יום שני, 21 באוגוסט 2017

לה קרנה- פתח תקווה- חוויה קרניבורית


יש כאלו ששומעים שאני גרה בפתח תקווה ומרימים גבה, הם לא יודעים כי מזמן פתח תקווה הפכה לשם דבר הן בגישה שלה, הן באיזורים הקסומים והן בתחום הקולינריה.

מודה ומתוודה אמש הרגשתי שאני ממש צריכה להכות על חטא , אני גרה בעיר שנים רבות ואף על פי כן לא יצא לי להכיר מקרוב את לה קרנה, אולי מהסיבה כי אני אשת הקניונים ולא אחת שמשוטטת רבות בעיר או שמא הבורות בתחום- כי גם בעיר ניתן למצוא מקומות איכותיים ומוצלחים.

כך לה קרנה ("הבשר" בספרדית) - בר המבורגר וכריכים ייחודי שהוקם במטרה לספק אוכל מהיר, איכותי ומוקפד לצד מחירים הוגנים.
המקום פתוח למעלה מחמש שנים ברחוב השוקק חיים "חיים עוזר", הוקם על ידי דורי בר אור אשר חרט על דגלו מקצוענות, יעילות, איכות ושירות מוקפד.

אמש הצטיידתי בשלושה קרניבורים אמיתיים ויצאנו לחקור מקרוב את המקום- בר מסעדה - מקום לא גדול המכיל בתוכו כמספר מקומות ישיבה, נקי ונעים , כל המנות מוכות אל מול הלקוח לפי הזמנה, כל חומרי הגלם טריים ובאיכות גבוהה, מקצוענים זה השם השני של החבר'ה כאן.


יש בתפריט כ-5 מנות , תוספות ושתיה.

בחרנו לדגום את כריך ה"לה קרנה"- גבטה צרובה קלות עמוסה בפרוסות אנטריקוט דקות צרובות עם בצל וצימיצורי, מיונז, חרדל, חסה ועגבניה- מנה עמוסה כל טוב, בשר איכותי, שילוב הרטבים יוצרים כריך מדהים- ניתן להזמין את המנה כמנה או כארוחה (עם תוספת ושתיה), המנה מאוד גדולה ואני לא הצלחתי להתמודד עם גודלה:




הגברים שבחבורה בחרו ב"הקצב"- המבורגר בקר עטוף בפרוסות אנטריקוט, עגבניה קלויה, רוטב ברביקיו חם, מיונז, חסה ומעל כל זה הר קריספי של בצל מטוגן- זוהי מנה קרניבורית אמיתית, המבורגר איכותי מאוד עשוי במידת העשייה המדויקת, בשילוב פרוסות אנטריקוט - את כל אלו עוטפת לחמניה שנצרבה קלות וספחה לתוכה באהבה גדולה את כל המיצים והרטבים - קריאות העונג לא איחרו להגיע ובכל ביס הגברברים התענגו להם:

 


הצעירים שבחבורה הכריזו פה אחד כי לכאן יחזרו עוד רבות ואף יביאו את החבר'ה ולנו בהחלט ברור כי זו הולכת להיות מסעדת הבית שלנו.

המקום מציע שירות שליחויות.



המקום כשר.

חיים עוזר 1 פתח תקוה.
035499174
ימי חול: 12:00-23:00
שישי: סגור
שבת: משעה לאחר צאת השבת עד 00:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה