יום שלישי, 29 באוגוסט 2017

בואו לקפוץ וליהנות לפני שחופשת הקיץ נגמרת!


החופש הגדול ממש בשיאו והספירה לאחור החלה, ממש עוד רגע והילדודס חוזרים למסגרות החינוך אבל רגע לפני כן העמסנו השבוע את הילדודס ויצאנו קצת לקפוץ ולשחרר אנרגיות- הפעם בחרנו לבקר בפארק SKY JUMP  השוכן ברעננה .



הפארק מציע חוויה כיפית ומקפיצה לילדים, לנוער ולמבוגרים. בפארק יותר מ-50 משטחי טרמפולינה לקפיצה חופשית, ועוד מגוון מתחמים אטרקטיביים וייחודיים המחולקים לפי סוגי פעילויות וגילים, בהם: Dodgeball (דוג'בול) – משחק מחניים מדליק על טרמפולינה; CageBall (קייג'בול) – ספורט זוגות ייחודי המשלב כדור-עף וכדורסל בו זמנית; Foam Pit (בריכת ספוגים) – המקום המושלם לעוף כמו ציפור... מזנקים מהטרמפולינה היישר לבריכה מלאה בספוגים רכים; קיר טיפוס – הנמצא מעל בריכת ספוגים רכה, כך שאם נופלים – נופלים בכיף לבריכת ספוגים; Slackline(הליכה על חבל) – מאתגרים את שיווי המשקל – הולכים על רצועה קפיצית דקה מעל בריכת ספוגים; Battle beam (קורת איזון) – יוצאים ל"קרב כריות" על קורה, תוך שמירה על איזון ויציבות, מעל בריכת ספוגים; כדורסל – משחק כדורסל על טרמפולינה שיאפשר לכם להטביע כמו לברון ג'יימס!




בנוסף לטרמפולינות מציע SKY JUMP אטרקציה מלהיבה: קולנוע 7 ממדים – 7D-MAX – קולנוע רב חושי עוצמתי, שבו סרטי תלת ממד איכותיים (של 10-7 דקות), כיסאות הנעים בסנכרון עם העלילה בסרט, ושלל אפקטים מדליקים להעצמת החוויה – רוח, גשם, ריח, דגדוגים, עשן, אורות ועוד. בקולנוע מוצעים מגוון סרטים – סרטי ילדים, פעולה, אקשן ועוד- הפעם בעידודם של הילדים נכנסתי עימם גם לסרט- כיף אמיתי, ברמה גבוהה ובאיכות ללא תחרות. 



יש מתחם נפרד להורים שרוצים לנוח ולהרגע מהמולת היום או לחילופין לשבת במזנון ולהנות מכוס קפה קר/חם/ נשנושים/ חטיפים/גלידות ועוד והכל במחירים נוחים מאוד.

הילדים קיפצו להם להנאתם במשך כשעה וחצי, נהנו מכל רגע וחוץ מביקורי חטף לשתייה לא שמעתי ולא ראיתי אותם.



שעות פתיחה: באמצע שבוע: 9:00–22:00 בלילה. ביום שישי: 9:00–19:00. ביום שבת: 9:00–22:00.

מחירים: מחיר לשעת קפיצה מגיל 6 ומעלה: 50 ₪ באמצע שבוע ו-55 ₪ בשישי ובשבת. מחיר לשעת קפיצה לגילאי 3–6: 27 ₪.



כתובת הפארק: היצירה 2, רעננה. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה