יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

מסעדת החושך BlackOut – ארוחה על-חושית


הפעם אני בוחרת לשתף אתכם בחוויה זוגית מיוחדת במינה שחווינו אני והזוגי ממש לאחרונה- על מסעדת החושך  "Black Out " הנמצאת בנמל יפו המחודש והתוסס מניחה שרובכם שמעתם אולם עד שלא תבקרו במקום לא תבינו את המשמעות שלו, את החוויה המיוחדת, את השוני, את עומק הטעמים וחידוד החושים.

המסעדה שוכנת כאמור בנמל יפו המחודש בתוך מבנה היסטורי מנדטורי אשר שופץ בעבור הצרכים האמנותיים, המיוחדים למרכז נא לגעת. 



המסעדה הינה היחידה בארץ ואחת מתוך 10 הקיימות בעולם כלו. בהגיעכם למסעדת " Black Out " תיפרדו מחוש הראייה ותרגישו מיד את יתר החושים שלכם מתחדדים ומתחזקים בעלטה מוחלטת. צוות המלצרים העיוורים יוביל אתכם פנימה, ויגיש לכם מבחר מנות שף מלאות השראה מתוך תפריט עשיר, הכולל גם מבחר עשיר של יינות. כשלא אוכלים עם העיניים הטעמים והריחות מקבלים עוצמות חדשות וחושים רדומים מתעוררים לחיים. כשלא רואים כלום רואים כל כך הרבה- הנכם מוזמנים לחוויה קולינרית מיוחדת במינה.





הפעם לא תזכו לראות ממני תמונות של אוכל מאחר וגם אני לא נחשפתי למראות אלא רק לטעמים ועל כן הפעם יכולה רק לספר על הטעמים העזים, הנפלאים והטעמים להפליא.

יכולה להגיד לכם שהישיבה במקום חשוך לחלוטין (אפילו שעון יד לא ניתן להכניס למקום על מנת לשמור על חושך מוחלט) והאכילה יצרו אצלי הבנות אחרות, פתאום מבינה עם מה אותם עיוורים או כבדי ראיה נאלצים להתמודד , את הקושי המינימלי של למזוג כוס מים, איך לפתח מיומנויות, אך ללמוד להנות גם בחושך- חוויה שאני ממליצה לכל אחד לעבור.

בכניסה כל סועד מקבל תפריט ושאלון ובו נציין את מה שחשקה נפשנו-מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח, את השתייה מזמינים ישירות מהמלצר, על השולחן המתינה לנו סלסלת לחמים ומטבל יוגורט וסחוג.




לאחר הבחירה כל הזוגות מתקבצים להם יחדיו ומקבלים הסבר מזיו (מנהל המשמרת) או מנועם החביב- לאחר מכן הצוות מכניס זוג זוג, הכל נעשה כאן בסדר מופתי, בזריזות, בנחת וברוגע.


אנו בחרנו בסלט קפרזה – עגבניות שרי, מוצרלה באפלו איכותית, צנונית, בצל ירוק, עלי רוקט, בזיליקום, בלסמי מצומצם ושמן זית- סלט פרשי , מתובל היטב וטעים מאוד. 

סביצ'ה מוסר – בצל סגול, נבטים, זוקיני כבוש, שמן זית וברוסקטת שום- גם מנה זו מרעננת מאוד, בעלת טעמים דומיננטיים מאוד , דג טרי מאוד - מנה מצוינת .

למנות עיקריות בחרנו בפילה אמנון על פירה תפוח אדמה וכרישה – מוגש בקולי פלפלים, אריסה מתוקה וירק עונתי- גם מנה זו מצוינת וטרייה מאוד - טעמים נפלאים.

ניוקי ברוטב פטריות וערמונים בניחוח כמהין – גבינת מנצ'גו ושקדים קלויים- מנה מדהימה- כל המרכיבים שאני אוהבת בצלחת אחת.

קינחנו בעוגת גבינה אפויה בעיטור פרי העונה ומלבי שמנת מי ורדים, פיסטוק קלוי ובוטנים מסוכרים- גם כאן כיאה לארוחה המצוינת הקינוחים לא איכזבו - והיו מעולים!

לכם אני יכולה לגלות בסוד שלא היססתי לאכול בידיים, בתחילה ניסיתי לאכול בנימוס אולם חיש מהר הבנתי כי גם ככה אף אחד לא רואה, אז למה להתאמץ? 

מתקיימים שני סבבים של ארוחות בימים א', ג',ד',ה':

ארוחה (סבב קצר) בשעה 18:30 במחיר 110/130 ש"ח, תלוי במנה העיקרית : דגים או צמחוני

סעודה (סבב ארוך) בשעה 21:00 במחיר 160/180 ש"ח , תלוי במנה העיקרית : דגים או צמחוני

ארוחה בשעה 22:00 : אפשרית למי שקנה כרטיס להצגה או על בסיס מקום פנוי בלבד. מחירה 110/130 ש"ח

המחירים אינם כוללים דמי שירות.

להזמנת מקומות:

03-6330808 שלוחה 1 או במייל theater1@nalagaat.org.il

אנחנו מאוד נהיננו ואף לא הפסקנו להמליץ ולהמליץ למכרנו, ממליצה בחום גם לכם, לכו- הזמינו מקומות ותופתעו עד כמה ניתן להנות מארוחה קסומה שכזו, מעבר לארוחה יש משמעות אחרת לביקור במסעדה שכזו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה