יום שני, 7 בדצמבר 2020

לקשט את הבית עם קולקציית האקססוריז של AT EASE

בימים אלו בהם כולנו ספונים יותר ויותר בבית אני מחפשת לחדש, להתחדש ולרענן פינות שונות בבית. את חדר האמבטיה החלפנו לחלוטין, את שאר הבית קצת יותר מורכב ולכן בשלב זה מוסיפה פריטי אקססוריז שונים לכל פינה ובכך מקבלת טאצ' חדש ומיוחד- גיוון הוא שם המשחק.

בשיטוט ברשת נתקלתי ב-AT EASE- עסק קטן, קסום ומיוחד של אם ובת- מלכה ונועה , בעלות ניסיון של למעלה מ-22 שנים בתחום העיצוב. החנות האינטרנטית מכילה פריטי עיצוב מהארץ ומאירופה. כאן ניתן למצוא קולקציה קטנה של אקססוריז לבית, לחדרי הילדים ולמטבח.  את קולקציית השלטים לדלת, למטבח ולחדרי הילדים הן מעצבות מאפס ומייצרות בעצמן בסטודיו שלהן (אני הזמנתי ברכת הבית מהממת, תיכף אתן לכן הצצה).

מותג הבית שלהן הינו מותג דני המפאר את מסורת העיצוב הנורדי ומשלב פונקצונליות ואסתטיקה במוצריו בעל תקן אירופאי מוקפד .בנוסף מייבאות תמונות מעוצבות של חברת עיצוב הולנדית שפיתחה מערכת עיצוב קיר חדשנית ,תמונות המודפסות על גבי נייר סינטטי עמיד בלחות ובאיכות גבוהה,במראה מחלצת ייחודי. שילוב של טכנולגייה ועיצוב היוצרים מגוון רחב של אפשרויות. לצד המוצרים שהן מייבאות הן גם מייצרות בעצמן מגוון של תמונות,הדפסים ומוצרים לעיצוב חדרי הילדים. הפריטים צבעוניים וייחודיים אשר משתלבים בכל חדר ויתנו קריצה משמחת ועיצובית.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה אני הזמנתי את ברכת הבית המושלמת שלהן, באתר ניתן למצוא מבחר גדול של שלטים וברכות בכמה סגנונות וגדלים. בהתאמה עם הלקוח ניתן לשנות את סגנון הכתב, לבחור גוון ושילוב צבעים. השלטים והברכות עשויים מעץ בטכניקת סובלימציה. לאחר ההזמנה באתר מקבלים מייל עם סקיצה ומספר דוגמאות, הלקוח בוחר את בחירתו ואז הן מייצרות את המוצר. קבלו הצצה:



כאמור יש המון פריטי אקססוריז, כלים, מעט טקסטיל והמון תשומת לב, דברים מאוד מיוחדים שלא נמצא בכל מקום ואתר וזה הייחוד של המקום, הן בוחרות בקפידה כל פריט ופריט שמגיע לכן ובהחלט התוצאה ניכרת על ההיצע. קבלו הצצה קטנה לסט החדש והמדליק שלי שמחכה לחג החנוכה לחניכה עם האורחים שיגיעו- קערית קטנה, קנקן, צלחת מלבנית וכל אלו בסגנון לבן עם לבבות ורודים - קולקציה מהממת ומיוחדת מאוד:





מגבות מטבח בצבעים שונים, המגבות מאוד איכותיות, עבות ועוברות כביסה בלי שום בעיה.



אז חברים אם גם אתם רוצים לתת טאצ' ייחודי לביתכם, אם בא לכם להתחדש עם פריטי אקססוריז חדשניים, מדליקים ומיוחדים, כאלו שלא רואים בכל בית, זה הזמן להכנס לAT EASE להציץ, להתרשם, להזמין ולהתחדש. כמו כן לדעתי זה אחד האתרים המיוחדים לרכישת מתנות ייחודיות ומהממות. 

אז חברים אתם עוד כאן? הכנסו עכשיו לAT EASE, הזמינו והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

יש אפשרות לאיסוף עצמי ממרכז תל אביב/ גבעתיים או שליח עד הבית בתשלום. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה