יום שלישי, 8 בדצמבר 2020

מבקרים באילת? אתם חייבים לבקר בחוף ממן

 עוד לא קרה שביקרנו באילת ולא ביקרנו בחוף ממן, זו מזמן הפכה למסעדת הבית שלנו, כאן נהנים מאוכל משובח, טעים ומפנק (במחירים סופר שווים) לצד בריזה מטריפה, נוף פנורמי , פינות ישיבה מפנקות על קו החוף (או בתוך המסעדה), מוזיקת רקע מקפיצה וכיפית ושירות סופר מוקפד.


חוף ממן זהו למעשה בר מסעדה הממוקם בטיילת בלב העניינים, יש גישה לנכים ושעות העבודה ארוכות במיוחד (מהשעה 10.00 בבוקר ועד 3.00 לפנות בוקר). התפריט כאן מאוד מגוון וכולל בין היתר בשרים משובחים על האש, דגים טריים, פיצות, פטסות, טוסטים, נשנושים, חומוס איכותי , סלטים ועוד ועוד, אין אחד כאן שלא ימצא את מבוקשו.




אז ממש רגע לפני שעזבנו את העיר הדרומית בחרנו לשבת בחוף ממן ולהתפנק מהאוויר, מהאווירה, מרחש הגלים, מהבריזה המטורפת, מהנוף הקסום השמור לאילת ומהאוכל הנפלא.  חשוב לי מאוד לציין כי באמת הישיבה בחוף ממן הינה חוויה, הגענו בשעת בין ערביים מוקדמת ועזבנו כמעט לאחר כשעתיים מבלי לשים לב, כל כך התענגנו על ריח הים, על רחש הגלים , זו חוויה שונה מכל מסעדה אחרת.


אז מה היה לנו? מאחר וכאמור זו הייתה שעת בין ערביים מוקדמת בחרנו לחלוק במנות עיקריות בלבד- כל אחד ומנתו הוא, אני מצידי הזמנתי צלעות כבש- הגיעה מנה גדולה ומפנקת עם 4 צלעות גדולות, סלט ירקות קצוץ וטרי מאוד, ציפס, ירקות צלויים על הגריל, רטבים ומטבלים- ארוחה מדהימה וסופר מפנקת, שימו לב להגשה היפה, לצלחות, והטעם? גן עדן:





הזוגי מצידו בחר בסטייק אנטריקוט- גם כאן הגיעה מנה סופר גדולה, מפנקת וטעימה- נתח במשקל 300 גרם, עשוי במידת העשייה המדוייקת, משויש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הוגש עם  סלט ירקות קצוץ וטרי מאוד, ציפס, ירקות צלויים על הגריל, רטבים ומטבלים- תענוג אמיתי:




אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הבא- אם זה לסתם רביצה בחוף הים עם כוס בירה, ישיבה מול השקיעה עם כוס יין, פגישה עם חבר/ה לקפה ועוגה או ארוחה דשנה זה המקום בעבורכם. בהחלט מקום אשר יענה על כל הדרישות - הן מבחינת לוקיישן, הן מבחינת האוכל, הן מבחינת שירות- בקיצור מושלם. אז חברים בבביקורכם בעיר הדרומית אל תשכחו לבקר בחוף ממן, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

כתובת:

דרך פעמי השלום 16 , טיילת אילת
טלפון להזמנות:
072-397-1711
שעות פתיחה:
א'-שבת
10.00-03.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה