יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

אלוהי הקינוחים עם Holy crack pie

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת קינוחים ואילולא שומרת על אורח חיים בריא בהחלט יכולה לחיות רק עליהם. אז הפחתתי מאוד את הכמויות ואת ההיצע אולם כאשר הגיע המשלוח המפנק מ-Holy crack pie  לא הצלחתי לעמוד בפיתוי ומבלי לשים לב חיסלתי עד מהרה פרוסת עוגה שלמה.

קראק פאי הקינוח האמריקאי המושחת מורכב מקלתית העשויה שיבולת שועל עם המון חמאה ובתוכה מלית עשירה, מושחתת ומפנקת המכילה סוכר, חמאה וביצים- אז יש טעים מזה? 


אז מי עומד מאחורי העונג הזה אתם שואלים? Holy crack pie הוקמה על ידי שני חבר'ה צעירים ומדליקים- רון ועדן חברים טובים ואנשים שאוהבים ומעריכים אוכל טוב ואיכותי. הם טעמו את הקראק פאי לראשונה במסעדה ופשוט עפו על הקינוח המושלם הזה. מאז במשך חמש שנים לפחות אחת לשבוע תרו בחיפושים אחר הקראק פאי המושלם בארץ ובעולם עד שהתייאשו והרפו. יום אחד רון החליט לנסות ולהכין (בכל זאת בעברו ניסיון בקונדיטוריה). יצא סבבה אך השניים לא עפו ואז הגיע ההתערבות. רון אמר שהוא יכול להכין קראק פאי מדהים ואילו מנגד עדן הכריז כי אין לו סיכוי. מפה לשם אחרי יותר מחודשיים של ניסיונות, טעימות ושינויים משותפים (וכן, נוספו להם גם ארבעה קילוגרמים) זה קרה!! נוצר הפלא- נוצר הקראק פאי הכי טעים שאי פעם אכלו וכך למעשה יצרו את Holy crack pie- פאי גורמה אמריקאי.


גם אנחנו דגמנו מספר לא מבוטל של קראק פאי במבחר מסעדות בארץ ואף בעולם ומאוד אוהבים את הקינוח הנפלא הזה אולם כאן כבר בביס הראשון פשוט עפתי. השילוב המאוזן בין מרכיבי הפאי ואופן ההכנה הסופר מדוייקים יצרו את הטעם הממכר , לא הצלחתי להפסיק לאכול ומבלי לשים לב חיסלתי בשניות ספורות פרוסת עוגה (אל דאגה, לאחריה באו עוד מספר פרוסות). מכירים את זה שמיישרים את העוגה? אז זהו! זה בדיוק מה שעשיתי. 




את הקראק פאי שומרים במקרר. כאשר רוצים לאכול מוציאים מן המקרר, ממתינים מספר דקות, חותכים ומתענגים. ניתן להגיש עם קרם פרש, גלידה או קצפת אך בהחלט אפשרי גם ללא כל תוספת. אני באופן אישי אוהבת את זה מעט חם ועל כן חיממתי לי במיקרו שניות ספורות וזה מעדן אמיתי. 

את הקראק פאי ניתן לקבל בשלושה גדלים שונים:

קראק פאי ביג (כמו שלנו)- קוטר 22 ס"מ המספיק ל-8-10 אנשים.

קראק פאי מדיום- קוטר 15 ס"מ, המתאים ל-2-3 אנשים.

קראק פאי מאפינס- קוטר 6 ס"מ, המתאים לכמה נגיסות מכובדות.

 כלל המוצרים שמרכיבים את הקראק פאי חלביים. יש תעודת כשרות - הרבנות ראשון לציון.

רוצים להנות גם? מעולה! יש צורך להזמין יום לפני המועד (במינימום). אין מלאים, הכל נעשה טרי . הזמנות מתקבלות עד יום חמישי בשעה 10.00 בבוקר.

איזורי חלוקה: 

מרכז: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, כפר סבא, פתח תקווה, קריית אונו, ראשון לציון, חולון, בת ים, אור יהודה, סביון.

שרון: רעננה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון.

ירושלים והסביבה.

צפון: קריות והסביבה.

אז חברים אתם עוד פה? רוצווווווווווו להזמין!! הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלי. 


טלפון להזמנות:
052-8665511


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה