יום שלישי, 1 בדצמבר 2020

להתפנק עם סיגל עוגות ביתיות

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת לאפות ולבשל, יכולים שעות רבות להעביר בהנאה צרופה במטבח. יחד עם זאת הקורונה שינתה ולו במעט את ההשקפה שלי על החיים ועל זמן האיכות שלי וכיום מוצאת את עצמי יותר ויותר מתפנקת ומפנקת את בני הבית עם מוצרים מוכנים , אבל היי!! אתם מכירים אותי, נכון? אין אצלי התפשרות על איכות!! 

הפעם אני רוצה לשתף אתכם במשלוח חגיגי, טעים וסופר סופר איכותי שקיבלתי השבוע מסיגל עוגות ביתיות. אל סיגל הגעתי בעקבות המלצה של חברה שטעמה והתאהבה.  המוצרים שלה קסמו לי עוד מהתמונות וכי ההמלצות הרבות בפייסבוק נתנו לי את הדרייב לנסות, פניתי אליה ומשם הכל היסטוריה. ראשית ועוד לפני הכל סיגל מלאה בסבלנות, סובלנות וחן, היא סופר מקצועית והתוצרת שלה טעימה, טרייה, איכותית ומיוחדת מאוד. בטעימה קטנה ניכר כי היא משתמשת בחומרי הגלם הטובים שקיימים בשוק. 

סיגל מציעה מגוון רחב של עוגות ועוגיות ביתיות ביניהן עוגות מוס, עוגות גבינה, עוגות שמרים, עוגות פאי, פחזניות וכן מארזים לבחירה. כלל המוצרים מגיעים בצורה אסתטית ויפה, הכל מושך את העין ואין לי ספק כי כל מקבל המשלוח ירצה להתענג ולהתפנק עם המאפים (בדיוק כמונו אגב). אגב,חייבת לצין המחירים סופר נוחים (מצרפת את התפריט).



אז מה היה לנו? במשלוח הסופר חגיגי קיבלנו עוגת גבינה (הזוגי טוען כי זוהי עוגת הגבינה הטובה ביותר שאכל עד היום), עוגת פיסטוק קטיפתית ומושלמת, מארז עוגיות שכלל: עוגיות מגולגלות עם ממרח תמרים ואגוזים, עוגיות אגוזים, אלפחורס (נדירים), עוגיות ריבה, כדורי שוקולד, עוגת שמרים- כלל המוצרים היו פשוט מדהימים, כל כך נהננו מכל ביס וביס (הייתה רק בעיה אחת עם המשלוח הזה, שלא הצלחנו להפסיק לזלול).








עוד תוכלו למצוא אצל סיגל מגוון רחב של מטעמים, מוסיפה לכם  תמונות שתוכלו גם אתם להתלהב ולבין על מה אני מדברת:












סיגל עושה משלוחים באזור ראשל"צ בהזמנה מעל 100 ש"ח ללא עלות, מחוץ לראשל"צ בהזמנה מעל 100 ש"ח עלות משלוח 20 ש"ח .

אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם מארז עוגיות מושלם,  עוגה טעימה במיוחד ו/או לפנק את יקירכם פנו עוד היום לסיגל עוגות ביתיות הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

את סיגל עוגות ביתיות ניתן למצוא בפייסבוק או באינסטגרם: sigals cakes, כמו כן ניתן ליצור קשר טלפוני במספר:
052-8030111.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה