יום חמישי, 24 בדצמבר 2020

מבלים ונהנים בקניון אייסמול


בין סגר אחד למשנהו בחרנו להנות ולבלות בקניון אייסמול הקניון האהוב עלינו. קניון אייסמול (ICE MALL) הוא בין הבודדים בעולם המכיל במרכזו משטח החלקה אולימפי על הקרח, כאשר מסביבו כ- 150 חנויות, מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, מסעדות ובתי קפה. כאן ניתן להנות מאטרקציות רבות לילדים, שופינג ללא מע"מ במגוון רחב של חנויות , מארוחות בבתי הקפה והמסעדות במקום - בקיצור המקום המושלם עבור כל המשפחה.

הקניון הוקם בשנת 2012 באילת על שפת הלגונה בעיר, ונבנה ככיפה גיאודזית (טכניקת בנייה של "חצי כדור" באמצעות מוטות ישרים קטנים, היוצרים מערכת מרחבית מרשימה של משולשים), בשיטה מסורתית עתיקה. הקניון משתרע על שטח של כ-40 אלף מ"ר ומשטח הקרח שבמרכזו, משתרע על שטח של כ- 1800 מ"ר. במשטח האולימפי מתקיימים מופעי ראווה של החלקה אומנותית על הקרח, וכן יכולים ליהנות ממנו כל מי שרוצה להחליק על הקרח.

הפעם אני רוצה לספר לכם על מתחם האטרקציות באייסמול, הכולל למעלה מ-27 אטרקציות מגוונות. כאן העברנו יומיים של כיף ללא הפסקה במגוון האטרקציות , נהננו כולנו הן הילדים והן המבוגרים מפעילויות ללא הפסקה. יש את האטרקציות שנוכל למצוא במגוון מקומות בארץ אולם ישנם אטרקציות ייחודיות למקום אשר שבו אותנו וחזרנו לעשות אותם שוב ושוב ושוב ושוב... ניתן לרכוש כרטיסיות של האטרקציות או לשלם על כל אחת ואחת (הצעה מכל הלב, רכשו לילדיכם כרטיסיה כי ההנאה כאן פשוט לא נגמרת).

בין שלל האטרקציות בהן בילינו אשתף אתכם במספר קטן שבהם:

XD DARK RIDEאטרקציה אינטראקטיבית עשירה ורב חושית המשתמשת בטכנולוגיה חדישה ואפקטים מיוחדים כדי להבטיח חווית משחק מעולה. תיכנסו למשחק המתרחש בעולם אחר עם אנימציה, סאונד, מוסיקה ואפקטים מיוחדים. כל שחקן מעורב במשחק באופן מלא ומשפיע על התפתחות העלילה. בסיום המשחק יש אף תצוגה של דירוג המשתתפים. 

במהלך המשחק תידרשו לכוון ולירות לעבר "גורמים עוינים" שרוצים לפגוע בכם – בין אם זומבים, אנשי זאב, ליצנים מפחידים או אפילו סתם פיראטים. ככל שתפגעו ביעדים רבים יותר, כך הניקוד שלכם בסוף המשחק יהיה גבוה יותר כשצילום שלכם יופיע באופן בולט על המסך! משחק קבוצתי, עם דינמיקה תחרותית, אדרנלין והמווון אקשן!

האטרקציה האינטראקטיבית הרב-חושית הזו, שתוכננה לכל המשפחה, מיועדת ל-8 שחקנים עם מערכת הירי המהירה בעולם, מסך מעוגל, וגרפיקה תלת ממדית בזמן אמת עם אפקטים מיוחדים. אסור לפספס!!!

המנוף האנושי- זו הייתה אחת האטרקציות שילדי אהבו בטירוף ורק רצו לחזור שוב ושוב. חוויה בין שמיים וארץ – עם פרסים מפנקים ומדליקים! 




מכירים את המכונות בהן אנחנו מכניסים מטבע ומפעילים מנוף שמוציא בעבורנו פרס? אז זהו שמהיום יש את המנוף האנושי. רעיון גאוני פיתוח ישראלי עצמאי שעומד בתקן מכון התקנים. במנוף מחובר הילד ובעזרת חבר נוסף מועבר ישירות לריחוף חוויתי בגובה של שלושה מטרים, וצולל לו לבריכה מלאת הפתעות עם פרסים וחטיפים. בין שלל הפרסים ניתן למצוא : א טרקציות חוויותיות , מכונות קפה, ממתקים, אוזניות, רמקולים, מכשירי טלפון ועוד ועוד. 







מטווח "המערב הפרוע"- משחק קבוצתי תחרותי – ירי על מטרות שונות בסגנון המערב הפרוע. כאן הבנים שלי עפו ונהנו בטירוף מירי ברובי הציד (ירי ב IR), על סרט שבו מטרות מתחלפות. כאן הם זכו לירות על רכבות, סומבררו שעפים באוויר (בסגנון צלחות חרס), מטרות שונות ובקבוקים במסבאה. נשמע פשוט, אך זה ממש לא, הבנים מצאו את עצמם מתחרים האחד בשני במטרות השונות .






מרוץ מכוניות NUSCAR יצא לכם להשתתף כבר במרוץ מכוניות אמיתי? זה הזמן בעבורכם! כאן המשתתפים זוכים לנהוג במתקן היחידי בארץ בו אנו נוהגים בסימולטור המדמה נהיגה במכונית מרוץ, מודה ומתוודה, לא בטוחה מי נהנה יותר בעלי או הילדים. שימו לב – הסימולטור לא מריץ משחק מחשב, כי אם נוהג במכונית מוקטנת אמיתית לגמרי, על מסלול מירוצים, יחד עם אלו שאתם מתחרים בהם. אתם נוהגים מול מסך המציג את תמונת המצלמה על גבי המכונית שלכם!




המתח והאדרנלין שעובר כאן על ה משתתפים הוא ממש אמיתי, הצופים צופים בתחרות, מעודדים את המשתתפים אשר נכנסים במלוא המרץ לתחרות. מכיוון שהמכונית והזירה ממוזערים, והמכונית נוסעת במהירות גבוהה – חווית הנהיגה היא חווית מרוץ מכוניות אמיתי, עם כל הפיתולים וכל הסיבובים.




כדורגל SIM GOAL- בבית יש לי שני בנים ובעל שמאוד אוהבים כדורגל, מתאמנים, חיים ונושמים לא אחת את המשחקים הרבים, לכן כאשר ראו את האטרקציה מיד גיחכו לעצמם כי מדובר בחוויה שהם חייבים לעבור והיו משוכנעים בניצחונם, מה שמהר מאוד התבדה. המתקן הינו המתקן היחיד בארץ בו המשתתפים נדרשים להבקיע פנדלים ממרחק של שבעה מטרים. המתחם בנוי כמגרש כדורגל שבו שוער רובוטי מתקדם שומר על השער. השוער ינסה למנוע ממך להכניס את הפנדל הזה ו... הוא מצליח בגדול. השוער הרובוטי מופעל בטכנולוגיה מתקדמת, עם מצלמה שעוקבת אחרי הכדור – ונע במהירות של עד 70 קמ"ש.




על כל גול שמצליחים להבקיע – זוכים בפרס משמעותי! הפרס הגדול למי שמבקיע 6 גולים – טיסה זוגית לחו"ל, בלי הגרלה!!

קורת הפחד- בואו ונראה אתכם מתגברים על הפחד! טוב, תקשיבו!! המתקן הזה נראה לכם מאוד תמים אולם המשתתפים פשוט מדווחים על חוויה משמימה. כאן הם זוכים ללצעוד להם על קורה צרה, באוויר, מחוץ לבניין בגובה 200 מ' וכל זאת באמצעות מציאות מדומה כיפית ומפחידה. כאן המשתתפים הולכים על קורה צרה בגובה של 2 סנטימטרים בלבד, באורך של 3 מטרים ומרגישים שהם על גורד שחקים בגובה עצום, זה מפחיד!!





MAX FLIGHT- סימולטור עם תנועת 360 מעלות בגודל של תא הטייס, מאובזר עם מסך מקרין ב – HD. החבר'ה שלי עפו על המתקן הזה ועשו אותו שוב ושוב. כאן המשתתפים זוכים לחוויה בצוללת/רכבת הרים/ רכבת או חלל וכל זאת בסימולטור עם תנועות של 360 מעלות- אטרקציה מדהימה.



פוט קורט- גם כאן הבנים שלי בילו המון זמן. זהו מתחם שלם בו ממתינות בעבור המשתתפים מבחר פעילויות: משחק סנוקר-גול, בו השולחן הוא במה מוגבהת וכדורי הסנוקר הם כדורי רגל. הפלת כדורי באולינג באמצעות כדורגל. קליעה למטרה בעזרת כדורגל ותחרות בהשגת ניקוד עם החברים. חץ וקשת (בטיחותיים מאוד) אל כדורים מרחפים באוויר (כן, יש דבר כזה). גם לאחר כעשרים דקות הם סירבו להתפנות. 





לייזר טאג​- זוהי אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה, חמושים ברובי לייזר טאג ואפוד מגן מתקדם נכנסנו כולנו לתוך מבוך חושך בו הסכנה אורבת מכל פינה. חוויה כיפית ומיוחדת מלאה באדרנדלין וכיף . בילינו יחדיו בתוך שדה קרב עתידני בו המשימה היא לירות על היריבים ולצבור כמה שיותר נקודות ולנצח. לדעתי זוהי פעילות מגבשת, כיפית ומדליקה במיודחד. 

בין שלל האטרקציות הרבות בהם לא ביקרנו ניתן למצוא גם: החלקה על הקרח, בבילון פארק, אייס גאמפ, אומגה, רכבת הרים אקסטרים, ספא דגים, כדורסל לאלופים ,מכוניות מתנגשות, חדר האשליות, קולנוע שבעה מימדים, מכונת כסף, הצמה והרסטה, מבוך מראות, פארק חבלים, בבילון גאמפ', איגלו בבילון קידס , בבילון טאוור ועוד ועוד. 

אז חברים אם גם אתם מדרימים לאילת, אתם חייבים לבקר במתחם!! כאן תמצאו את מלוא האטרקציות, החנויות , המסעדות והמון כיף והנאה.

לרווחת המבקרים עומדים מספר חניונים – בחינם. במהלך כל השנה מתקיימים בקניון סיילים ומבצעים – בנוסף לעובדה שהמחירים הם ללא מע"מ. ברשימת החנויות ניתן להתרשם ממגוון המותגים והחנויות בקניון, במבחר תחומים: הלבשה, הנעלה, אופנה, תכשיטים, סלולר, אקססוריז, הלבשה תחתונה, קוסמטיקה, מוצרי חשמל ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה