יום ראשון, 27 בדצמבר 2020

המפלצת מתוקה- ניר פרישווסר

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת ספרי ילדים , מקפידה מאוד על זמן איכות עם ילדי וקריאה מידי יום (מינימום רבע שעה). כאשר הם היו קטנים דאגנו להקריא סיפור מידי ערב אני או בעלי וכיום שהם גדולים הם יודעים שלא הולכים לישון לפני שקוראים בספר היומי שנמצא לכל אחד ואחת מהם במיטה. 

לאחרונה הגיע לידי עותק מהספר "המפלצת מתוקה" מאת ניר פרישווסר- ספר ילדים על המפלצת מתוקה שאוכלת רק דברי מתיקה ותוך כדי מסעה בסיפור מגלה את טעמם הקסום והנפלא של הפירות. הספר מציג לילדים את חשיבות אכילת הפירות כתחליף לדברי המתיקה בצורה הומוריסטית וצבעונית.



יש ספרים שאני מאוד נהנית לקרוא לילדי ואף מעבירה לחברות הקרובות ו/או לכיתתו של בני בכיתה ג'. לספר הזה מאוד התחברנו בגלל האגנ'דה הקסומה והמיוחדת העומדת מאחורי הסיפור ומאחורי ניר. ראשית ולפני הכל אין לי כלל ספק כי זהו ספר ילדים שכל ילד וילדה חייבים לקרוא ולהכיר בחשיבות אכילת הפירות.

מעבר לכך חשוב לי לשתף כי את כל רווחי הספר ניר מעביר לעמותות השונות ללילדים בסיכון- ממש לאחרונה סיימו בהצלחה תרומה גדולה לבית שבתי לוי וכעת ניר עובד על תרומת הרווחים למעדונית לילדים בסיכון ועל כך מגיע לו שאפו ענק.

בקצה החרשה, על הגבעה,

חיה מפלצת ורודה וחמודה,

שיותר מכל דבר בעולם

אוהבת דברי מתיקה.


מה קרה במפגש עם הפיה?

מה הציעו לה חבריה שי ויובל?

ומה הציע טל הגנן?

הצטרפו אל מסעה הקסום

של המפלצת מתוקה ותגלו...




אז איך הכל התחיל?

באחד הערבים טל- בנו הצעיר של ניר ביקש שניר יקרא לו סיפור נוסף וכחלק מהמשא ומַתן, שר לו את השיר "אבא סיפור", שכתב יהונתן גפן ואף דאַג להדגיש את השורות:"עוד מעט אני אהיה גדול יותר מדי אז אבא עוד ספור אחד ודי."

ואז הגיעה הדרישה: "אבא לא סיפור מהספרים, אני רוצה סיפור מהדמיון".

כך החל במשפחתו של ניר פרויקט כתיבת ספר הילדים על מפלצת ורודה וחמודה שאוכלת רק דברי מתיקה ולאט לאט תוך כדי מסעה בסיפור, מגלה את קסם הפירות. הספר מציג לילדים את חשיבות אכילת הפירות כתחליף לדברי המתיקה בצורה הומוריסטית וצבעונית ואף מציג בספר מספר רעיונות לקינוחים/ממתקים מהפירות השונים.




ניתן לראות את הספר הקישור הבא:  https://youtu.be/EqmSIJdvgSI ו/או לרכוש את הספר במשלוח  מקומי ו/או באיסוף עצמי בקישור המצורף.

אז חברים אם גם אתם מחפשים ספר עם ערך , עם חשיבות עליונה, עם תרומה לקהילה הזמינו עוד היום עותק המספר המקסים הזה, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה