יום רביעי, 30 בדצמבר 2020

דולצ'ה - פיצה נאפוליטנית אמיתית



רגע לפני פרוץ מגפת הקורונה לחיינו היינו אמורים לטוס לאיטליה. בא הנגיף המטורף הזה, שיבש את כל הקלפים ומאז מבחינתנו השמיים סגורים אך יחד עם זאת החשקים והכמיהה לטייל, לטעום, לחוות ולהנות לא נח כלל. לא אחת אני תרה אחר הפנטזיות הקולינריות שלי, לשמחתי בשנים האחרונות מוצאת יותר ויותר פנינות קולינריות עם טעמים מן העולם ומתמוגגת מכל כל פעם מחדש.

הפעם אני רוצה לספר לכם על פיצה חדשה ומושלמת שמצאנו שאין לי ספק כי זו הולכת להיות עבורנו הבית הבא- דול'צה זהו שמה- פיצה נאפוליטנית אמיתית עם טעמים מושלמים ומדוייקים. ביס אחד ואתם עפים הרחק לעבר איטליה הקסומה. החל מהבצק הדק והקריספי בדיוק כמו שאני אוהבת, כלה ברטבים הנפלאים ובשילובי הטעמים המיוחדים ועד לתוספות שניתנות בתשומת לב יתרה ובנדיבות רבה. אין לי ספק כי מי שאמון על התפריט במקום בהחלט יודע את עבודתו נאמנה. 

אוהבים פיצה? אוהבים טעמים איטלקיים? אתם חייבים להכיר , מובטחת לכם חוויה קולינרית משמימה.

אז לצערינו לא ניתן להנות במקום מהמטעמים אולם בשליחות עד הבית כיום ניתן לעשות חיל והם עשו זאת בענק. 

אמש הרגשתי מאוד לא טוב ולכן המשלוח הוזמן לארוחת הערב המשפחתית, סעדנו הפעם אני, בעלי ושני בני בגילאי 14 ו-9- אניני טעם ומביני עניין . התחלנו עם 2 מנות ראשונות שכל אחת טובה מקודמתה :

קרפצ'יו חציל בלאדי יוגורט חמצמץ ומלא דברים טובים. המנה מגיעה בתוספת פוקאצ'ה בצד- אימל'ה, איזו מנה מושלמת, אין דברים כאלו, בחיי, כל ביס יוצר חגיגת טעמים מדהימה - ממש לונה פארק שלם של טעמים, צרחות של מנה:





בוראטה קרוטונים מלחם המקום ,עגבניה מגורדת שמן זית- אחת המנות שאני הכי אוהבת. מאוד אוהבת את גבינת הבוראטה וכאן היא הייתה בדיוק כמו שאני אוהבת, נימוחה ועדינה בטעמה. הקרטונים במנה הינם למעשה לחם פוקצ'ה מדהים שסופח לתוכו את את כל המיצים והטעמים הנפלאים- מנה כביכול סופר פשוטה אך סופר טעימה ומיוחדת- אל תוותרו:




בגזרת הפיצות דגמנו את הפיצת מרגריטה- רוטב עגבניות, בזיליקום, פרמג׳אנו, מוצרלה ושמן זית- כפי שציינתי מעלה הפיצות טעימות להפליא, החל מהבצק שעשוי בדיוק כמו שפיצה נאפוליטנית צריכה להיות- עם בצק דקיק ושוליים שמנמנים מעט קריספיים וטעימים במיוחד. רוטב העגבניות הקטיפתי, שילוב הגבינות והבזיליקום באדיבות יתרה- כל אלו יצרו את הפיצה המושלמת. דבר נוסף שאני חייבת לציין, כלל הפיצות מגיעות שלמות ולא חתוכות על מנת שבאמת נוכל לחוות אותן כפי שהן, אותנטיות:




הפיצה הנוספת שדגמנו הינה פיצת הפטריות - פיצת קרם פורצ׳יני וכמהין עם מוצרלה, פורטבלו צלויות בטאבון, ארטישוק א-לה-רומאנה, בזיליקום ופרמג׳אנו- חד משמעית!! אין פיצה כזו!! שלמות זה כאן!! אימל'ה ואבל'ה , איזה טעמים, איזה איזון, איזה שילוב מדוייק של כלל המרכיבים- וואו אחד גדול!! קרם הפורצ'יני וכמהין פשוט מושלם, שילוב התוספות עם הגבינה בשפע יצרו חגיגה לחיך ולעניים, ממש רבנו על המשולשים ביננו, אפילו הילדים שלרוב לא באמת מתחברים לטעמים הללו זללו בהנאה יתרה:




זו הייתה אחת הארוחות המפנקות והאיכותיים שדגמנו לאחרונה, כל ביס היה מוצלח וטעים מקודמו אך רגע, חברים לא סיימנו, שלב הקינוח הגיע: קלצונה במילוי נוטלה-מגיע עם קרם מסקרפונה בצד- פעם ראשונה שדגמתי מנה שכזו, לרוב אינני חסידה של מנות אלו, הן מתוקות לי מידי וכבדות מאוד אולם כאן בשל העובדה שנהנתי מכל ביס וביס החלטתי שאני חייבת לנסות ואכן מודה על כך. וואו, איזו מנה מדהימה, קינוח מתוק מאוד אך יחד עם זאת טעים בטירוף. קרם המסקרפונה מאזן מעט את המתיקות העזה- שחיתות זה כאן!




עוד הגיע פנקוטה שמחופשת למלבי- פנקוטה תוצרת בית, סירופ מלבי ומיקס פיצוחים- לצערי בשלב זה כולנו היינו פשוט מפוצצים ועל כן טרם טעמנו אך בטוחני כי גם מנה זו בדיוק כמו קודמתיה מעולה.

אז חברים, אתם עוד פה? אוהבים אוכל איטלקי? יודעים ומעריכים פיצה איכותית ומיוחדת מהי? זה המקום בעבורכם! הכנסו עוד היום לתפריט המשלוחים/איסוף עצמי והזמינו בעבורכם ובעבור יקירכם את הארוחה המושלמת שתמצאו. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

כתובת:
המסגר 1, רעננה.
טלפון להזמנות:
077-230-2535








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה