יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

תכירו את האתר הראשון בישראל לכוסות מסיבה בהדפסה דיגיטלית עם התמונות וברכה אישית MyCups.Party



תכירו את האתר הראשון בישראל לכוסות מסיבה בהדפסה דיגיטלית עם התמונות וברכה אישית MyCups.Party 



מי שמכיר אותי יודע שכל יום הולדת של אחד מילדי הופך חיש מהר להפקת ענק, מארגנת להם ימי הולדת שהם לא ישכחו ויקחו עימם זכרון לעתיד, מאחר וזה קורה אחת לשנתיים אני תמיד מחפשת את השוס האחרון, את הלהיט שעליו ידברו עוד בהמשך, דברים שלא רואים בכל מסיבה.

לאחרונה נחשפתי לאתר מדליק במיוחד- MyCups.Party- אתר בו ניתן ליצור כלים חד פעמיים למסיבה.

כוסות חד פעמיים לילדים לכל גיל ולכל אירוע במגוון עיצובים מדהימים המעוצבות בתמונות וברכה אישית . ניתן לעצב שרוול כוסות לשתייה חמה או קרה, שירגשו את כל החוגגים במסיבה. 
הטכנולוגיה החדשנית שבאתר ובמפעל הופכת את תהליך עיצוב הכוסות לפשוט, קל ומרגש. לצד הזמנת כוסות ניתן להזמין גם קעריות ופלייסמטס תואמים במחירי השקה . 





אתר MyCups.Party מציע מגוון כוסות בעיצובים שילדים אוהבים: חיות, כוסות מהאגדות , ספורט , צעצועים, בלונים, סיפורי אגדות, בגווני גלידה מטריפים ועוד. 



מחירים : 80 כוסות מעוצבות עם תמונות והברכה האישית שלכם 199 ₪ 
40 קעריות מעוצבות עם תמונות והברכה האישית שלכם 199 ₪ 
פלייסמט מעוצב עם התמונות והברכה האישית שלכם 5.9 - 39.90 ₪ ליחידה 

גולשי האתר ייהנו ממבצעי השקה מדהימים: משלוח חינם , כוסות נייר עם התמונות והברכה שלכם ב-50% הנחה בקניית קעריות - כן ניתן לקבל סט הכולל 80 כוסות ו40 קעריות עם התמונות והברכה האישית שלכם ב-298.5 ₪ בלבד! פלייסמטס מעוצבים עם התמונות והברכה שלכם ב-25% הנחה בקניית כוסות או קעריות .



מעל 30 שנה, די.סי. תעשיות נייר ופלסטיק, מייצרת ומשווקת בכל הארץ כוסות נייר תבור למסעדות, מזון מהיר, בתי קפה, גלידריות, וכעת היא מביאה את הטכנולוגיה והידע שלה גם לעולם מסיבות ימי הולדת והאירועים המשפחתיים. 
לפעל החברה ציוד חדשני ביותר המתמחה ביצור והדפסה של כוסות שתיה קרה וחמה, קעריות להגשת מרק, גלידה,חטיפים ופלייסמטס מעוצבים. המפעל עובד על פי תקני ייצור מחמירים של איכות וניקיון ומערכות איכות המאושרות על פי תקן ISO – 9000. לאור הביקוש הרב החליטה החברה להשיק שירות חדש באמצעות חנות אונליין לשיווק כוסות, קעריות חטיפים ופלייסמטס עם תמונות וברכה אישית בהדפסה דיגיטלית מדהימה. מדובר באתר הראשון בארץ לכוסות מסיבה מנייר עם התמונות והברכה האישית שלכם! (ניתן לבצע הזמנות של כמות קטנות של 80 כוסות או 40 קעריות) .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה