יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

בובות הריצ'רצ'ים חוזרות לקראת שנה"ל החדשה



אומנם אנו בשיאו של החופש הגדול אבל אני כבר בהחלט מכינה את עצמי לשנת הלימודים הקרובה, את רוב הציוד לבית הספר כבר רכשנו, כך גם ספרי הלימוד והתיקים, תלבושות נרכוש בשבוע הבא ואנו מוכנים.

אולם עם דבר אחד אנו מחכים עד לסיום החופש- עם חששותיהם של הילדים, אז לשמחתי הרבה השנה אין לנו שינויים ואין טלטלות משמעותיות אולם עדיין תמיד רגע לפני ההתחלה הבטן כואבת ואנו מלאים בשאלות, האם באמת תהיה אותה הגננת/מחנכת, האם הצוות יישאר כשהיה או שמא יוחלף? האם ייתווספו/יורדו חברים חדשים? בעיקר עם הנסיך בן החמש עולות השאלות הללו, בכל זאת רוב חבריו עלו לכיתה א' והוא עכשיו הבוגר בגן- בגן החובה.



שמעתי רבות על בובות הריצרצים- להיט עולמי אשר מסייע לקטנים כגדולים להתמודד עם החששות והדאגות לקראת שנת הלימודים (ובעצם עם כל החששות והפחדים) , הבובות רכות ונעימות למגע.

הפה של הבובה הינו למעשה תא עם רוכסן אליו יכולים הילדים להכניס פתק עם ציור של הדאגה, פתקון ובו כותבים את הדאגות שלהם והריצ'רץ' "ייבלע" אותו ואת הדאגה- האמת? לדעתי רעיון מקסים ומיוחד מאוד.

בובות הריצ'רצ'ים שכבשו כבר את אירופה וזכו לאהדה רבה בקרב הקטנטנים, נמכרות כעת במחיר מיוחד ברשת חנויות סטימצקי- מחיר הבובה הגדולה רק 29.90 ש"ח ואילו הבובה הקטנה תעלה רק 19.90 ש"ח. 

בובות הריצ'רצ'ים משמשות כחפץ מעבר או כחבר טוב, מאפשרות דיאלוג פתוח של ההורים והילדים ושיח על נושאים שמטרידים אותם בתקופה עמוסת שינויים, גירויים וחידושים. מומלצות על ידי פסיכולוגים ומאמנים לטובת הידברות ותקשורת עם פעוטות וילדים.



חבורת הריצ'רצ'ים כוללת מגוון בובות, כאשר לכל בובה שם ואופי ייחודי: פלינט הוא הפיראט הקשוח, פלאם הוא הילד המדליק שחזק ביום אך חושש בלילה, בטי וביל הם אחים תאומים אך שונים; בטי היא יפה בוורוד ולביל שאינו אוהב להתכרבל פסים כחולים, לפולי יש אוזניים גדולות, סאגו (בתמונה) הוא השומר ושנולי שמח ועליז. לכולם יש אופי חזק ומדליק, אך כולם גם דואגים וחוששים לפעמים, ממש כמו הילדים שלנו. 

הבובות מתאימות לילדים החל מגיל 3. 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה