יום שלישי, 22 בדצמבר 2020

קינוחים אמריקאים מקוריים ומושחתים עם sharacocoa

 

עצרו הכל!! אתם חייבים לקרוא את הפוסט הזה, מבטיחה לכם שכל מיצי הקיבה יתעוררו להם!! מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת קינוחים, יכולה לחיות עליהם ללא צורך באוכל אמיתי אחר. בימים אלו בהם הבת שלי לוחמת בשירות קרבי נמצאת בשטח ויוצאת אחת לשבועיים לחופשה בבית  אני מאוד משתדלת לפנקה עם דברים טעימים ורצוי מושחתים, בכל זאת כל השבוע אוכלת מנות קרב ולא ממש נהנית מטיב וטעם האוכל. 

הפעם אני  רוצה לשתף אתכם במשלוח מושחת, טעים ומיוחד שקיבלתי רגע לפני סוף חג החנוכה מ-sharacocoa- קינוחים אמריקאים מקוריים , משוחתים וטעימים, אימל'ה כמה שהם מושלמים.

בין שלל הקינוחים המושלמים ניתן למצוא: קרונאטס (מה שאנחנו קיבלנו), דונטס, סינמון, עוגיות שוקולד ציפס, עוגת מילפיי, מקרון, קוראסונים ועוד ועוד קינוחים סופר טעימים ומיוחדים.


אז כאמור את המשלוח קיבלנו ממש רגע לפני סיום חג החנוכה , נסיכת הבית הלוחמת שלנו לא אוהבת כלל סופגניות ועל כן הקינוח הזה היה המושלם בעבורה- קרונאטס במילוי בוסטון קרם ותותים- טוב, אימל'ה איזו שחיתות, איזה קינוח מושלם וטעים, קינוח שתרצו להמשיך לאכול ממנו עוד ועוד גם כשאין  לכם כבר את היכולת והקיבולת. 


מדובר למעשה בקינוח האמריקאי המופלא שמשלב קוראסון ודונטס עם מילוי של קרם קטיפתי ומיוחד ותוספת תותים מתקתקים- שלמות זה כאן!!


חברים אם גם אתם אוהבים כמוני קינוחים מיוחדים ומושחתים מוזמנים להכנס לחנות הבית של sharacocoa ולבחור מבין המבחר הרחב אם זה מארזי קינוחים אישיים, מארזי קינוחים מיוחדים, עוגות מעוצבות, מארז קינוחים בהרכבה אישית ועוד ועוד. מבטיחה לכם הנאה מרובה והתמוגגות מכל ביס וביס. 


יש משלוחים עד הבית, הכל במחירים סופר נוחים ומפתיעים ובאיכות גבוהה במיוחד. 


אתר הבית: 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה