יום ראשון, 13 בדצמבר 2020

לארח בקלי קלות עם פיית המטבח

מי שמכיר אותי יודע שכל ימי החנוכה סובבים אצלינו סביב אירוחים ואורחים, אם זה שאנחנו מתארחים ואם זה שאנחנו מארחים (לרוב מארחים), אנחנו מאוד אוהבים את זה. כל אירוח סובב סביב השולחן עם ארוחת ערב קלילה לצד סופגניות, ספינג' ולביבות. בהדלקת הנר הראשון החלטתי שאני לא עובדת קשה ונעזרתי בפיית המטבח עם חלק מהתוצרת שכיכבה על שולחננו. שלל המטעמים שהגיעו היו טריים (עדיין חמים), טעימים מאוד ומפנקים. 



אז מי היא פיית המטבח אתם בוודאי שואלים. פיית המטבח הינה איריס אשר הקימה מיזם חדש בתחום הקייטרינג הביתי ומציעה אוכל מגוון אם זה סירי תבשילים מפנקים, אם זה סלסלאות מתנה מפנקות עם שלל פינוקי בראנץ ועכשיו לרגל החג מבחר רחב של לביבות לחנוכה. יש תפריט חלבי, בשרי, מאפים, מרקים, סלטים, מתוקים ועוד. 



הפעם אני בחרתי להוסיף לתפריט של ערב החג לביבות תפוחי אדמה, חלת תלישות, מרק כתומים קטיפתי  אנטיפסטי ושבלולי פסטו- כפי שציינתי מעלה הכל הגיע טרי מאוד ועדיין חם, הכל הוכן מחומרי גלם באיכות גבוהה, הכל היה מאוד טעים בניחוח וטעם של בית ונחל הצלחה מרובה הן בקרב הילדים והן בקרב המבוגרים. 











אין לי כלל ספק כי זהו שירות נהדר במיוחד לאלו שפחות מתחברים למטבח או לאותן האמהות העסוקות שטרודות בחיי היום יום ופחות זמינות להעניק ארוחה חמה בצהרי היום לבני הבית. 

פיית המטבח גמישה מאוד, מתאימה ובונה יחד עם הלקוח את התפריט, את הסלסלה, את הרעיון לפינוק, לדוגמא ראיתי לאחרונה כי עשתה סלסלת ארוחת בוקר מפנקת במיוחד עם מוצרים נטולי גלוטן, משימה לא קלה אך בהחלט עמדה בה בגבורה. 

איריס עושה משלוחים עד הבית מנתניה ועד יבנה.  

דבר נוסף שניתן למצוא אצל פיית המטבח  אירוח מיוחד לזוגות וקבוצות קטנות באווירה הקסומה של הפייה- נראה לי להיט כיף, מפנק וסופר מיוחד.

אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק ו/או להתפנק הכנסו עוד היום לדף הבית של פיית המטבח ואו צרו קשר טלפוני עם איריס בטלפון: 050-4903901, הזמינו עוד היום והתפנקו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

תגובה 1:

  1. חגגנו יום הולדת אצל איריס הפיה ארוחת בוקר בשישי
    היה שפע טריות וטעים
    מרפסת מקסימה אוירה מרגיעה
    היה מוי כייף מומלץ

    השבמחק