יום שני, 28 בדצמבר 2020

נהנים בשבת מהג'חנון של סבתא מריים

כבר שנים רבות ארוחת הבוקר של שבת כוללת ג'חנון, ביצים גבינות ועוד. אם בתחילת הנישואין וההורות רכשנו ג'חנון מוכן ורק אפינו בתנור הלוא שבשנים האחרונות אני מכינה את הבצק בבית, כן, לא אחת שואלים אותי, למה את עובדת קשה? ולא רוכשת מוכן? אולם ילדי מפונקים,  לא אוהבים את הקנויים, הם אוהבים את הטעמים הביתיים, מתקתקים ולא מלאי שומן. 

השבועות האחרונים היו עמוסים מידי בעבורי ועל כן לא הגעתי להכנת בצק הג'חנון, הלוא אתם יודעים שצריכים המון זמן לשם הכנתו, מכינים את הבצק, נותנים לו לנוח בשמן מספר שעות (אני שמה לפחות לשמונה שעות), רידודו ופתיחתו- בקיצור הרבה עבודה. מספר שבועות ארוחת הבוקר השתנתה וכללה מאפים ופשטידות ולא ג'חנון אולם שבוע שעבר החבר'ה אצלי הכריזו לא עוד!! הם דרשו ג'חנון. 

כבר הוצאתי את המצרכים להכין ואז נזכרתי שראיתי פרסום והמון המלצות על הג'חנון של סבתא מריים, אמרתי לעצמי, ייאלה במקום להכניס את עצמי ללחצים מיותרים אני פשוט מזמינה, השבת עושה לעצמי חיים קלים. 


מודה ומתוודה, די חששתי , היה שהזמנתי ג'חנון והוא נחל אכזבה מרובה (בררנים ומפונקים כבר ציינתי כן?) אמממה? תקשיבו!!! זו הייתה הצלחה מסחררת. 

ראשית, כמי שמכינה המון שנים ג'חנון אני יודעת לזהות כבר בבצק שהוא איכותי, הג'חנונים מגיעים במארז , כל יחידה עטופה בניילון נפרד אותו הכנסתי לתנור ושמר עליהם מושלמים.



טוב, תקשיבו, באמת באמת, זה הג'חנון הכי טוב שאכלתי עד היום , שמתי אותו על הפלטה כ-12 שעות והוא נותר רך, נימוח, מתקתק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, מושלםםםם!!! כל כך אהבנו שאני חושבת לאמץ את הג'חנון של סבתא מריים באופן קבוע, כאן מקבלים ג'חנון בטעמים ביתיים ולא ממוסחרים, שלמות זה כאן!!






למשלוח הצטרף גם סחוג תימני ביתי בטעמים נפלאים, חריף בדיוק ברמה שאנחנו אוהבים (אפילו הילדים התמוגגו).

כמו כן הצטרפו גם קינוחי הבית

קרם בוואריה מדהים , קטיפתי ונימוח, שנים שלא אכלתי וזה היה מעולה, ממש זרק אותי לשנות ילדותי עת זה היה קינוח הבית הקבוע שלנו.



מלבי שמנת- גם הוא בדיוק כמו קרם הבוואריה היה פשוט מעולה, קטיפתי עם טעמים מאוד מדוייקים ומאוזנים, עם רוטב נפלא, נהננו מכל ביס וביס. 


אז חברים, אז אם גם אתם רוצים להתפנק בג'חנון , סחוג וקינוחים ביתיים בטעמים נהדרים זה המקום בעבורכם!! מילה שלי, הנאה מרובה מובטחת לכם מכל ביס וביס. הג'חנון של סבתא מריים פשוט מושלם!! אז למה אתם מחכים? הזמנות לסוף השבוע מתקבלות עד יום ה'. ניתן להזמין בטלפון שמספרו 052-4355115. משלוחים בפתח תקווה והסביבה ללא עלות. 



3 תגובות:

  1. הג׳חנון הכי טעים!!!!! 🔥🔥🔥🔥🔥

    השבמחק
  2. לגמרי מסכימה איתך הכי טעים בפער מטורף
    מושקע ואיכותי ...נטרף ברגע
    תענוג

    השבמחק