יום שלישי, 1 באוגוסט 2017

זה שוב קורה- LEGO PARK

גם השנה מתקיימת לה תערוכת הלגו המהממת- LEGO PARK והפעם הפארק חוויתי, מהנה ומאתגר יותר, מתאים לקטנטנים אך בהחלט גם לגדולים שבחבורה.



לפני שאמשיך חייבת לציין דבר אחד, רבותי מי שאוהב לגו זה גן עדן עבורו, מי שמחפש להגיע על מנת למצוא רק את האטרקציות השונות אולי זה לא המקום עבורו, כאן הדגש העצום הוא על הלגו על כל מרכיביו ומזה יש המון, ישנן פינות פינות של הרכבת לגו והנסיך בן החמש חובב הלגו פשוט נשאב ליצירות ולא רצה לעזוב את המקום גם לאחר שעות רבות.




ביום שישי האחרון נפתח פארק הלגו LEGO PARK והפעם בהיכל הטוטו בחולון במתחם ממוזג ומקורה, עם חניה בשפע וללא תשלום (יתרון אדיר על שנים קודמות לדעתי).

הפארק מתאים מגיל שנה ועד 12 שנים (אך לדעתי אפילו אף יותר כפי שציינתי מעלה). 



בין שלל האטרקציות נמצא במקום: למעלה מ-3 מיליון קוביות לגו,מתקני לונה פארק: קרוסלת סוסים, קרוסלת מטוסים, ג'ימבורי לפעוטות וקטנטנים, מתחם PlayStation 4, מבוך לייזר ביער של נינג'גו, שדרת משחקי LEGO אינטראקטיביים, פינות יצירה, בובות LEGO, קולנוע 7 מימדים, רכבת חשמלית לקטנטנים.





כשאנחנו ביקרנו ביום שישי התורים היו ארוכים מהרגיל (במיוחד באטרקציות מיוחדות כגון קולנוע 7 מימדים והלייזר) אולם חברותיי ביקרו ביום ראשון ושני בשעות הצהריים וחזרו לדווח על תורים קצרים במיוחד כך שאולי נכון להגיע בשעות אלו.



הפארק יהיה פתוח עד ה- 31 לאוגוסט 2017- אל תוותרו על הביקור כיף אמיתי לקטנים ולגדולים.

היכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס 

טלפון לרכישת כרטיסים 9066* או באתר eventim 

שעות פתיחה: 
א-ה: 09:00-20:00 
שישי: 09:00 -15:30
שבת: 09:00 -20:00 

פרטים נוספים באתר: www.ilanittoys.co.il//legopark

מחיר כרטיס:119 ₪, ובכל ועדי העובדים 

הטבות נוספות בחברות האשראי 1+1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה