יום ראשון, 6 בדצמבר 2020

לפנק, לפנק, לפנק עם Doris- דוריs שוקולד וליקרים

אז חנוכה כבר ממש כאן, עוד רגע ונסוב כולנו יחדיו מסביב לשולחן להדלקת נרות החג, לאכילת סופגניות ולביבות ולהענקת מהות/ דמי חנוכה. מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת להעניק ליקירי/חברי/משפחתי שי לחג ולא דמי חנוכה על מנת לקיים את מצוות החג אך יחד עם זאת להעניק תשומת לב אישית לכל חוגג וחוגגת.

הפעם אני בוחרת לפנק את יקירי עם מארז מתוקים מושלם מבית Doris- דוריs שוקולד וליקרים- שוקולד בוטיקי בעבודת יד מושלמת- טעים, מפנק וסופר איכותי.



Doris- דוריs שוקולד וליקרים הוקמה על ידי בני הזוג נעמה ודורי וולשטיין מתוך אהבה גדולה לשוקולד. הכל התחיל אי שם בתחילת שנות האלפיים כאשר הזוג מחליט ללכת בעקבות האהבה ולפתוח קונדיטוריה המתמחה בקינוחים מובחרים למיטב המסעדות. לאחר כשלוש שנות שגשוג ופריחה בעסק מחליטים דורי ונעמה להתרחב לתחום חדש בענף המתוקים- ייצור שוקולדים וליקרים. דורי רקח, ערבב ובישל שוקולדים וליקרים שונים על בסיס שוקולד וריבת חלב, כל מי שטעם את התוצרת התפעל והתלהב הרבה מעל לציפיות הזוג. התוצרת המשובחת הביאה ניחוח של ליקרים מובחרים מחו"ל, של דוכני השוקולד בשווקי איטלי ועוד. כיום הבוטיק מתמחה בליקרים ובשוקולדים גורמה בהשראה אירופאית, המופקים על טהרת עבודת היד ומחומרי גלם טריים, איכותיים וטבעיים, ללא חומרי טעם וריח ותמציות.





בDoris- דוריs שוקולד וליקרים  מבינים כי אם בתחילת הדרך מכרו כמויות קטנות הלוא שכיום הם חייבים להגדיל את התוצרת וזאת מאחר וכלל המוצרים נחטפו מהמדפים עד הצהריים. רכשו ציוד נוסף והחלו להגדיל את תפוקת הייצור. כפי שציינתי כלל המוצרים נעשים בעבודת יד ועוברים ביקורת איכות גבוהה מאוד על ידי טכנולוג מזון ועל כלל תקני משרד הבריאות. מידי שנה הזוג נוסעים לתערוכות באירופה על מנת ללמוד, להתמקצע ולגלות מוצרים חדשים נוספים. 





הליקרים הביתיים והמשובחים מוצעים במגוון עשיר של טעמים, החל מליקר שוקולד מריר קלאסי ועד ליקר דבש הדרים מקורי אותם דורי מבשל ורוקח בשעות הלילה ובבוקר שלמחרת מוסיף את האלכוהול., גם השוקולדים האיכותיים של Doris- דוריs שוקולד וליקרים מסופקים במגוון עשיר של סוגים וטעמים, כגון טראפלס ייחודיים בשלל מילוים, נגיעות שוקולד מתוקות, שקשוקים טעימים, לבבות דרג'ה צבעוניות ועוד הרבה הפתעות.






כאן איכות היא מילת מפתח, החל משלב הפקת השוקולד המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר, ועד לאריזות המקוריות שניתן לעצבן בהתאמה אישית. לא בכדי שמם הולך לפניהם וכי בזכות ההקפדה והאהבה שניכרות היטב במוצרים הביאו לקהל גדול של לקוחות מרוצים, הנהנים משוקולדים וליקרים כמתנות מפתיעות ליקיריהם, וכן במסיבות ובאירועים שונים, בעוד מוצרי החברה משווקים למיטב החנויות והעסקים המובחרים בארץ, כדוגמת דוכני מקס ברנר.

כיום ניתן להנות ממגוון סדנאות שוקולד (בימים כתיקונם), ממבחר ליקרים מובחרים , מבחר רחב של שוקולדים כגון:  טראפלס, נטיפי שוקולד, פולי קפה, לבבות דרז'ה, קוביות נוגט, שוקולד מגולגל, פרחי שוקולד ועוד מבחר רחב ומושלם במיוחד.





אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק עם שוקולד/ליקר סופר איכותי הזמינו עכשיו ממוצרי הבוטיק של Doris- דוריs שוקולד וליקרים  ותיהנו ממוצרים איכותיים ללא פשרות. ממליצה בחום- הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה