יום שני, 14 בדצמבר 2020

מגשימים לכם חלומות ממתכת ”DREAM“

ישנם שלבים בחיים בהם אנו זקוקים לשינוי כזה או אחר, תקופת הקורונה גרמה לי להבין שממש אבל ממש בא לי לעשות שינוי בבית מה שכרגע בלתי אפשרי, על כן אני משלבת כל מיני פריטי אקססוריז ונגיעות שונות בבית. הפעם אני רוצה לשתף אתכם בפריט מדהים שהתחדשנו בו מבית DREAM

DREAM זהו סטודיו אשר מייצר עבודות מהממות ומיוחדות מאוד ממתכת בהתאמה אישית. DREAM הוקם על ידי יעל דמסקי- רוקח מעצבת אשר חיה ונושמת אומנות, דור שלישי לייצרני מתכת בארץ. יעל בוגרת המכללה למנהל בעיצוב פנים ולימודי "פאנג שוואי" בארצות הבית. יוצרת אומנות ממתכת, בסגנונות שונים ובהתאמה אישית לכל לקוח ולקוחה, ב-DREAM נוכל למצוא פריטים שונים כגון פריטי אומנות לקיר, אקססוריז, משפטי מוטיבציה ועוד. כלל מוצרי המותג מעניקים לבית עיצוב קסום בסגנון חדשני ומודרני, כל יצירה והייחודיות שלה. 

מתכת הנה עולם ומלואו וניתן להפיק ממנה דברים מופלאים, ביחד זוהי סינרגיה יוצרת שלמות אמנותית.

כפי שציינתי מעלה הפעם התחדשנו בפריט מתכת קסום ומיוחד - Fly high- שלישיית ציפורים נודדות בגודל 35X35 ס"מ (ליחידה)- וואו כמה שזה יצא מיוחד ושונה מכל מה שאתם רואים בבתים האחרים, כל מי שנכנס אלינו הביתה נפעם מן היצירה המיוחדת מאוד.




אז כאמור ניתן למצוא ב-DREAM  מבחר רחב של יצירות: אומנות לקיר- תמונות לחללים גדולים, תמונות לחללים קטנים, צורות גיאומטריות ויצירות לחדר הילדים:






ישנם משפטי מוטיבציה מיוחדים ומקוריים: Worry less smile more- בכל בוקר מחדש עלינו להזכיר לעצמנו כי רוב הדברים בחיינו בהם מתוך בחירה. משפטי השראה…שמזכירים לנו בכל פעם מחדש, לדאוג פחות ולחייך יותר. ישנם מחקרים רבים המראים כי חיוך תורם לבריאותנו: החל מהפרשת אנדרופינים בגופינו ובכך באופן אוטומטי מעלה את מצב הרוח.החיוך מפחית מתחים ואף מחזק את המערכת החיסונית.



פריטי אקססוריז שונים ומיוחדים מאוד כגון סטנדטים מעוצבים לשולחן, תחתיות לסיר ועוד :





אז חברים אתם עוד פה? אם גם אתם זקוקים לשינוי, לגיוון, לחידוש ורענון בבית זה המקום בעבורכם , הכנסו עוד היום לDREAM  , הזמינו פריט מתכת כזה או אחר והתחדשו, מבטיחה לכם שאלו פריטים מיוחדים, שונים ומפתיעים, לא יהיה אחד שיכנס אליכם ולא יתפעל מן היצירה.

ניתן ליצור קשר עם יעל בטלפון שמספרו: 052-3938318.


הזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחויות חיצונית המתאמת מול הלקוח טרם ההגעה.
עלות משלוח עד הבית באמצעות שליח 40 ש"ח .
משלוחים עד הבית מתבצעים בימים א-ה בין השעות 8:00-17:00.
המוצרים יסופקו ללקוח בתיאום מראש עד 21 ימי עסקים(ברוב המקרים יסופק הרבה לפני).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה