יום שלישי, 29 באוגוסט 2017

פינטה בר- חווית בילוי קולינרית מיוחדת במינה


אמש החלטנו אני והזוגי להדרים לכיוון ארץ "אשדוד" לסעוד את נפשנו בפינטה בר, להפתעתנו הרבה הדרך הייתה הרבה יותר קצרה וקלה ממה שחשבנו לעצמנו, כעבור 50 דקות וכבר הגענו למקום, שיטוט מהיר ביותר הניב מקום חניה ממש ממול המסעדה כך שההתחלה הייתה מבטיחה.




כבר בהיכנסנו למקום הוקסמנו מהמקום המעוצב יפיפיה, שולחנות שולחנות ערוכים ומסודרים (כל שולחן בתא נפרד כך שכל אחד מקבל את האינטימיות הדרושה לו) , ציורי קיר מדהימים הופכים את החלל למיוחד ושונה מכל מה שמכירים, והבר אוי הבר ענקי ומיוחד ומכיל כ-40 סוגי בירות שונות שתיכף אספר לכם עליהן.




הבר אינו כשר ומציע חוויה קולינרית ובילוי כאחד- המטבח מציע מנות אירופאיות קלאסיות, שקיבלו טאץ' ישראלי ונהנתנות רוסית טיפוסית. האוכל עסיסי, משמין, טעים מוגש בשפע! התפריט מורכב ממנות בשרים, דגים ופירות ים, וכולל בין היתר: נקניקיות בוואריות קלאסיות בתוספת כרוב מטוגן, שרימפסים, מולים מניו זילנד או מקנדה, מנה משובחת של Kolenko (תבשיל ברך חזיר עסיסי) שמגיעה היישר מפראג ועוד. 





ישבנו מבלי לשים לב כמעט שלוש שעות ונהננו בטירוף, מוזיקת רקע  כיפית מתנגנת לה, שירות מוקפד ואיכותי מאוד והאוכל טעים במיוחד.

אז אם בבר עסקינן כמובן שכאן מקבלים חוויה קסומה וכפי שציינתי מעלה המקום מציע כ-40 סוגי בירה שונים ומגוונים - הבירה בפינטה כל כך צוננת וטעימה, כי היא זורמת לברזים היישר מתוך מקרר אחסון ענק ומיוחד ששומר על טמפרטורה קבועה של 2 מעלות - בדיוק כמו שהיא נשמרת במבשלות המקוריות.

אז שנתחיל? רגע לפני חייבת לציין כי כל המנות היו פשוט נפלאות, צורת ההגשה מקסימה , מנות גדולות ועשירות והמחירים נוחים מאוד.




פילה הרינג מלוח- פילה הרינג מלוח ביתי, מוגש עם בצל, תפוחי אדמה קלויים ושמיר- הרינג טרי ואיכותי, טעים כנשנוש פתיחה ליד הבירה:





גבינות חמות-  כדורי גבינה המורכבים מ-5 סוגי גבינות מותכות המעורבבות יחד מטוגנות בפירורי לחם- מנה קראנצית, טעימה ומעניינת מאוד, כל כדור בעל טעם אחר- מנה מעניינת ושונה מאוד:





נקניקיות בוואריה- העשויות מבשר בקר בלבד- 3 נקניקיות שמנמנות המוגשות על סלט כרוב חמצמץ, מוגש עם חזרת וחרדל וכרוב כבוש מטוגן- הנקניקיות עשויות במקום ונקצצות מבשר טחון- תשכחו מכל סוגי הנקניקיות שאכלתם עד היום כי כאן מקפיצים את הטעמים העזים של המנה- שלמות זה כאן:




מדליוני פילה בקר- 3 נתחונים בני 100 גרם כל אחד של פילה בקר איכותי העשוי במידת העשייה הרצויה, מוגש עם הר פיטריות טריות ובצל סגול קלויים על הגריל ותפוחי אדמה בשום - מנה מושלמת ואיכותית מאוד- בהחלט חגיגה קרניבורית למביני עניין:





כל מי שמזמין מנה עיקרית מקבל על חשבון הבית פלטה הכוללת: 4 סוגי סלטים ולחם הבית- הסלטים טריים וטעימים- סלט סלק, סלט כרוב, סלט טורכי וסלט גזר, על הלחם ויתרנו הפעם מאחר ובחרנו להתענג על האוכל אבל נראה איכותי וטעים:



קינחנו בקינוח הבית שלצערי אני לא זוכרת את שמו אולם כולל : שכבות שכבות של עונג בצורת גבינת מסקרפונה, קצפת, פירות יער ושערות קדאיף- קינוח מושלם לארוחה מושלמת, מנה קלילה - לא מתוקה מידי ועשירה מאודדד:



כאן כל הזמן ממשיכים לחשוב על הלקוח ולכן כמעט בכל יום תמצאו HAPPY HOURS! אחר -


לדוגמא:
בירה ללא תחתית בימי ראשון,
1+1 על שליש בירה בימי שלישי,
בירה + בירה = צ'ייסר בימי חמישי 
כל מי שיעשה צ'ק אין בפייסבוק יקבל צייסר ליקר הבית מתנה.
ועוד הפתעות.



חברים אז אולי זה נשמע לכם מעט רחוק מהמרכז אולם ממש לא, כפי שציינתי מעלה נסיעה של 50 דקות בלבד מהמרכז כך שבהחלט שווה את המאמץ, המקום מעולה וחבל שרק האשדודים יהנו ממנו- סעו ותהנו- הנאה מרובה מובטחת לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה