יום שלישי, 29 בדצמבר 2020

משחקים ונהנים עם קליק טוי


הדבר היחיד הטוב שאני מוצאת בנגיף הקורונה זה זמן האיכות המשפחתי שלנו- אין חוגים, אין טיולים, אין חברים- יש עבודה, לימודים ובית. על כן את שעות הערב אנו מבלים יחדיו במשחקים משותפים כמעט מידי יום (כן, גם שאני באפיסת כוחות).  הפעם הגיע משלוח כיפי ומפנק Clicktoy (קליק טוי ) - צעצועים בקליק . זוהי למעשה חנות מקוונת לצעצועים ומשחקי ילדים הגדולה בישראל. כאן נמצא מגוון משחקים רחב במיוחד שכולל פריטי משחק ממותגים, מוצרי תינוקות, משחקי קופסא, משחקי הרכבה ועוד ועוד. 

החברה משווקת ומייבאת צעצועים מסין ,גרמניה, ספרד, צכיה, ומלטה. לצד החנות המקוונת מחזיקה החברה בבעלות נוספת של רשת חנויות הצעצועים “בוטיק הצעצועים”- רשת מובילה במגזר החרדתי/דתי וידועה בטיב השירות ובמחירים הזולים. 

קבוצת קליק-טוי מחזיקה גם במותגי המשחקים הפופולרים “סמארט קליק” וכן במותג המשחקים המוביל במגזר החרדי “מיצווה קליק”. זרוע נוספת של הקבוצה מחזיקה בבעלות מלאה בחברת "מוטורס ממונעים" שעוסקת בייבוא ושיווק ממונעי ילדים ממיטב המותגים.  כמו"כ בבעלות קבוצת קליק טוי נמצאת גם "גאמפי – לאנד" – יבוא ושיווק מתנפחי קפיצה לילדים.

בוטיק הצעצועים – CLICKTOY פועלת למען הקהילה במהלך כל ימות השנה וכן בחגים הגדולים בהם היא נרתמת למען עמותות שונות לעזרה לנזקקים וכן בפעילות יזומה ומשמחת למען ילדים בכל רחבי הארץ.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה אנו מידי ערב מפנים את עצמנו מכל עיסוקנו ומקדישים במינימום שעה לזמן איכות עם הבנים בני ה-9 וה-14. הפעם הגיע משלוח עם שני משחקים מקסימים: מלך השווארמה וקוד שבור- משחקים כיפיים לכל המשפחה.


מלך השוארמה – הלהיט ששבר את הרשת!



משחק המיועד ל-2-8 שחקנים מגיל 6 ומעלה. סוחף וכיפי במיוחד. כאן המטרה הינה להיות הראשון שהצליח להכין את המנות של שלושת הלקוחות השונים שמגיעים אליו לדוכן. 

מחלקים את הקלפים ל-3 קבוצות שונות לפי סוג הכרטיסים: קלפי לקוח, קלפי מצרכים וקלפי הפתעה. מערבבים כל סוג קלפים בנפרד ומניחים אותם הפוכים ב-3 ערימות שונות במרכז.כל משתתף לוקח שלושה כרטיסי לקוחות ומניח אותם הפוכים בערימה לפניו. כל משתתף לוקח 500 ₪ משטרות המשחק ושם אותם לפניו. כל משתתף לוקח 2 קלפי מצרכים ומחזיק אותם בידו כשהם מוסתרים משאר המשתתפים. ועכשיו מתחילים לשחק. מתחילים להכין את האוכל הכי טעים, עורכים מכירות פומביות על המצרכים אותם אתם זקוקים לקבל בשביל להכין את המנה המושלמת. 

משחק מדליק ומקסים שגם הקטנים וגם הגדולים מאוד אהבו. אז מי יהיה מלך השווארמה?  רק מי שיצליח לגרום לכלל לקוחותיו לצאת מרוצים ושבעים מן המקום.

המשחק נמצא עכשיו במבצע סופר שווה במחיר של 59.90 ש"ח בלבד. 


קוד שבור – משחק קלפים שיתופי ומאתגר!
כאן המשימה היא לצייר הכי יפה כאשר הכל נעשה בעצימת עיניים- משימה מאוד לא קלה למאותגרי ציור כמוני. 
השחקן שמתחיל עוצם עיניים, שאר השחקנים שולפים קלף מהקופה ומניחים אותו במרכז. לאחר שכולם ראו את הקלף כל אחד מהשחקנים מצייר ציור שרומז על המילה שבקלף.שימו לב! אפשר לצייר פתגם שקשור למילה, מילה שקשורה למילה שבקלף אבל אסור לצייר את המילה עצמה!
אחרי שווידאנו שכל הציורים תקינים מבקשים מהשחקן המנחש לפתוח עיניים ולהביט בציורים. כעת כל מה שנותר הוא לנחש נכונה מהי המילה שבקלף תוך 5 ניחושים! הצלחתם? כל הכבוד! פתחו קלף נוסף. לא הצלחתם? לא נורא. התור עובר לשחקן הבא.

נראה לכם פשוט? אז זהו, שממש לא!!!

אז כאמור אנו סיקרנו רק שניים מתוך אלפי מוצרים שבאתר אך בקרוב נזמין עוד ונחזור לספר.

רוצים גם? ממליצה בחום להכנס לאתר החברה, להזמין ולהתפנק במיוחד בימי אלו. 

כמו כן ניתן לפנות למוקד טלפוני ארצי: 1700-555-829

שעות פעילות מחלקת שירות לקוחות טלפוני: ימים א’- ה’ – 9:00-21:00 ימי ו – 9:00-13:30

שעות פעילות סניפי בוטיק הצעצועים ואיסופים מבוטיק הצעצועים :ימים א’- ה’ – 9:00-21:00 ימי ו’ 09:00-13:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה