יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

מתחם העיצוב לבית "רוזנפלד" נכנס לקטגוריית המטבחים



מתחם העיצוב לבית "רוזנפלד" נכנס לקטגוריית המטבחים
*יציג מגוון מטבחים בסגנונות שונים בעבודת נגרות בלתי מתפשרת ובמחירים הוגנים 



לשמחתי בעלי מגיע מענף הבנייה ועל כן כל שינוי שאנו מבצעים בבית נעשה על ידו ולי נחסכים כאבי הראש, אולם אם להודות באמת שיפוץ ו/או בניית בית זה עסק לא פשוט, המון כאבי ראש, ריצות, השוואות מחירים ומה לא?

מתחם העיצוב העצום לבית "רוזנפלד" משיק בימים אלו את קטגוריית המטבחים. בסניף הענק שבפתח תקווה יוצגו מגוון דגמים של מטבחים בסגנונות עיצוב שונים בעבודת נגרות בלתי מתפשרת ובמחירים הוגנים כך שמהיום החלפת/ התקנת מטבח תהפוך למעט קלה יותר.



שמואל רוזנפלד, בעלי מתחם "רוזנפלד" אומר כי "החלטנו להציע לקהל לקוחותינו גם מטבחים היות ותרבות הבישול והאירוח בישראל נמצאת במגמת פריחה ורבים מאיתנו מבלים במטבח הביתי שעות ארוכות. הקהל הישראלי מביע עניין רב במטבחים מעוצבים על פי דרישה, והתאמנו את המטבחים בדיוק לצרכיו של הצרכן הפוטנציאלי שלנו".



המטבחים המוצעים ב"רוזנפלד" צוות המומחים שלנו מגיע לפגישת ייעוץ בבית הלקוח ונותן מענה אישי מתחילת תהליך ועד סופו ותורם מנסיונו לעיצוב מיטבי של המטבח באופן המביא בחשבון סוגיות מקצועיות דוגמת שימוש נכון במרחב, עיצוב ושימושיות. במסגרת חבילת השירות המוצעת אנו מייצרים עבור לקוחותינו רעיונות חכמים ופרקטיים שמטרתם ניצול מקסימלי של החלל תוך הקפדה על תקציב המתאים לכיס.



בין הסגנונות הבולטים ניתן למצוא: מטבחים בסגנון כפרי, מודרני, קלאסי ורטרו. כשכל סגנון מקבל את הביטוי באלמנטים עיצוביים המתאימים למראה הכללי של המטבח, למשל במטבח מודרני מגיעות ידיות אינטגרליות מובנות בצבעים שונים.

החידושים בעולם המטבחים- מקבלים ביטוי במקומות אחסון "חכמים": מגירות ונישות אחסון מובנות בתוך הארון, מגירות טריקות שקטות ובעלות יכולת נשיאת תכולה של עד 60 ק"ג למגירה. כמו גם דלתות חדשות בציפוי אקרילי עמיד בפני שריטות או פגמים.



המטבחים עשויים מעץ סנדוויץ איכותי אדום, והדלתות עשויות מ MDF בציפויים שונים כמו פורמייקה ופולימר.
השיש למטבח יותאם באופן אינטגרלי לסגנון, לעיצוב ולצבעי החלל בכלל והמטבח בפרט מתוך מגוון עצום של אפשרויות. 
המומחים של "רוזנפלד" מעניקים טיפים לבניית המטבח הביתי:
אין טוב ממראה עיניים – להגיע למתחם ולפגוש את המעצבים, להתרשם ממגוון רחב של מטבחים מרשימים ואיכותיים בהתאם לתקציב של הצרכן.
מתאימים מטבח מושלם – בסיוע אנשי המקצוע הצרכן מבין מהו המטבח האולטימטיבי והדרך להשיגו.
קנייה עם גב – "רוזנפלד" הינו מתחם עצום עם אבא שעומד מאחוריו.
מגוון רחב של פתרונות אחסון מעוצבים וחומרי גלם מסייעים להתאים עבורכם את המטבח הנכון לכם.
הדמייה ממוחשבת ואישית – על מנת לענות על הצרכים המדויקים, המעצבים מדמים את המטבח החדש בהתאם למידותיו ויסייעו להבין כיצד בדיוק הוא הולך להיראות. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה