יום שבת, 13 בינואר 2018

שקים של כוונות

לא אחת יוצא שחברות/מכרות/בני משפחה פונים אלי בשאלה של בחירת מתנה, מקוריות זו אני! אני לרוב יודעת להמליץ על הרעיונות הכי מדליקים והכי מקוריים שיש והפעם אני רוצה להמליץ על רעיון מקסים ומיוחד מאוד- שקים של כוונות.



כמה פעמים יצא לכם לברך מישהו ליום הולדתו בשקים של... אושר/שמחה/אהבה/בריאות ועוד?

כך בעצם הכל התחיל אצל שניקה- שקים של כוונות, בשנת 2005 היא יצרה את השק הראשון כשרצתה לברך חברה ליום הולדתה- היא לקחה סדין, חול ים והתחילה - עבדה, גזרה, מילאה, תפרה וכתבה על השק מספר מילים מלאות בכוונות טובות.



השקים הראשונים הוענקו כלאחר כבוד לחברים קרובים ואהובים ובכך נשכח הדבר עד שזיכרון השקים התחיל להתעורר בתוכה ורצון עמוק לחזור ליצור אותם הגיח וחזר לעולם, רק שהפעם המילוי והעיצוב השתנה - הפעם שניקה מייצרת שקים עם כוונות טובות- כל שק נושא עימו כוונה אחת - כוונה אמיתית מלאה במילים טובות וברכות.



קרדיט צילום: שוקי בפרי


אני בחרתי בשק של אהבה (לאחר התלבטות קשה)- השק מכיל מלח גס הסופח אנרגיה מיותרת, שמן לבנדר והמון אהבה- כאדם אוהב ונאהב אין לי כלל ספק כי השק הזה מיוחד עבורי.


כל השקים מיוצרים בעבודת יד ו-100% רכיבים טבעיים, וכל אחד מהם נושא איחול וברכה משלו, ניתן לבחור כל איחול ודוגמה שרוצים. 




מי היא בעצם שניקה?



בת 37, בת זוג אוהבת ליוגב, אמא לסול ולעוד נשמה יפה שהגיעה לחיינו ממש עכשיו:) 

אני הרבה דברים אבל בעיקר אשת רוח, ומזה 17 שנה לומדת ומעמיקה לתוך המסתורין הגדול שנקרא "החיים".
לימודים רוחניים ונומרולוגיה הם חלק בלתי נפרד ממי שאני.
בעשור האחרון עוסקת בעיקר בייעוץ נומרולוגי, הרצאות ובשנה האחרונה גם מלמדת קבוצות ופרטיים לימודי רוח הנקראים - "כלים רוחניים לחיים".

הקשר שלי ליצירה ולשקים הגיע מתוך רצון פנימי להרבות את העולם במילים טובות על ידי כך שנעניק איחולים וכוונות טובות אחד לשנייה.
אני מאמינה בכל ליבי שהיכן שפועמת כוונה - נוצרת מציאות,
ושלפעמים כל מה שאדם צריך זה מילה טובה כדי להדליק בתוכו את האור.




אז אם גם אתם מחפשים מתנה מקורית/רעיון מקסים ומיוחד כזה שתמיד יזכרו הכנסו לדף החנות - הזמינו, פנקו וברכו את היקירים לכם.



שניקה- 052-5000727




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה