יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

נעים להכיר- מודיבודי- פוסט אינטימי לפניכן

בפוסט הזה אני רוצה לדבר איתכן על נושא שרובנו בוחרות לא לדון בו. נושא אינטימי שפשוט לא נעים לדבר עליו- וסת, דליפות שתן, זיעה וכו'. 

לאחרונה נחשפתי למותג שאומנם החל את דרכו כבר אי שם בשלהי 2013 אך ממש לאחרונה נחשפתי אליו- מודיבודי זהו שמו- מותג תחתונים אוסטרלי פורץ דרך שכבר מוכר בעולם כולו, ועכשיו הוא כאן בישראל אשר מציע לנו תחתונים סופר איכותיים אשר סופגים הכל: מווסת ועד דליפות שתן. אנו למעשה לובשות, מכבסות כרגיל, וזהו. כמה פשוט, ככה גאוני.

מודיבודי  כאמור החל את דרכו ב-2013, ועברו כמעט שנתיים של עבודה רצופה ומעמיקה סביב פיתוח דגם התחתונים הראשון. בוצעו יותר מ-1,000 בדיקות מעבדה, והפיתוח נוהל בצמוד למעצבי לנז׳רי נבחרים כדי להגיע למוצר המוגמר, עליו יש למודיבודי פטנט בלעדי. הפריטים מתבססים על בדים באיכות מאד גבוהה - במבוק, צמר מרינו ומיקרופייבר - ובסיבים הנושמים החדשניים ביותר, בשילוב עם טכנולוגיה שהיא פיתוח בלעדי המוגן בפטנט: טכנולוגיית Modifier - שכבה דקיקה (בעובי 3 מילימטר בלבד) של בטנה מונעת כתמי מחזור ודליפות. מעבר לנוחות ולחדשנות, זו אפשרות רב-פעמית וידידותית לסביבה שמפחיתה המון פסולת מיותרת - ולכן עושה טוב לא רק לנשים, אלא גם לעולם שסביבנו באופן כללי.




כאשר שמעתי על המותג לראשונה מיד חשבתי לעצמי למי הוא הכי מתאים? הכי טוב? הכי יוצלח? ומיד ידעתי, זה יכול להוות בעבור ביתי לוחמת בשירות קרבי אשר נמצאת בשטח לעיתים גם כשבוע את הפתרון הטוב ביותר. מהיום לא צריך להיות בלחץ בימי הוסת. או לחילופין על חמותי שתחייה אשר בגילה המבוגר (למעלה משבעים) סובלת לא אחת מדליפות שתן ונזקקת לפדים כאלו ואחרים, לרוב כאלו שמאוד לא נוחים בעבורה. אז מהיום זהו חברות הפתרון המושלם לכל בעיות אלו. 

נכון, אני מניחה שיעברו עוד כמה שנים עד שהמותג באמת יתפוס את המקום שתפס בעולם, יש לנו  חברים שמתגוררים באוסטליה כבר כעשר שנים והיא מספרת שהתחתונים הללו כבשו את כל אוסטרליה וכבר הפכו לשם דבר אז מניחה שגם אצלינו זה יקרה בעוד כמה שנים.

המותג שם בפניו משימה לא פשוטה אך בהחלט יישימה- להפוך את הדברים  ש״אסור״ לדבר עליהם, או ״לא נעים״, או ״מביך״ - לדברים שמדברות עליהם בלי לחשוב יותר מדי. לכן השיחה על וסת, דליפות שתן, זיעה, דימום, הפרשות - או כל המילים שלימדו אותנו שאמורים להישאר רק בינך לבין עצמך - הן חלק מהותי משיח שאנחנו מקדמות בצורה פתוחה, בלי טיפת פחד או בושה. 

מודה בתחילה כאשר סיפרתי על התחתון לביתי החיילת היא הרימה גבה וטענה בפני שאין מצב שהיא תשתמש בהם, שהיא לא זקנה, שהיא לא נואשת ועוד ועוד הגיגים שלא אשתף אותן בהם אולם לאחר שהציצה בתחתון והבינה כי הוא נוח מאוד, יפה ואיכותי הסכימה ללכת על זה ולנסות. לשמחתי הוסת הגיע ממש ביומיים שלאחר קבלת התחתון מה שגרם לה לנסות את המוצר "בשטח" הרבה יותר מהר ממה שהיא חשבה שיקרה. תקשיבו!! היא בירכה אותי!! היא דיווחה כי זהו הלהיט הבא וכבר החברות שלה קיבלו את הפרטים ויזמינו לעצמן. זה פשוט הציל אותה . בתנאי השטח לא אחת הן "נתקעות" במשימה הכי טריוואילית וזאת מאחר ולרוב אין להן שירותים נידיים. מהיום היא לא בלחץ ולא מפחדת שמא תתלכלך. אז חברות אם גם אתן או בנות המשפחה שלכן סובלות מימי וסת עם דימומים קשים ו/או סובלות מדליפות שתן ברמה כזו או אחרת זה הפתרון המושלם בעבורן!! ממליצה בחום.

למותג יש מבחר רחב של תחתונים: קולקציה קלאסית, סקסית, ללא תפרים, טבעונית, קולקציה המיועדת לנערות/ לנשים בהריון, לנשים העוסקות בספורט ועוד ועוד. 






אז חברות הכנסו עוד היום לדף הבית של מודיבודי   ללא בושה וללא היסוס והזמינו גם לך את הדבר הבא שיפטור אותך מכל האי נעימויות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה