יום ראשון, 6 בדצמבר 2020

מתכוננת לחנוכה עם Get Cake

טוב, אתם כבר מכירים אותי, כל חג וכל מאורע מקבלים אצלי משמעות ודגש. כל חג משתדלת לארח את הקרובים אלי ולפנקם עם מטעמים וניחוחות. חג החנוכה מידי שנה מקבל מקום אחר, מקום מיוחד, בכל שמונת הימים משתדלת לארח את משפחתנו וקרובינו היקרים להדלקת נרות, אכילת סביבונים ולביבות וכמובן המון מטעמים נוספים.

מידי שנה אני משתדלת לגוון, להפתיע ולחדש והפעם בזכות Get Cake הצלחתי לראשונה להכין את הסופגניות המושלמות ביותר שיש. נכון, מידי שנה מכינה סופגניות אך מעולם לא הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה, פעם הן לא יצאו יפות מידי, פעם חלק היו מוכנות וחלקן לא, פעם המילוי לא היה ביחס הנכון, בקיצור אף פעם לא הייתי מרוצה. שלא תטעו האורחים ליקקו את האצבעות וחיסלו הכל אך אני שסופר ביקורתית כלפי עצמי מעולם לא הייתי מרוצה עד הסוף.

לרגל החנוכה מציעים באתר של Get Cake קופסאות גט קייק בוקס המתאימות להכנת סופגניות : כאן עובדים בדיוק כמו המקצוענים עם כלל האביזרים וחומרי הגלם הנכונים, לומדים באמצעות הסדנה הדיגיטלית את כלל הטריקים והטכניקות הכי טובות ונכונות לבצק שמרים מדוייק ובזכות כל אלו מקבלים את הסופגניה המושלמת. 




יש 3 אופציות להזמנה:

ערכה קטנה-קופסה מוקטנת + חוברת מתכונים שכוללת: חוברת מתכונים, קמח דגן, צנצנת ריבה, גלוטן, שקיות זילוף מקצועיות, שוקולד לבן 200 גרם, שוקולד מריר200 גרם, שקית מרשמלו מיני, 5 פיפטות לסופגנייה, חבילת שמרים יבשים, קופסת סוכריות צבעוניות, עדשים צבעוניות משוקולד עם משלוח עד הבית בעלות של 129 ש"ח בלבד.

ערכה בינונית-קופסה מוקטנת + חוברת מתכונים + סדנה דיגיטלית שכוללת: חוברת מתכונים,קמח דגן, צנצנת ריבה, גלוטן, שקיות זילוף מקצועיות, שוקולד לבן 200 גרם, שוקולד מריר 200 גרם, שקית מרשמלו מיני, 5 פיפטות לסופגנייה, חבילת שמרים יבשים, קופסת סוכריות צבעוניות, עדשים צבעוניות משוקולד עם משלוח עד הבית בעלות של 229 ש"ח בלבד.

ערכה מלאה- קופסה בגודל מלא + חוברת מתכונים +סדנה דיגיטלית: חוברת מתכונים, קמח דגן, צנצנת ריבה, גלוטן, שקיות זילוף מקצועיות, 2 צנטרים, שוקולד לבן 300 גרם, שוקולד חלב 300 גרם, שוקולד מריר 300 גרם, שקית מרשמלו מיני, קופסה עם נשיקות מרנג, מחית וניל איכותית, 10 פיפטות לסופגנייה, חבילת שמרים יבשים, קופסת סוכריות צבעוניות, פררו רושר, שוקולד M&M, נרות חנוכה/הפתעה מתחלפת, שתי סדנאות נוספות לבחירה במתנה עם משלוח עד הבית בעלות של 299 ש"ח בלבד.













אז כאמור כפי שציינתי מעלה כאן קיבלנו את הסופגניה המושלמת וזאת באמצעות הסדנא בה למדתי איך מכינים את הבצק, מהו המרכיב הסודי שהופך את הבצק למושלם, כמה ולמה מתפיחים וכמובן טיגון שסופג פחות שמן, ומשאיר סופגנייה אוורירית ופס לבן באמצע. הכרתי מילויים שטרם למדתי עליהם, צייסרים ועוד. 

לכל קופסא מצורפת חוברת מתכונים לסופגניות, למילויים, לרטבים ועוד:



התחלנו עם לישת הבצק במיקסר כעשר דקות כמתבקש, ניסיתי עד היום המון מתכונים של סופגניות, זה התעלה על כולם, מרקם הבצק חלומי ומושלם:


נותנים לו לנוח עד להכפלת הנפח כשעתיים:


חותכים נייר אפיה ויוצרים כדורים, מניחים להתפחה נוספת כשעה ומטגנים בשמן עמוק:







והרי התוצאה, מחצי כמות הכנתי דונטס וחצי כמות הכנתי סופגניות :







אז מי אלו Get Cake אתם שואלים? Get Cake זוהי למעשה פלטפורמת הקונדיטוריה הדיגיטלית הראשונה בישראל אשר נוסדה אי שם ב-2019 , כאן ניתן למצוא מגוון רחב של  קינוחיםסדנאות אפיה וקונדיטורים מכל הארץ- שפע מטורף של רעיונות וקישורים לכל שלל הצרכים שלנו כלקוחות.  

מטרתה המרכזית של Get Cake למעשה היא להפגיש בין לקוחות המעוניינים במוצרי קונדיטוריה וסדנאות אפיה, לבין קונדיטורים פרטיים מעולים, עבורם האתר מהווה פלטפורמה נוחה, מתקדמת ונגישה המאפשרת להם לשווק את עצמם ולהציע את שירותיהם לקהל הרחב. הקונדיטורים שפועלים במסגרת הפלטפורמה שלנו מציעים שירותים רבים ומגוונים.

כמו כן וכך אני באופן אישי הכרתי ונחשפתי לאתר כאן ניתן לבצע סדנאות למידה מקצועית אשר מתאימה כגיבוש קבוצות/ העשרה או זמן איכות כיפי עם חברים, בן/ת הזוג או הילדים, סדנאות אפיה לכל הרמות עם יחס אישי ובקבוצות קטנות הן אמצעי נהדר ללמוד טריקים חדשים במטבח ולבלות ביחד.

עוד ניתן למצוא בGet Cake מגוון עוגות מעוצבות בהתאמה אישית, עוגות לימי הולדת, לחתונות, חגים או סתם בשביל הכיף – אין כמו עוגה מקורית, ממיטב חומרי הגלם, יפהפייה וכמובן עם טעם משגע ויצירתי שלא תוכל להשאיר אף אורח אדיש. כמו כן ניתן לקבל שלל טיפים לעיצוב שולחן קינוחים. 

ואם נסכם אז בGet Cake נוכל למצוא קינוחים וסדנאות אפיה, לקבל תוכן איכותי ומקצועי, להשוות מחירים, לבצע רכישות ולהזמין שירותים מול מיטב הקונדיטורים הפועלים דרכנו.

אז חברים , זכרו חנוכה מתחיל ממש בעוד ימים ספורים, אם תזדרזו להזמין את הקופסא עוד היום תוכלו להנות ולפנק את בני הבית עם סופגניות/דונטס חלומיים, טעימים ומפנקים, הכנסו עוד היום לGet Cake והזמינו את הערכה המתאימה לכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

ושלא תגידו שאני כהרגלי לא מפנקת אתכם, גם הפעם סידרתי לכם קוד קופון להנחה בגובה 30 שקלים ברכישת הערכה הגדולה כמו שאני קיבלתי- כל זאת בהקלדת קוד קופון : sarit30.

חג שמח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה