יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

WOLTERS - DIFFERENT BEER- הבירה שלכם

ממש לאחרונה חזרנו מחופשה קסומה בגרמניה, בין הנופים, האטרקציות והמסע הקולינרי שעשינו דגמנו אין ספור בירות גרמניות איכותיות כיאה למקום- חלקן מרות, חלקן פחות אך המשותף לכולן הוא האיכות הגבוהה.

השבוע קיבלנו להתנסות אישית את בירת WOLTERS - DIFFERENT BEER בירה גרמנית איכותית בעלת מרירות מעודנת וקלילה - מעט עוקצנית אך מתאימה לחיך הישראלי.

הזוגי חובב מושבע של בירות ועל כן הוא דגם בקבוק (ועוד בקבוק) עם מבחר מזטים והתפנק לו, לטענתו הבירה מאוד איכותית, טעימה ובעלת ארומה נפלאה והכריז שהרגיש כאילו והגיע לגרמניה.



WOLTERS, זוהי מבשלת בירה מסורתית אשר מייצרת כבר מאות שנים סוגי בירה שונים באותה מתכונת עתיקה במפעל קטן באחד מפרבריה של בראונשווייג אשר בגרמניה. עם השנים רכשה לה מוניטין של חברה בינלאומית וכעת משווקת את מוצריה בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם וביניהן ארה"ב, סין, ברזיל ועוד. WOLTERS מייצרת את מוצריה תחת תקן גרמני מחמיר לייצור בירה ובשיטה המסורתית מאז שנת 1627 וידועה כבירה בינלאומית - איכותית .



WOLTERS PILSNER מבושלת באופן קפדני ובהתאם ל "חוק הטוהר האיכותי לבירות" אשר נוסד בגרמניה מאז שנת 1516. חוק זה הינו מבין חוקי המזון העתיקים בעולם ועל פיו בירה יכולה להיות מיוצרת אך ורק מארבעת רכיבים בלבד : מים, שעורה, כשות וחיטה. הקפדה עד ימים אלו על חוק זה לייצור בירה הפך להיות הסיבה העיקרית למוניטין הבינלאומי הרחב של הבירות הגרמניות.



בירה WOLTERS PILSNER המשווקת בימים אלו בארץ ע"י חברת AVEL היא בירה בינלאומית איכותית המשלבת מסורתיות בשילוב של ייצור על פי מתכון עתיק יומין ,מוניטין וניסיון נרחב והקפדה על רכיבים איכותיים וכמובן עמידה בסטנדרטים המחמירים של :"GERMAN PURITY LOW". נתונים אלו מובילים לטעם והייחודיות של WOLTERS ואף לעניין רב בקרב צרכני הבירה בישראל. 

תוך פחות מחודשיים מיום השקתו, הפך המותג הבינלאומי WOLTERS למוצר מבוקש בישראל וכעת הוא נמכר ב-24 רשתות שווק ולמעלה מ- 515 מוקדים הפזורים בכל רחבי הארץ. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה