יום חמישי, 24 באוגוסט 2017

משחק קופסה לכל המשפחה-"על מה ולמה – ילדים מנסחים ערכים"



משחק קופסה לכל המשפחה-"על מה ולמה – ילדים מנסחים ערכים"




החופש הגדול ממש בשיאו, הימים חמים והשמש הקופחת, לרוב אנו מחפשים פעילויות ביתיות ממוזגות, הפעם בחרנו לשבת ולשחק משחק משפחתי בעל ערכים ומהנה במיוחד.

מדובר על משחק ערכים למשפחה "על מה ולמה- ילדים מנסחים ערכים". שפותח על ידי שוש מעוז אריה - מאמנת אישית ועסקית ומומחית להפרעת קשב וריכוז.



זהו משחק חדשני מחד אך גם מאוד ידידותי, מהנה ופשוט ועוסק במה שחשוב לנו ביותר בחיים. המשחק כולל 128 קלפים המציגים באופן ויזואלי רשימה גדולה של ערכים וגרר בלי לשים לב כשעתיים של משחק משותף יחד עם 2 בניי בני 11 ו-5. 





קלפי המשחק מאפשרים דיאלוג גלוי ופתוח דרך משחק והתנסות חווייתית. באמצעותם, ניתנת לכל אחד מהמשתתפים האפשרות לזהות את הערכים שלו ולבחון האם וכיצד הם באים לידי ביטוי בחייו, על מנת לקדם את מטרותיו. כך ניתן לזהות את הפער בין הרצוי והמצוי, כלומר בין הערכים שלנו לבין אופן התנהגותנו- בהתייעצות גם הגננת כבר קבענו כי בתחילת השנה אביא את המשחק לגן כי לדעתי זה אחד הדברים החשובים ביותר להקנות לילדים ערכים טובים ובחירות נכונות.




המשחק מיועד לכל המשפחה: הורים וילדים, סבים וסבתות, ארגונים, אנשי מקצוע כגון: מאמנים, יועצים, אנשי משאבי אנוש, מטפלים ומחנכים - בעצם לכל אדם, כמשחק אישי וקבוצתי. מארז המשחק מהווה כלי חווייתי ועוצמתי ב"ארגז הכלים" האימוני והטיפולי.

מחיר המשחק: 150 ש"ח, כולל מע"מ (דמי משלוח: 20 ₪) וניתן להשיגו ב-054-3093096.

לפרטים נוספים בחנות באתר www.shoshmaozarie.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה