יום רביעי, 9 בדצמבר 2020

חופשה קסומה ומפנקת בלאונרדו פלאזה אילת

תקופת הקורונה לא עשתה עימנו חסד, אם בימים כתיקונם אנו רגילים לצאת לחופשות זוגיות בארץ ובעולם הלוא שכיום השמים סגורים בפנינו ובארץ הצלחנו בין סגר אחד למשנהו להנות מחופשה חטופה אחת בלבד. לא אחת טענתי בפני בעלי כי די קשה לי עם השגרה השוחקת הזו והוא מצידו שמע, שמע, הבין והפנים וברגע שאילת נפתחה כעיר ירוקה מיד הזמין בעבורנו את החופשה המושלמת. 4 ימים מלאים בעיר הדרומית (שנים לא ביקרנו שם וממש מצטערת על כך) במלון לאונרדו פלאזה אילת



עוד לפני שאמשיך חייבת לציין כי נכון להיום הרשת יצאה בהמון מבצעים שווים ואם אתם חברי מועדון (כמונו) יש מעבר לכל ההטבות וההנחות עוד 10% הנחה נוספים שזה ממש ממש משתלם. אם בעבר חופשה באילת הייתה יקרה ולא כלכלית הלוא שהיום היא במחיר שווה נפש לכל משפחה. 

חשוב לדעת כי 72 שעות טרם הנסיעה לאילת חובה לעשות בדיקת קורונה! בכניסה לעיר יש מחסום בו צריך להציג את תוצאות הבדיקה ות.ז וכנ"ל בכניסה למלון ובלובי בעת ביצוע הצק' אין (אל דאגה, הבדיקה ממש לא נוראית). מודה כי עוד בטרם נסיעתנו מעט חששתי מנושא הקורונה- ניקיון החדרים, האם באמת כולם יחבשו מסיכות והאם יקפידו על כך בעיר ובמלון  ועוד ועוד. כל חששותי חיש מהר התבדו, כבר בכניסה למלון מצאתי עמדות חיטוי לידיים, מצאנו מלון מצוחצח ומבריק (בדיוק כמו שאני אוהבת כפי שאתם כבר יודעים), כולם מאוד מקפידים על הטיית מסיכות- המלון בהחלט שומר על התו הסגול. 




לאונרדו פלאזה אילת הוא מלון מפנק המאפשר לנו האורחים ליהנות מכל העולמות, ולמצות עד תום את עיר הנופש התוססת שאין שניה לה בישראל. במיקום הטוב ביותר עבור מלון באילת (עם גישה נוחה לטיילת ולחוף ים), זכינו לקבל חופשה בדיוק כפי שחופשה אמורה להיות: מהנה, כיפית, רגועה וסופר סופר מפנקת.

מהאוויר הזורם על המרפסת הצופה אל נוף הים האדום, דרך הספא החדשני והמפנק (כרוך בתשלום נוסף- אנחנו בחרנו להנות בספא אך רכשנו שוברים דרך מועדון "בהצדעה"- ממליצה בחום- מחיר סופר משתלם) או מועדון הילדים הגדוש בפעילויות ועד לבריכת המפלים המיוחדת והמחוממת – לאונרדו פלאזה אילת הוא המלון שיגדיר לכם מחדש את המושג "נופש איכותי".



הישג מרשים נרשם למלון לאונרדו פלאזה אילת  כשזכה בתעודת הצטיינות מטעם TripAdvisor – אתר חוות דעת והמלצות הפועל ב-29 מדינות ברחבי העולם ולא בכדי, צוות המלון תמיד נכון לעזור, לייעץ, לסייע בכל שאלה ובקשה קטנה כגדולה. כבר בהגיענו למלון ביום רביעי בבוקר הרגשנו "בבית" ,לירון מנהלת קשרי הלקוחות הסופר מקסימה , אדיבה ומקצועית קיבלה אותנה בסבר פנים יפות, הסבירה לנו על המלון, על השירותים הניתנים במקום, על חדר האוכל ועוד.  המזוודות חיש מהר נלקחו לחדר שמירת חפצים ואנו ישבנו לנוח.

מאחר והגענו בשעת צהריים מוקדמת החלטנו לאכול ארוחת צהריים קלילה במלון ולנוח מעט בטרם נקבל את החדר . ישבנו לנו בלובי המלון ונהננו מהאווירה, מהשקט, מהשירות הסופר מוקפד ואיכותי והתענגנו על סלט קפריזה (סופר סופר טעים) וכריך סלמון מפנק וטעים- הכל היה טרי מאוד, מכינים כאן הכל במקום בעת ההזמנה (אז קצת סבלנות):






מעט לאחר ארוחת הצהריים קיבלנו את החדר הסופר מפנק. במלון לאונרדו פלאזה אילת כלל האורחים נהנים מאירוח בחדרים גדולים, מעוצבים, מוארים ומרווחים המשקיפים בחלקם לנוף המרהיב של הים. הפעם אנחנו שהינו בסוויטת רויאל נשיאותית-שיא היוקרה והפינוק במלון לאונרדו פלאזה אילת: סוויטה גדולה ואקסקלוסיבית עם נוף עוצר נשימה המשקיף אל הים והטיילת (ללא מרפסת).




בסוויטה נהננו מחדר שינה מרווח שכלל מיטה מתכווננת, פינת ישיבה, טלוויזיה, חדר אמבטיה גדול ומרווח עם אמבט גקוזי. סלון שכלל פינת ישיבה מרווחת, פינת אוכל, טלוויזיה. מטבח מאובזר שכלל ערכת קפה ותה, מכונת קפה, מיני בר ושלל פינוקי השף כגון: פלטת קינוחים ושוקולדים (מושלמת), פירות העונה, שתיה, יין ועוד ועוד. 


























בכל חדר ממתינה לאורחים ערכה שכוללת מגבונים לחיטוי משטחים, מגבונים לחיטוי הידיים ,מסיכות מגן ואלכוג'ל.



לא אחת שאלו אותי אז איך זה בבריכה, איך זה בארוחות והאם החופשה נפגעה בשל מגבלות הקורונה. אז ככה, לגבי הבריכה- היא פתוחה (ואף מחוממת כפי שציינתי), אין שום מגבלות (אנחנו באופן אישי ויתרנו על התענוג אך ראינו משפחות משפחות נהנות מהרחצה בבריכה. 

לגבי הספא, כפי שציינתי מעלה אנחנו בחרנו להנות מעיסוי זוגי, שלל מתקני הספא אינם פעילים מלבד העיסויים אותם יש להזמין מראש, צוות המקום מקצועי, אדיב ומיומן והעיסויים מצויינים. יש מחירון מיוחד לאורחי המלון אך כפי שציינתי מעלה הפעם הוזלנו את העלויות בזכות מועדון "בהצדעה".

לגבי הארוחות, כולי תקווה כי כך יישארו חדרי האוכל גם לאחר מגיפת הקורונה. את המנות העיקריות והסלטים מגישים אנשי הצוות כאשר הם חבושים במסיכות ועוטים כפפות, הכל סופר סטרילי ונקי. במזנונים יש צלוחיות עם סלטים, מטבלים, ממרחים, מנות קרות ועוד שסגורות במכסה פלסטיק- הכל מדוגם, נקי ומסודר, פשוט תענוג לעניים. אני ממש נהנתי ולראשונה בחיי הרגשתי בטוחה בחדר האוכל (לי יש שריטה ותמיד אני חושבת מעניין מי נגע בכף לפני ואיפה היה לפני כן). מגוון הארוחות מאוד משתנה, יש מבחר רחב מאוד הן של סלטים, הן של מנות עיקריות והן של התוספות, אין לי כלל ספק כי כאן כל אחד ימצא את מבוקשו. ביום אחד היה שיח שווארמה, ביום אחר כריך שישי (עם שניצל, חציל מטוגן, פלפל מטוגן, מטבוחה ועוד), מבחר רחב של בשרים על האש, תבשילים , בקיצור חוויה קולינרית ענפה. קבלו הצצה קטנה :







אז חברים אם גם אתם צמאים לחופשה מפנקת, כיפית, איכותית במחיר שווה לכל נפש הכנסו עוד היום לאתר של פתאל והזמינו חופשה בלאונרדו פלאזה אילת - הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. לנו אין כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב מאוד שוב.

כלל האורחים נהנים מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

כתובת:
החוף הצפוני, אילת, (הצג מפה).
טלפון במלון:
08-6361111

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה