יום שני, 7 בדצמבר 2020

קפה אופטימי - ניחוחות וטעמים נפלאים

סוף סוף אילת נפתחה כעיר ירוקה לתיירות פנים ואנו שחשקנו בחופשה זוגית רומנטית נטולת ילדים, מטלות, עבודה ודאגות שמנו פעמנו ויצאנו לעבר העיר הדרומית. שנים רבות לא ביקרנו בעיר והגעגוע ניכר בהחלט. ביום רביעי האחרון ארזנו מזוודות, נפרדנו יפה מהילדים ויצאנו לסופ"ש קסום , רומנטי ומיוחד מאוד, גדוש בחוויות זוגיות , אוכל טוב והמון כיף.

את קפה אופטימי אנו מכירים משכבר הימים, כמעט בכל ביקור שלנו בעיר אנו קופצים לבקר, מאוד אוהבים את האווירה, את האוכל, את הטעמים ואת הניחוחות. המסעדה נפתחה כבר לפני למעלה מ-15 שנים ושמה הולך לפניה,ממוקמת במיקום סופר מרכזי (בצמוד לקניון מול היום) ומציעה מגוון רחב של מאכלים מהמטבח האיטלקי והישראלי. כיום בשל מגבלות הקורונה ניתן לשבת רק בחוץ במרפסת המשקיפה על ים סוף עם המון בריזה ואוויר נפלא.



בתפריט ניתן למצוא מגוון רחב של: של דגים, פיצות, טוסטים, פיצות, כריכים, מוקרמים, ארוחות בוקר ומנות טבעוניות בנוסף ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של בירות ושתיה קלה וחמה.



הגענו בשעת הצהריים המאוחרות לארוחה קלילה ומפנקת, המנות כאן גדולות ועשירות מאוד ובהחלט ניתנות לחלוקה בין בני הזוג. אז מה היה לנו?

פטריות ממולאות בגבינות- מוצרלה, פטה, בולגרית- מנה חמה וטעימה במיוחד, 2 פיטריות גדולות מלאות בבלילת גבינות טעימה ומיוחדת במינה, מוגשות ברוטב שמנת קטיפתי מושלם :



קפריזה איטלקית (מוגש בחורף בלבד)- פרוסות עגבניה, פרוסות מוצרלה ובלסמי מצומצם- זו אחת המנות האהובות עלי, לאחר שטעמתי לפני מספר שנים באיטליה אני פשוט אוהבת את המנה, את הפשטות שבה, את שילוב הטעמים, את הקונטרס המושלם, בהחלט מנה מפנקת , טעימה, פתיחה קלילה ומושלמת לכל ארוחה טובה:




למנות עיקריות הזוגי בחר כריך חלומי בפסטו- פרוסות חלומי מטוגן, ממרח פסטו, פלפל קלוי, חסה, ממרח עגבניות מיובשות וגרעיני חמנייה- כריך עשיר בטעמים ומרקמים, לחם פרנה עמוס כל טוב עם פרוסות חלומי מטוגנות , ממרחים וירקות, ביס אחד מהכריך יקפיץ את כל בלוטות הטעם ויעניק לונה פארק שלם של טעמים, אוהבים חלומי? אל תוותרו על הכריך הזה, הכריך מוגש עם סלט הבית רענן וטרי:





אני קצת הייתי יותר בעייתית, מצד אחד התחשק לי מאוד דג, מצד שני התחשק לי מאוד לאכול פסטה, שיטוט מעמיק בתפריט ומצאתי את אשר חשקה נפשי- סלמון איטלקי- פסטה (אני בחרתי פטוציני) עם סלמון מעושן, שום, עגבניות שרי, פטריות, יין לבן- מנה גדולה מאוד, עשירה וטעימה, שילוב ואיזון מדוייקים בין כלל המרכיבים יצרו מנה מדהימה עם ניחוחות של איטליה הקסומה, ניכר כי הושקעה במנה הזו חשיבה מירבית :




בשלב זה כבר ממש לא נשמנו אך היינו חייבים קינוח קליל וטעים, בחרנו בהמלצתה של המלצרית החביבה בעוגת גבינה פירורים, בעלת מרקם קטיפתי ונימוח, קינוח מושלם, נהננו מכל ביס וביס:



אז חברים אם אתם מבקרים באילת אתם חייבים לבקר בקפה אופטימי- אם זה לקפה ועוגה או לארוחה דשנה, אין לי כלל ספק כי גם אתם בדיוק כמונו תתאהבו במקום ותרצו לחזור שוב ושוב. 


שעות פעילות:
ראשון - רביעי 09:00-24:00
חמישי 08:00-24:00
שישי 09:00-23:00
שבת 09:00-24:00

כתובת:
פנינת אילת, טיילת מול הים
טלפון להזמנות:
08-6376510

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה