יום שבת, 12 בדצמבר 2020

משק נילי- פירות וירקות טריים עד הבית

השלמתי עם העובדה כי הקורונה פה כדי להשאר ככל הנראה למרות שמטוס גדוש בחיסונים בדרכו ארצה . בימים אלו  החלטתי שדי, נגמרו התירוצים ואני שוב אני חוזרת לאותה שגרת תזונה המבוססת על חלבונים וירקות, די עם הזלילות, די עם ארוחות השחיתות , דואגת למלא את המקרר בכל טוב של ירקות, גבינות, מעדנים עתירי חלבון והבוקר יוצאת לדרך חדשה.

אז רגע לפני הכנתי בעבורי את התפריט השבועי וביצעתי הזמנה ממשק נילי  של ירקות בשפע, המון עלים ירוקים ומעט פירות. אתם כבר מכירים אותי ויודעים היטב כי אני מעדיפה את הירקות ישירות מהחקלאי בשיווק ישיר עד הבית ולא את אלו של הסופר. הפעם אני רוצה לשתף אתכם בסחורה טרייה, רעננה ומפנקת במיוחד. 

במשק נילי  ניתן לקבל תוצרת טרייה ואיכותית עד הבית, ללא פשרות על טיב השירות ועל המקצועיות. הם עובדים בצורה מאוד מאוד מסודרת עם ימי חלוקה , מחירון מסודר ורשימת מוצרים.


ימים ואיזורי חלוקה: 

יום שני - תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בת ים, ראשון לציון, חולון, אזור, רחובות, נס ציונה, יבנה, מזכרת בתיה, כפר בילו, באר יעקב, סתריה.
יום שלישי - נתניה, רעננה, הוד השרון, רמת השרון, הרצליה, כפר סבא, תל מונד, הרצליה, בני דרור, קדימה-צורן, כפר שמריהו, רשפון, געש, אודים, תל יצחק, כפר יונה, בני ציון-בצרה-חרוצים, צור יצחק, כפר מלל, רמות השבים, ירושלים, מעלה אדומים, כפר אדומים, בית זית, מבשרת ציון, נווה אילן, מודיעין.
יום רביעי - תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בת ים, ראשון לציון, חולון,אזור.
יום חמישי - פתח תקווה, גני תקווה, גבעת שמואל, גת רימון, יהוד, קרית אונו, סביון, שוהם, ראש העין, חגור, נירית.

את ההזמנה מבצעים בטופס הזמנה המסודר לפי רשימת המוצרים וכמות, כאן גם תמצאו את מחירי המוצרים בצורה מאוד נוחה, מפורטת וקלה. הזמנה סופר פשוטה אשר בסופה מקלידים את פרטי הלקוח, הערות לנהג ומסדירים את התשלום. בין שלל המוצרים ניתן למצוא - מלפפונים, עגבניות, בצל, שום, תפוח אדמה, בטטה, זוקיני, שעועית ירוקה, כרובית, חציל, קולורבי, סלרי, תמרים הכי משובחים בארץ, עגבניות שרי מתוקות למות, מגוון ירוקים ומגוון של פירות:


אז כאמור את ההזמנה ביצעתי בטופס הזמנה והמשלוח הגיע ביום חמישי בטווח השעות הייעודי כפי שנקבע מראש, כל הירקות נארזו בצורה הטובה ביותר, שלל הירקות היו טריים ופרשיים מאוד, ניכר כי הסחורה נקטפה ממש בסמוך להזמנה, איזה כיף לקבל כאלו ירקות, הכל טעים בטעמים שאנחנו לא מכירים, בחיי.








אז כאמור המשלוח הגיע ממש בערב חנוכה בעת הדלקת הנר הראשון ומן הנמנע הוכנו מתפוחי האדמה ומשלל הירקות לביבות חמות ומפנקות. בין הלביבות היו : לביבות כרובית, לביבות ירק, לביבות תפוחי אדמה.




אז חברים אם גם אתם רוצים לבצע הזמנה של ירקות טריים, איכותיים, רעננים ועם טעמים שלא הכרתם הכנסו עוד היום למשק נילי  , בצעו הזמנה והמשלוח כבר בדרך אליכם. 

מינימום הזמנה 80 שקלים. עלות משלוח: 15 שקלים. משלוח חינם בקנייה מעל 200 שקלים.

מוזמנים לעקוב אחרי משק לין ולהישאר מעודכנים:
אינסטגרם:
Meshek_nili 
פייסבוק :
טלפון לבירורים:
משק נילי - 050-9538100 
יעל 052-5551007

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה