יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

אוהבים את רשת מסעדות Black? אתם חייבים להכיר את מסעדת Jack By Black

לפני שאתחיל בשורה טובה לנו ההורים מחצית מהחופש הגדול כבר מאחורינו (אם להודות באמת אני מההורים שדווקא אוהבים את החופש אבל זה כבר עניין אחר).

הימים ימים ארוכים בהם אנו צריכים להפעיל ולתפעל את הילדודס, ביקור בקניון הפך לשגרה ועימו הסעודות במסעדות הגאנ'ק , אני שונאת את זה ולרוב מעדיפה לסיים את הסיבוב בקניון ולקנח במסעדה באופן נפרד, אך בביקורנו האחרון בקניון באר יעקב גילינו את מסעדת Jack By Black (השוכנת בקומה השניה), מדובר למעשה באח הקטן של רשת ההמבורגרים המעולה Black ועל כן לא חשבנו יותר מידי ומיד נכנסנו.




הסניף מקסים, מעוצב יפיפיה, לא מאוד גדול אולם מספק מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, מציע תפריט המבורגרים מצומצם יותר מהמסעדה (עם כי עדיין מגוון מאוד), מבחר תוספות, שתיה Refill (לשתיה המוגזת), קינוחים ועוד.



גם כאן על התפריט אמון השף צחי בוקששתר עם הבשר האיכותי והטרי של Black אשר נטחן במקום.

למסעדה הגענו עם הילדודס (5,11,16) אשר מאוד אוהבים את הארוחות ב-Black כך שרמת הציפיות הייתה מאוד גבוהה וחיש מהר התבררה כמדוייקת.

זאטוט הבית בן החמש ואחיו בן ה-11 הזמינו ארוחת ילדים שכוללת: המבורגר, תוספת, שתיה וגלידה אמריקאית, הארוחה נזללה במהירות להפתעתי הרבה (וזאת מאחר והם רחוקים מלהיות אכלנים, בכל ארוחה לפחות מחצית נזרק לפח), הם טענו שזה ההמבורגר הכי טעים שהם אכלו:


נסיכת הבית העדיפה הפעם לוותר על ההמבורגר ולהזמין גם היא ארוחת ילדים שכוללת שניצלונים, תוספת, שתיה וגלידה אמריקאית- בתחילה המלצתי לה לקחת ארוחה של מבוגרים וזאת מאחר ובכל זאת היא כבר לא ממש ילדה, היא העדיפה שלא ובדיעבד הסתבר שעשתה בחירה נכונה, המנה גדולה ומפתיעה, טעימה מאוד ונזללה בהנאה מרובה (בתמונה יש עוד 2 תוספות שהוספנו בלי שום קשר לארוחה):


הזוגי בחר בארוחת דיל דאבל jack burger - 
2 המבורגרים (במשקל 160 גרם כל אחד), עם תוספת ושתיה, הפעם בחר להוסיף ביצת עין (ולראשונה הוצע לנו עין הפוכה כך שהיא לא נזלה ועם זאת הייתה ממש טעימה) והר של בצל מקורמל, ההמבורגר עשוי במידת העשייה המדוייקת, מנתח איכותי וטרי, הלחמניה רכה ונימוחה שסופחת לתוכה את כל המיצים והרטבים.
עוד דבר שמאוד אהבתי כאן זה שכל פריט ופריט שצורף ללחמניה קיבל אישור (אם זה בגזרת הרטבים ו/או הירקות).


אני בחרתי בארוחת דיל jack burger- המבורגר במשקל 160 גרם , עשוי במידת העשייה בדיוק כפי שאני אוהבת, עם לחמניה רכה ואוורירית (שנצרבה קלות- אני ממש אוהבת את האופצייה הזו) עם תוספת של הר פיטריות טריות (שפע כזה האמת עוד טרם ראיתי), ירקות ורטבים:




כפי שבוודאי שמתם לב בחרנו במספר רחב של תוספות על מנת להכיר את כל הטעמים: ההום פרייז היה טעים (למרות שבאופן אישי אוהבת אותו עם יותר רוטב), הציפס מעולה, הציפס בטטה להיט מהפכני וטבעות הבצל שמנמנות וטעימות.

אופציית ה-Refill  בגזרת השתיה מהווה פתרון מעולה לאלו שאוהבים לשתות הרבה כמוני ובמיוחד בביקור עם הילדים.

על גזרת הקינוחים ויתרנו הפעם מאחר וכולנו התפוצצנו, הארוחות היו נהדרות והביקור הוכתר בהצלחה מרובה (מאוד מקווה שיגיעו גם לקניון פתח תקווה בקרוב).

דבר נוסף שאני חייבת לציין, אומנם במקום אין מלצרים אולם הצוות במקום מאוד מאוד אדיב, שרירותי, חייכני, סובלני וסבלני, נותנים הסבר על כל פריט, עושים הכל על מנת שכולם יצאו שבעי רצון ושבעים.

לאוהבי הספורט (כמו הגברים שלי) יש מסכים גדולים שמקרינים שידורים ישירים כך שזה הופך להיות בילוי אמיתי מלבד הארוחה.

אנחנו אהבנו ואתם? אז אם אתם מבקרים בקניון באר יעקב (יש גם בקניון בשוהם ובקרוב יפתח סניף נוסף בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון) אתם חייבים לבקר- הנאה מרובה מובטחת לכם!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה