יום ראשון, 6 בדצמבר 2020

ירקות ופירות טריים מהגינה של יהודה



אתם כבר יודעים שאני לא מתפשרת על טיב הירקות והפירות שנכנסים אלי הביתה, אם פעם הייתי רוכשת בסופרים הלוא שכיום כלל הפירות והירקות אשר נכנסים אלי הביתה מגיעים ישירות מן החקלאים. למדתי והכרתי את טיב האיכות ועל כן אין פשרות בנושא. כמשפחה שצורכת המון פירות וירקות חשובה לי הטריות, האיכות וטיב הסחורה. הפעם אני רוצה לספר לכם על הגינה של יהודה.

כאן הכל התחיל כבר בשנת 1960 כשאבא של יהודה העניק לו את הערוגה הראשונה בחייו, בה הוא גידל פול בהצלחה. משם הדרך כבר הייתה ברורה, את רוב ימיו בילה יהודה בשדות, זרע, שתל, גידל וקצר עד שנהיה מלך המלפפונים והבצל בארץ. יהודה הגיע לפנסיה אך יחד עימה הגיעה ההבנה שהיא לא בשבילו. כי עם החופש, הגיע הגעגוע לאמא אדמה. בשביל לחזור לאדמה יהודה הקים גינות אורגניות לכמה חברי המושב, אותן גינות הובילו להקמת גינה עבור ילדי המושב, ומשם הדרך היתה קצרה להקמת "הגינה של יהודה".



האמת שכאשר נכנסתי אל החנות נזרקתי לשנות ילדותי בהן היינו רוכשים את הירקות והפירות מהירקן השכונתי, הכל כאן נראה כל כך איכותי, טרי, עם ניחוח של אדמה ועם אווירה של פעם. כאן בהגינה של יהודה בוחרים את הזנים הטובים ביותר ממש כמו פעם. כל אלו לצד שיטות הגידול המסורתיות. יהודה היקר הדביק את הצוות המקומי בחיידק החקלאות, החליטו לחקור מקרוב, למדו להכיר את הצמחים והבינו למה הם זקוקים ואך הטבע יכול לספק להם את מחסורם. 






כלל הירקות גדלים באהבה גדולה במקום, צוות המקום מגדל את הירקות בהתאם לעונות וכך הם חזקים ומזינים. במקום ניתן למצוא ממגוון רחב מאוד של גידולים מה שמאפשר איזון בין הירקות ובצוה טבעית מעשיר את האדמה בויטמנים ומינרלים הדרושים כדי להמשיך לגדל ירקות בריאים ועשירים בערכים תזונתיים. כאן מאמינים בחקלאות בת קיימא ומשתדלים מאוד להיות אקולוגיים: חומרי ההדברה במקום אורגניים, משתדלים מאוד להקפיד על מיחזור, על תרומת עודפים לקהילה, הימנעות ככל שניתן בשימוש במוצרים שאינם מתכלים. אל כלל הירקות והפירות מוכרים בקרטון ממוחזר (כאן לא תמצאו שקיות) ואף מקפידים לאסוף אותם לשימוש חוזר במשלוח הבא. ניכר כי צוות המקום מאוד אוהב את העבודה, את החלקאות, את האדמה ואת התנובה.

בין שלל התוצרת ניתן להנות מ:דלורית, מנגולד, סלק, כרוב והמון עלים ירוקים.ממש עוד רגע מוכנים: כרוביות ירוקות וסגולות, סלק צהוב וספירלה, ברוקולי, כרישה.אורגניים חדשים: תפוח אדמה, מלפפוני בייבי, חציל, פלפלים ועוד..




מלבד הירקות והפירות הטריים ניתן להנות במקום משמן זית, טחינה אורגנית, לחמי מחמצת נהדרים, זיתים בכבישה ביתית, פיצוחים איכותיים, עציצים, שתילים  ועוד ועוד פינוקים סופר איכותיים.





אז חברים אם גם אתם יודעים להעריך סחורה טובה מהי ממליצה בחום לבקר בהגינה של יהודה, כאן כאמור תמצאו סחורה סופר איכותית, טרייה, ישירות מן השטח, טעימה ואיכותית, הנאה מרובה מובטחת לכם- מילה שלי.

טלפון להזמנות:
051-5000800

כתובת:
מושב רשפון

שעות פתיחה
א׳ - ה׳ 09:00-17:30
ו׳ 08:30-13:00

משלוחים לאזורים הבאים:
רשפון, כפר שמריהו, שפיים, געש, יקום, ארסוף ואודים.הרצליה פיתוח, הרצליה העיר, רעננה, הוד השרון ורמת השרון.
תל אביב - שכונת בבלי ורמת אביב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה