מורגשת. 
בוב ספוג, הלו קיטי - תחפושות חדשות של בוב ספוג וגם שמלות מתוקות של הלו קיטי 
פיונה ושרק, דרדסים, מיניונים, דורה וחברים- דמויות קלאסיות שאהובות כל הזמן ממשיכות גם השנה. 
יובל המבולבל, מיקי – הכוכבים הישראלים עם תחפושות שזהות לדמותם. 
טרולים- הטרולים ארוכי השיער מסרט האנימציה האהוב Trolls עם תחפושות לבנים ולבנות ופאה צבעונית וארוכה. 
סמיילי – תחפושות חייכניות מלאות חן ומתיקות לילדות. 
כוח PJ- שלוש תחפושות עם כובעים מדליקים של כוח PJ: אדום לבת, כחול וירוק לבנים. 
גיבורי Marvel- הגיבורים הנערצים דוגמת הענק הירוק (האלק), ספיידרמן, איירון מן, קפטן אמריקה עם שפע של עיצובים לילדים וילדות, נשים וגברים. 
נוער – לנוער שמעוניין להיות מיוחד ומעניין, השנה מבחר תחפושות במגוון סגנונות, מתחפושת מרשימה ומפוארת ועד עדינה, מדמות ייחודית ומצחיקה ועד מפחידה. 
גיבורות על – בהתאם לרוח התקופה עיצבה שושי זוהר דמויות שבאות להעצים את הכוח הנשי. בין עמים ותרבויות- הודיות ויפניות מעוצבות מצטרפות לתחפושות של סנטה קלאוס, אלה יוונייה, קליאופטרה, נסיך מצרים ופרעה. 

בין התחפושות החדשות: ברבור שחור או לבן כובש; סנטה קלאוס, נערת הגולגולות, אבירה, גיבורת על, נהגת מירוצים, פיראטית, באטמנית, מלחית, מקסיקנית, לוחמת אש, קליאופטרה, שפית, רקדנית סלסה, פיראטית, מלאכית, נמרה, קאובוי, נסיכה יוונייה, מלכת הכוכבים ועוד.

עולם הדמדומים- הנערים האמיצים זוכים למבחר תחפושות מפחידות, מבהילות ואפלוליות במראה תלת מימד: שלדים, הצעקה בירוק בוהק, גמד קטן, עב"ם, מומיה, רופא רוצח, ליצן מפחיד, זאב ועוד. 
כוחות ביטחון והצלה- החיילים הלוחמים עם תחפושת חדשה של טייס קרבי ולצידו תחפושות פטריוטיות של לוחם מג"ב ,חובש קרבי, גולני, השייטת 13, דובדבן, סיירת מטכ"ל, גבעתי, צנחנים ועוד. בנוסף, גיבורים שמגנים על כולנו ומצילים חיים עם יס"מ, שוטרים, שוטרות גם בגרסת פטיט לקטנטנים והיחידות המיוחדות מארצות הברית עם תחפושות של FBI. 
קטנטנים- מקסיקני, מלך מצרי, חד קרן, דוכס מרשים, ליצנים, קאובוי, נהגי מירוץ, מלכת הקלפים, כיפה אדומה רקדנית סלסה, שפים, נסיכי מצרים וקליאופטרה, אבירים ועוד מבחר ענק של דמויות לקטנים ואפילו לתאומים. לצידם תחפושות של חיות מתוקות עם אוברול נעים ורך: שועל, דב פנדה, קרוקודיל, אירה, שפן וחזיר. שושי זוהר עם מעל 50 דוגמאות לתינוקות בחרה בבדים בטוחים, נוחים, נעימים ומראה שובה לב לקטנטנים הכובשים. 

נשים וגברים- דמויות עוצמתיות, חופשיות ואמיצות כגיבורות על לנשים ולצידן מגוון תחפושות: דוכסית בקטיפה סגולה ואצילית; טווסית גרנדיוזית מדהימה עם נוצות צבעוניות, פייטים מבריקים, קטיפה וחצאיות טול מרשימות; אבירות, שמלות גלאם מקושטות ושיקיות של שנות ה- 20, אשת חתול, אוברול גולגולת, נהגת מרוצים, אלה יוונייה חדשה ועוד. לגברים שפע דמויות עשירות במראה כמו פיראטים, שודדים, פרעה וכמובן תחפושות זוגיות לזוגות שמשקיעים יחד. 

וונזי (אוברול חיות נעים)- תחפושת אוברול חיות (ONESIE) רכה, נעימה ונוחה שמשמשת כפיג'מה מחממת בחורף הקרוב עם דמויות חדשות ובמידות גם לנוער. פרה, פו הדוב, חד קרן, טייגר, ארנבת, דינוזאור ועוד במראה מתוק ונוח במיוחד. 

ועוד ועוד תחפושות מדהימות מבית שושי זוהר ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ !!

www.shoshi-zohar.co.il ובדף הפייסבוק: שושי זוהר- תחפושות שאוהבים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה