יום ראשון, 27 בדצמבר 2020

לחגוג ולהנות בבית עם לורי רוזנר הפקות

שגרת חיינו כבר ממזמן לא כשהייתה, אין מקומות בילוי , אין מסעדות, אין תרבות- יש בעיקר חשש ופניקה מנגיף הקורונה. מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הבלוג כבר יודע כי אני בחרתי שלא למרר על מר גורלנו אלא חיפשתי בעבורנו את האטרקציות הכי כיפיות שניתן להעביר בבית- אם זה בערבי קונספט מדליקים, אם זה ארוחות שערכתי ועוד ועוד. 

עוד בטרם עידן הקורונה נהגנו כל בני הבית לצאת מידי פעם לצפות בסרטים בקולנוע ואף הקפדנו אחת לחודשיים שלושה לצאת עם הילדים יחדיו לסרט משותף וזמן איכות קסום ומיוחד. מאז שאין לנו את הבילוי הזה (כבר כעשרה חודשים) בחרנו להביא את הקולנוע הבייתה ומידי שבוע מזמינים לנו סרט ב-VOD, מכינים קערות פופקורן ונהנים מזמן איכות משותף.

לאחרונה בשיטוט בפייסבוק קפץ לעיני אחד המארזים הקסומים והמיוחדים של לורי רוזנר הפקות - Laurie Rozner event planner- מארז סרט שכולל את כל הטוב שניתן לבקש , אין ספק כי כאן חשבו על כל הפרטים הקטנים והגדולים, ניכר כי הושקעה במארז הזה חשיבה מרובה. 

עוד בטרם עידן הקורונה לורי רוזנר הפקות - Laurie Rozner event planner עסקה בהפקת אירועים גדולים וקטנים, מאז פרוץ המגפה לורי ישבה, חשבה והמציאה עצמה מחדש, כיום היא משווקת מארזי קונספט מדליקים  ומיוחדים- כיום בקולקצייה שלה : מארז סרט, מארז תה ומארז בשר - כולם ככולם מושקעים ביותר עם המוצרים הטובים והאיכותיים שיש להשוק להציע ובסגנון  מוקפד ואיכותי. 




בשבוע שעבר רגע לפני שהחיילת שלי חוזרת מהצבא קיבלתי לסיקור אישי את מארז הסרט המיוחד שכולל את כל האלמנטים שתרצו ותחשבו עליהם, החל מכרטיסים לסרט (אותם שלחתי לבני הבית עם הזמנה לצפייה משותפת) ועד למפית והקש שהצטרפו לחגיגה:







אז כפי שציינתי מעלה שלחתי את כרטיסי הסרט לבני הבית - כל אחד מהם קיבל הודעה לנייד עם תאריך ושעת ההקרנה עם הוראה ברורה כי אין תירוצים וכולם מגיעים (מודה, לא הייתי צריכה לעבוד קשה, הם הבינו כי מחכה להם ערב מושקע ומיוחד מאוד).



בחרנו סרט, ערכתי שולחן (כפי שכבר ציינתי על הכל לורי חשבה, מצלחת לנאצוס ועד המצת לנר), הדלקתי נרות, מזגתי לנו המבוגרים כוס יין וייאלה כולם אט אט הגיעו לסלון מצויידים כל אחד בשמיכה שלו ויצאנו להקרנה של הלייף, זה היה אחד הערבים הכיפים והמפנקים שהיו לנו לאחרונה. עם כיבוד איכותי, עם זמן איכות מושלם ועם המון צחוקים והנאה. 









כפי שציינתי מעלה יש עוד מגוון סוגי מארזים ביניהם:

מארז בשרי להכנה ביתית בשיתוף פעולה עם קצביית בוטיק של קדן בעיקר בשר המהממים!
במארז כלול:
זוג נתח סטיק אנטריקוט ארגנטינאי - פיד לוט
מיושן 26 יום
עם מגוון תבליני ראב מיוחדים בטעמים שונים שמותאם לכל סוג תיבול בשר, יין אדום של קדש ברנע, תערובת גסה של מלח פלפל ושום, רוטב ברבקיו דבש ונר לערב סטייק רומנטי.


מארז תה יחודיי, במארז כלול:
תמצית תה גרינטי לתה קר/חם, מארז תה פוקה/הייר ליבינג, קוביות סוכר, עוגיות, 2 ספלים, מקלות קינמון ומקלות דבש למנה אישית.


אז חברים אתם עוד כאן? אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם אחד מהמארזים הסופר שווים ומושקעים של לורי רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

מוזמנים לדף האינסטגרם של לורי או לדף הפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה